Zo, dat is lang geleden dat ik heb gereageerd! Ben van vorige week zaterdag tot en met afgelopen donderdag met Tip op vakantie geweest. Dat doen we eigenlijk ieder jaar en dat bevalt prima. Ik heb een stel hele leuke kennissen in Nieuwland wonen (vlakbij Gorinchem) en aangezien die een stuk of acht paarden hebben, maakt eentje meer of minder ook niet uit. Ik had me voorgenomen om niet te reageren voordat ik alles had bijgelezen. Ik heb het maar opgegeven, jeetje wat gaan jullie hard! Vakantie was overigens weer top, veelste kort natuurlijk, maar dat is altijd zo als je het naar je zin hebt.
Heb nog wel een aantal leuke veulens voorbij zien komen, geloof dat Biem een hondje krijgt, Vieva een leuk paard onder der kont heeft en er op wedstrijden weer aardig goed is gereden!
Vandaag CH Schoorl gehad, dressuur ging voor ons doen best aardig 171 en 186 punten hoorde ik net. Springen was knudde... Ik zat om ff over 9 op Tip voor het losrijden van de dressuur, om half 11 kwam ik er weer af en om 5 over half 11 scheurden we richting springring. Daar aangekomen bleek dat ik de laatste was en dat ze op me zaten te wachten. Dus gevraagd of iemand even een hindernis wilde verlagen bij het inspringen. Kreeg totaal geen reactie
. Dus toen maar een stijl gesprongen een aantal keer (stond meteen op 90/100cm, niet echt ideaal om op los te springen maargoed), en daarna een pittige oxer. Juist ja, in de ankers natuurlijk. Uiteindelijk toch een aantal keer redelijk overheen kunnen gaan en toen het parcours in. Hij tikte al een aantal keer pittig aan en dat is niks voor hem. Op 8a een weigering en vervolgens op 8b twee. Uitgebeld dus. Hij was gewoon leeg, hij kon niet meer
. Echt sneu, maar toch nog maar progressief gestart. Weigering op 1, en een aantal balken. Ik kon er niet om treuren moet ik zeggen. Hij deed hartstikke z'n best, maar hij was gewoon echt moe. Had door m'n vakantie ook de springles niet mee kunnen doen en de laatste keer dat we hadden gesprongen was dus 2 weken geleden tijdens de kring. Tsja, wat verwacht je dan he? Nouja, hij staat nu weer van z'n welverdiende grasjes te eten, zal hem zo nog even voeren, heeft hij wel verdiend!
Giloni en Vief gefeliciteerd, super!!