Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe komt het eigenlijk? lijkt me vrij pijnlijk ook
hopelijk herstelt hij er goed van! we zullen duimen in elk geval! belangrijkste is dat hij volledig hersteld!
er zijn een paar wijzigingen nog dacht ik tussen de kalender van jou en deze op equibel
Ma 'k ga gwn plaatsvervangende pijn hebben ofzo.
'k Ga 't wel boeiend vinden!
Geen Minderhout meer, wel jammer, vind ik een super cross.
Wat heeft hij nu precies, en hebben ze enig idee hoe het komt? Hopelijk kunnen ze hem snel verlossen van de pijn door de operatie, en kan je dan aan de revalidatie beginnen. Ik heb een tijdje enkel meegelezen omdat ik de fut niet echt had om te antwoorden. Rijden staat hier momenteel op een laag pitje. Mijn vader is twee weken geleden overleden, en sindsdien staat alles nogal op zijn kop. Pony loopt ook nog altijd niet 100% naar mijn goesting, dus we houden het voorlopig bij therapeutische hobbelrondjes en een beetje dressuur. Durf bijna geen planning meer maken voor volgend jaar.
je zal wel snel terug je draai vinden op eventing ook!
Hier de omgekeerde beweging gemaakt dus dat is net iets minder tof.
veel sterkte met het verlies van je vader! En het stuklopen van je relatie! Dat is ook alles op ene hoop zeg!
(tussen de beslommeringen door), rond het natuurlijk voorkomen van bepaalde anabolica bij paarden. Hij is begin november met spoed opgenomen met een bacteriële hersenvliesontsteking. Dit leek twee weken lang de goede kant uit te gaan, antibiotica sloeg goed aan, en hij mocht eigenlijk al bijna terug naar huis volgens de dokters, maar is onverwachts overleden in zijn slaap. Hij had wel twee jaar geleden ook al kanker gehad dus mogelijks heeft het daar wel iets mee te maken. Hij was net ervoor nog wel officieel kankervrij verklaard, dus dat was vrij cynisch… (was een zeer aggressieve kanker die ze na twee jaar al terug "vrij" verklaren omdat het ofwel niet ofwel snel terugkomt). Aangezien hij ook de stal deed bij ons komt dit er ook wel bij, dus het is vrij hectisch op dit moment
geld klopperij allemaal :s
ben ik zeer tevreden van staat ook erg stevig vast.
pfff de frustratie was
enorm dan denk je weer op de goede weg te zijn begint ze terug te stoppen
probeer nu al een tijdje op regelmatige basis te springen in de hoop dat ze toch iets vlotter naar de sprong gaat maar helaas telkens ik weer een goede les heb de keer erna lapt ze me het terug
. Nog veel werk aan de winkel...
bij mij gaat het in de springlessen normaal altijd goed, maar op jumping lapt ze het mij om de keer wel iets ... Van wie heb jij springles?