[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vieva

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 12:13

Goeie morgen iedereen!! Haha!

Ik ben ook pas net wakker Bloos me moeder maakte me zelfs wakker, ik dacht dat het vandaag pas vrijdag was Tong uitsteken

Iedereen die wedstrijd heeft succes! Ja

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:08

Haaaay mutsen!!
Doei!

Ik ben weer terug van vakantion!! het was super..Hadden echt het beste/mooiste weer wat je in nederland kunt hebben..Was echt een hele leuke vakantie..(de eerste met vriendinnen)
Een week geen tv/pc niets...Dan is het wel raar als je opeens weer in een huis zit...Ik zat net echt ff in de kamer zo van pfff ik hoor auto's voorbij gaan en allemaal mensen praten..en die tv aan..Whahah was gewoon ff raar joh!
Maar nu spulletjes uitpakken enzo..
En vriendlief komt vanavond wel even langs..mn ouders zitten nu een weekendje in limburg

Nog belangrijk nieuws van hier?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:10

Geen idee of er nog belangrijk nieuws is Tong uitsteken

Fijn dat het een leuke vakantie was Tong uitsteken Wij reden woensdag in zundert en leek net spanje :p zo 's avonds Tong uitsteken

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:20

JEEH wat een weekend.. Mag ik van de eigenaar gaan oefencrossen, moet je B + 1 zijn om te mogen starten Boos! Boos!

En utah was geen keur Boos!

sjuuleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:23

CD je kent me veel te goed!! Jammer van Utah en op naar Huissen!!! Mag ik jou groom zijn, want dan kan ik zelf nog niet meedoen met de Baloubet?! Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:23

mag wel.. mag ik dan 1 wp van jouw?

sjuuleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:31

Goed hoor welke wil je hebben?
dressuur, springen of SGW?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:31

doe maar allemaal 1tje..

dan ben ik tenminste van da gezeik af! of kan ik die mega dressuur knol van jouw niet lenen?

sjuuleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:33

Ligt er aan welke je wil hebben, een leuk drie jarig rond springend hengstje, een met bekkeninstabiliteitstakende merrie of . . . Tong uitsteken

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:35

pff tja.. moeilijke keuze Knipoog

(we gaan wel beetje off topic zo Knipoog )

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:03

Ik was vandaag naar Schoorl!

Gomir: Ik stond naast marian (ken je die?), en toen zei jij hoi Lachen !
Toen later zei ze dat jij op bokt zat.. en in Den Helder woonde Knipoog Dus ik heb jou gezien Haha!

En volgens mij nog iemand: Kan het BT zijn? Lachen

Morgen ga ik 2X dressuuren, en misschien ook nog wel een oefencrossje rijden Lachen Is een crossje met 10 hindernissen (opspongetje) (waterbakje) (boomstammetjes) enz! Lachen

Ben nu eigelijk best wel moe Dromen 4 uur eruit.. en dan met de 1e boot mee.. en bootje 4 uur terug.. pfoee! Dromen
Dus ik denk dat ik nog maar een uurtje naar me bedje toe ga! Want ik ga vanavond nog even rijden Lachen en alle spullen klaar zetten Lachen

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:05

CD: Moet je voor een oefencross B + 1 zijn? Wist ik helemaal niet..

De paarden staan al helemaal klaar op stal voor morgen Lachen
Alleen nog even mijn spullen poetsen en inpakken.

Biem: kan me voorstellen dat je moe bent!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:09

Ik ben weer terug van mijn wedstrijd Haha!
Ben echt supertevreden Haha!
Met springen, 1e keer B foutloos Haha!
Was alleen vergeten dat je je naam enzo moet zeggen bij het groeten. Dromen B springen is een aardig poosje geleden. Dus wat lagere stijlpunten.
Met dressuur liep ze erg lekker. Had dan ook 196 en 198 en was 2 keer 1e! Heb 2 emmers voer en een hele mooie deken gewonnen! Haha! Haha! En nog 25 euro. Dus super Lachen De deken kreeg ik omdat ik de beste combinatie in het L1 was.
In het Z1 ging het wel aardig, gaat steeds beter. Had 201 en 197. Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:26

netjes hoor giloni, gefeliciteerd!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:06

Ik h\eb niet alles bijgelezen, niet echt puf voor. Tot gisteraaf half 11 druk geweest met werken, wassen en pony vlechten. Vandaag naar welshkeuring Zuidlaren, 6 uur was ik alweer bij de buren..na weinig slaap door rot steekvliegen die om mn hoofd zoemden. Ze was super braaf, maar qua bouw niet volwassen genoeg. De andere in de rubriek ook niet, beide 2de premies. Maar ja, die dingen die ze zeiden kun je niet verwachten van een 1 jarige. En de pony die mee was (4 jarige) ook 2de premie, die is gewoon echt te dik en was dus te verwachten. Maar liep super, nu nog wat eraf..

