SM mooi zeg van dat jongetje, echt super dat hij een leuke dag gehad heeft.
En zag verder nog veel mooie foto's, zo even in het topic van.Henny kijken.
Vandaag voor de dressuur geweest. Perfect was eerst, gewoon braaf rond gestuurd want het is hier vies benauwd.
Eerste proef 189 punten.
Tweede 177, heel vreemd want ik kreeg juist super positief commentaar en hij vond dat ik haar zo fijn rustig reed. Maar die jury staat bij ons op stal, zal navragen wat er dan anders moet.En Tessa liet me in de steek, stomme koe. Alle oefeningen wel uitgevoerd maar gewoon niet eruit gehaald wat er in zit.
Viel toch tegen om met zonnesteek te rijden

Maar voor Perfect wel een geslaagd weekend!
is lang geleden dat ik even zit te niksen....ga vanaaf wel lekker chinees halen, vrienden komen misschien ook eten en heb toch geen zin om te koken 
Daarnaast kun je meestal aan het soort gepiep nog wel afleiden of het gaat om batterijen of niet. In die geluiden zit
Edge was lang zo kijkerig niet als ik van hem gewend was. En heeft totaal niet gebokt. Het niet bokken bracht mij wat uit mijn doen, dacht dat ik temperament zou missen. Niets was minder waar. Hij begon super in de 90cm. weigering op 3 omdat ik k*t aanreed. Daarna zonder steigerpartij weer verder, toppie! Weigering op de muur, geeft niet, hij mag best 1 keer stoppen op iets "engs" hij ging daarna netjes verder, dus prima. Ondanks dat het best glad was met die droge grond en het gemaaide gras, bleef hij prima in ritme. Voelde hem af en toe glijden maar hij liep heel fijn door, de knapperd. In de B 2 weigeringen omdat ik weer teveel wilde regelen, eigen schuld. Wel een paar mooie sprongen er tussen en hij voelde erg goed aan. Helaas dus geen winst, dat heb ik echt zelf verpest. Wel 67 punten voor stijl, daar ben ik heel tevreden over en ik ga met een goed gevoel naar Oud Karspel. Springen op gras is blijkbaar geen probleem meer (zolang ik niet teveel wil regelen tenminste
)
.
. Lekker laten gaan! Wie weet wat je dan voor een stijlpunten krijgt!
. En gaat het met Geert ook nog zoals het hoort?
(en de bolle buik ook wel
).