Goeie Morguh trouwens, ( eerst

Ik ga maar eens ff werken. tot vanmiddag!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Jitske, is dat in Poppel bij Max? meen ik aan de achtergrond te zien.
Ik ga zometeen Online aan de andere kant scheren.
Scum schreef:Veel lichter, zoals ik al gedacht had. Online is redelijk donker voor een vos. Ik vind het niet oerlelijk zoals ik het wel vaker bij een vos heb gezien, maar zijn eigen kleur is wel mooier.
Maarja, ik doe het omdat het functioneel is. Bij Ienie ziet het er gewoon hetzelfde uit als ze geschoren is.
Heb jij Os ook geschoren? Die is toch ook vos?
viefdepief schreef:Ben nou wel een beetje jaloers op al die mensen met geschoren paardjes.. Sam begint nu al weer heel erg te verharen..
Vind poetsen best leuk, maar dat geros om al die haren eruit te krijgen vind ik echt niks
minnie_muis schreef:Toen nog naar het bedrijf van zijn broer geweest van Alwinn Schokemohle. Die heeft dravers. Dat was een veel mooier bedrijf. Met een buitendrafbaan van nou ja het einde kon je haast niet zien. En hij had de grootste overdekte drafbaan. Die was volgens mij wel 2.5 km lang! Ook echt groot! Verder wel leuke dag alleen erg lang!
Scum schreef:Veel lichter, zoals ik al gedacht had. Online is redelijk donker voor een vos. Ik vind het niet oerlelijk zoals ik het wel vaker bij een vos heb gezien, maar zijn eigen kleur is wel mooier.
Maarja, ik doe het omdat het functioneel is. Bij Ienie ziet het er gewoon hetzelfde uit als ze geschoren is.
Heb jij Os ook geschoren? Die is toch ook vos?
Scum schreef:Jitske, is dat in Poppel bij Max? meen ik aan de achtergrond te zien.
Ik ga zometeen Online aan de andere kant scheren.
renskek schreef:Scum: Fijn dat Oline zo braaf was ! Had je hem wat gegeven?
Vief : Haha plukkenDat doe ik bij de Shet! Oja kom je een keer karretje rijden als de zandweg weer wat droger is?
Simmie: Mmm.. Als ik jou was zou ik scheren, maar ik kan ook niet zo goed tegen een dikke vacht. Scheren vind ik altijd makkelijker.
gomir schreef:Of hij had het gewoon koud
gomir schreef:Zijn er eigenlijk al foto's van Wadhnu's eerste sprongetjes verschenen(ben niet zo heel veel online geweest de afgelopen week...)