Ben nu doodmoe, net nog ff gereden en ga zo lekker douchen en patat eten

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:07

Ik ben er ook weer, kringkampioenschap gehad.

Het was de 2e keer L en er stond behoorlijk wat. Met losrijden sprong ze niet helemaal super, steeds te kort bij de hindernis. Maar ik moest al de ring in dus ja, ik moest maar zien. Nou dat ging dus echt slecht. T/m 7b nog wel foutloos maar bijna overal krabbelde ze er nog een galopsprong bij en het basistempo lag gewoon te laag. 7b ging er dus af en de laatste.

Voor het 2e parcours heb ik haar nog even heel consequent doorgepakt en een paar keer vroeg laten vertrekken. Dat heeft goed gewerkt want het 2e parcours ging super!!!!!! We kwamen overal goed bij en ze trok veel beter op de sprong aan. Ze sprong echt goed, heerlijk die hoge sprongen Haha! Helaas 1 pechbalkje, echt een pechbalkje want ze tikte hem echt heel erg licht aan, de rest heeft ze niet aangeraakt. Maar dat kon me niet schelen, ze sprong echt super! Dus ik weet nu hoe ik moet losrijden met haar Tong uitsteken

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:08

En ik ga morgen naar Geesteren!!!!!! Haha! Haha! Haha! Heb 2 vrijkaartjes van m'n tante kunnen krijgen, ga er met een vriendin naar toe die dit najaar ook gaat beginnen met SGW.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:19

Netjes Giloni! Ja
CD: balen zeg, ik vind dat ook altijd vervelend, maar voor een oefencross hoefde je niks te zijn toch Verward

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:39

Dat is per organisatie verschillend. Het is voor sommige mensen wsl heel vervelend, maar ik kan me wel voorstellen dat ze een minimum eis hebben.

Onide, heb Jan nog even gesproken in Schoorl.

Paard was braaf, had 1 balkje + 1 strafpunt voor tijd. Ze begon te sprinten na de balk, dus zette ik der even terug. Ze was wel heeeeeeeel fijn te rijden Clown
Uiteraard Gomir nog gesproken en BT voorbij zien komen met Muis en met Oet

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:47

Netjes Hilde!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:49

Goed gedaan GvdT Ja Proficiat! Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:51

Mensen ik ben Kring-Kampioen M2 dressuur Go jij! Go jij!
Jiepie hij was zo lief op concours Lovers
Eerst gedressuurd, ging heel netjes Ja Was zelf erg tevreden en toen ik bij de jury kwam zij die mevrouw dat het een genot was om naar te kijken Pling
Nou dat zat wel snor dus Knipoog

Afbeelding
Nog een fotootje van net na de proef. M'n paps had nog heel lief twee foto's van de proef gemaakt, maar ik heb
maar een simpel cameraatje zonder zoomlens, dus ik was helaas maar een stipje Knipoog

Toen ben ik parcours gaan lopen en hebben m'n ouders het springzadel/hoofdstel/peesbeschermers erom gedaan.
Toen ik terug klaar was met parcours lopen was m'n pony opeens foetsie Bloos!
Maar niks aan de hand die was gewoon al lekker losgereden door mijn minigroom Tong uitsteken (die maar net met haar voeten onder het zadel uitkwam Haha!)

Afbeelding

Afbeelding

Parcours was wel leuk. Nog gezellig met Eva en Majorie gekletst en losgereden Haha!
Eerste rondje was Sam wel wat kijkerig en nog niet heel erg goed aan m'n been. Maar wel een foutloos rondje gereden Ja
Toen de barrage, had al bedacht dat ik voor de volle 100% zou gaan dus overal zo kort mogelijk Knipoog
Dat lukte alleen had ik heel jammer 1 balkje Verdrietig
Maarja geen man over boord, ik had lekker gereden en Sam had goed z'n best gedaan. Hij moet met springen nog iets sterker worden zodat hij ook uit een wat lager tempo (natuurlijk wel met genoeg druk) alsnog hard kan afzetten.
Toch nog een net resultaat, mocht namelijk nog een 6e prijs ophalen Tong uitsteken

Afbeelding
De rechter Knipoog

http://www.youtube.com/watch?v=OwRWg0FDy2c
En een filmpje (waarin Wendy ook nog voorbij gesjeesd komt Haha! )

Daarna het progressief! Ging ook goed. Was foutloos Lachen
Barrage ging ook goed, alleen vergat ik een keer binnendoor te gaan Koe
Nouja kan gebeuren. Balken bleven allemaal liggen en dit keer een wit lintje Tong uitsteken

Inmiddels werden de kampioenen en de reservekampioenen al opgenoemd. Snel naar de trailer even m'n gewone hoofdstel en dan toch ook maar m'n dressuurzadel opgedaan. En natuurlijk duurde het nog even voordat we naar binnen mochten Dromen

Afbeelding
Naast clubgenoot Michelle, die dacht dat ze reserve was geworden, maar dat was dus niet zo Clown

Ondanks al het wachten presteerden we het om alsnog als laatste naar binnen te gaan omdat op het allerlaatste moment
de peesbeschermers nog ommoesten Tong uitsteken

Mocht gezellig naast Jeanette staan!

