Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Sim_ schreef:Ik vond het ook een onlogische opbouw bij Lozeman. Hindernis 1 op struikelhoogte en dan hindernis 2 ook kruisje op struikelhoogte of gelijk de lucht in op de stijlsprong. Imo had daar nog een tussenvariant bij gemogen. Voor ervaren paarden/ruiters kan het wel maar persoonlijk had ik hind 2 ook pas bij de eventuele 2e ronde voor de hoge variant gekozen. Vond het niet echt representatief voor de paarden.
Annetje schreef:Welke hoge vond jij gek dan? De oxer, de berken of de hoge picknick? Dat ware de enige sprongen die ik echt hoog vond en toch heb ik er veel combinaties gewoon overheen zien gaan zonder brokken.
_Sim_ schreef:Maar de M/Z ruiters moeten natuurlijk ook aan hun trekken komen, dus die hogere hindernissen waren voor die ruiters bedoeld.
Annetje schreef:celine, die vond ik niet gek hoor. Inderdaad wel hoog en niet voor mij weggelegd nog, maar inderdaad wat Sim zegt. De rechter oxer was daar goed te doen, de hoge voor een M-combinatie ook denk ik. Volgens mij was die oxer ook niet veel hoger dan de hoogste picknick? Hij zag er alleen wat imponerend uit. Van mij hadden ze alleen bij de tonnetjes een van de twee mogen vervangen door iets hogers. Dan zou het voor een M-combinatie ook logischer zijn om overal de hoge te nemen.
Hindernis 1 was niet eens een hindernis
Corien, lekker zeg, naar het strand! Was het niet druk op het strand?