Afbeelding
Jeanette gefeliciteerd! En ik daarnaast Lachen

Afbeelding
En nu met sjerp!

En dan het wilhelmus,
zeer interessant filmpje hahaha Knipoog
http://www.youtube.com/watch?v=aZW2Us-ix-g

Daarna nog de prijsuitreiking van de dressuur (ja de ochtenddressuur Rolleyes )
M'n punten wist ik inmiddels al. Die had Sharona me al verteld tijdens het springen Haha!
Had 197 (twee winstpunten Pling) punten en was daarmee eerste! Enveloppe en nog een longeerzweep
Whoosh! en nog een tasje met miniborstels die ik voor de helft maar aan m'n groom heb gegeven omdat
m'n handen toch niet in de borstels pasten Clown

En nog een paar foto's bij de trailer van z'n koppie + sjerp
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sam Lovers

Beloofd morgen alles bij te lezen, vriendinnen komen hier straks moet nog eten en al het stof van Nieuw-Heeten van me afscrubben Knipoog

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:51

Doei! Zo, dat is lang geleden dat ik heb gereageerd! Ben van vorige week zaterdag tot en met afgelopen donderdag met Tip op vakantie geweest. Dat doen we eigenlijk ieder jaar en dat bevalt prima. Ik heb een stel hele leuke kennissen in Nieuwland wonen (vlakbij Gorinchem) en aangezien die een stuk of acht paarden hebben, maakt eentje meer of minder ook niet uit. Ik had me voorgenomen om niet te reageren voordat ik alles had bijgelezen. Ik heb het maar opgegeven, jeetje wat gaan jullie hard! Vakantie was overigens weer top, veelste kort natuurlijk, maar dat is altijd zo als je het naar je zin hebt.
Heb nog wel een aantal leuke veulens voorbij zien komen, geloof dat Biem een hondje krijgt, Vieva een leuk paard onder der kont heeft en er op wedstrijden weer aardig goed is gereden! OK dan!
Vandaag CH Schoorl gehad, dressuur ging voor ons doen best aardig 171 en 186 punten hoorde ik net. Springen was knudde... Ik zat om ff over 9 op Tip voor het losrijden van de dressuur, om half 11 kwam ik er weer af en om 5 over half 11 scheurden we richting springring. Daar aangekomen bleek dat ik de laatste was en dat ze op me zaten te wachten. Dus gevraagd of iemand even een hindernis wilde verlagen bij het inspringen. Kreeg totaal geen reactie Hamer . Dus toen maar een stijl gesprongen een aantal keer (stond meteen op 90/100cm, niet echt ideaal om op los te springen maargoed), en daarna een pittige oxer. Juist ja, in de ankers natuurlijk. Uiteindelijk toch een aantal keer redelijk overheen kunnen gaan en toen het parcours in. Hij tikte al een aantal keer pittig aan en dat is niks voor hem. Op 8a een weigering en vervolgens op 8b twee. Uitgebeld dus. Hij was gewoon leeg, hij kon niet meer Ach gut . Echt sneu, maar toch nog maar progressief gestart. Weigering op 1, en een aantal balken. Ik kon er niet om treuren moet ik zeggen. Hij deed hartstikke z'n best, maar hij was gewoon echt moe. Had door m'n vakantie ook de springles niet mee kunnen doen en de laatste keer dat we hadden gesprongen was dus 2 weken geleden tijdens de kring. Tsja, wat verwacht je dan he? Nouja, hij staat nu weer van z'n welverdiende grasjes te eten, zal hem zo nog even voeren, heeft hij wel verdiend!

Giloni en Vief gefeliciteerd, super!! Wow!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:54

Super Vief! Gefeliciteerd!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:55

Vief: Super gedaan zeg! Echt een mooi verslag! Met zoals altijd de mooie foto's Haha! Haha! Go jij! Go jij! Ja
Hoeveel winst hebje nu in de M2? Lachen
Aah j mini groom is echt lief, ik blijf en vind sambal en mooi en leuk en gaaf vinden Tong uitsteken