[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:32

Mmh, San, misschien heeft hij dan inderdaad last van de tanden. Leuk dat je morgen gaat trainen. Snoek en ik gaan donderdagmiddag trainen!

Caro, fijn dat het goed ging.

Eef, dat klinkt niet fijn. Maar wel goed om te weten!

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:44

zo ik ben weer thuis
iedereen bedankt voor de welkom berichtjes!

hierbij ff foto's van mij weten jullie ook wie ik ben :P
Afbeelding
oefencross lozeman
Afbeelding
B springen Indoor Dronten

Afbeelding
Gelderse Kampioenschappen L2 dressuur

Afbeelding
B-SGW Diepenheim

zo dan weten jullie ook wie ik ben :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:47

Leuk om alle cross-verslagen te horen! FIjn dat jullie allemaal zo lekker gereden hebben. Lau jammer van Het, ben je wel rond gekomen? Caro gefeliciteerd!

Tien en Snoek, leuk dat jullie weer gaan trainen! Ik wil ooooohoook!

Barbara, stiekem ben ik wel blij dat jij ook lagere punten gehad hebt dan verwacht. Bij mij ging het niet goed, maar zeker die 170 had ik niet verwacht (even meegnomen dat ze de korte zijde onder zich niet kon zien dan) Volgens mij was niemand blij met de buitenbak, dus snap ook niet waarom ze die niet sproeien. Ik vond het verder wel een ontzettend gezellige wedstrijd en heb veel gekletst met mijn concurrentie :P Ik had ook zo een hele fijne voorlezer kunnen regelen.
Houten paard schijnt vaker voor problemen te zorgen zeiden ze tegen mij. Vies vond het niet zo interessant.
Mooi jasje heb je! En ik vind het niet gek met die zwarte cap erbij hoor.
Jury kwam later trouwens nog heel leuk naar mij toe dat mijn paard toch echt ergens last van had de eerste proef. Zijn oortjes wezen de hele tijd naar achteren... Mja, ik noem dat concentratie, maar dat vond zij niet want in de tweede proef zaten de oren netjes en gezellig naar voren toe.

[edit] Celine: leuke foto's! En volgens mij ben je een van de weinigen die de bomenwagen op het hoge gedeelte genomen heeft bij Lozeman :P Er zaten bij die fotograaf maar een paar foto's tussen die mooi waren, want de meeste ruiters namen het lage sprongetje (net als ik trouwens) achter de pak kuil

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:10

Jantine en Snoek, ook ik ben jaloers! :D
Celine, knap vosje heb je.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:15

mooie foto's celine

Anne het was zeker een gezellig concours en met de punten zijn ze supersnel, maar mij zie je er nooit meer. Goede bodems vind ik belangrijker dan alles. Nu ga ik maar cross trainen, kan niet eens zeggen dat ik maar ga springen ipv dressuren want dat kan ik ook al niet :=

zwarte cap is mijn cap voor noodgevallen want hij is te groot geworden. Vooral met springen levert dat hele grappige taferelen op, na iedere sprong de cap weer van mijn ogen halen := Dus ik moet dan kiezen voor een nieuwe zwarte of een grijze en dan vind ik grijs toch mooier.

En die stal is dus helaas ook afgevallen om naar toe te verhuizen daarmee heb ik 0 stallen over. Ik sta bij 1 nog wel op de wachtlijst (Heteren) maar die heeft ook een paar flinke nadelen. Maar goed de geruchten voor de volgende prijsverhoging doen al de ronde dus ik moet wat achter de hand houden.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:31

Dankje
ik heb eigenlijk geen idee heb wel het eerste rondje die lage genomen, ben dan ook nog weer niet zo stoer om gelijk voor het hoge te gaan zelfde als het water in, de eerste keer erlangs en de tweede keer over de boom het water ingesprongen

welke crossen staan er bij jullie deze zomer allemaal op de planning?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:33

Wat grappig dat je ook in Beesd reed op de Gelderse Celine, ik was er ook beide dagen. :) Leuk beestje!
Ik heb me voor Castenray, Markelo, Vlietland, Maarsbergen, Ermelo en Wieringerwerf opgegeven. Het najaar weet ik nog niet.

Is springen op eurosport!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:34

Ik vond het ook een onlogische opbouw bij Lozeman. Hindernis 1 op struikelhoogte en dan hindernis 2 ook kruisje op struikelhoogte of gelijk de lucht in op de stijlsprong. Imo had daar nog een tussenvariant bij gemogen. Voor ervaren paarden/ruiters kan het wel maar persoonlijk had ik hind 2 ook pas bij de eventuele 2e ronde voor de hoge variant gekozen. Vond het niet echt representatief voor de paarden.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:39

_Sim_ schreef:
Ik vond het ook een onlogische opbouw bij Lozeman. Hindernis 1 op struikelhoogte en dan hindernis 2 ook kruisje op struikelhoogte of gelijk de lucht in op de stijlsprong. Imo had daar nog een tussenvariant bij gemogen. Voor ervaren paarden/ruiters kan het wel maar persoonlijk had ik hind 2 ook pas bij de eventuele 2e ronde voor de hoge variant gekozen. Vond het niet echt representatief voor de paarden.

nee was ik het wel mee eens en dan stond er ook nog ergens opeens een debiel hoge hindernis volgensmij was dat hindernis 5 ofzo had je wel 3 keuzes maar toch

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:39

Ik dacht al dat dat aan mijn onervarenheid lag Sim. Ik vond het verschil ook erg groot. Als deze sprong later op het parkeerveld had gestaan, hadden denk ik meer ruiters de hoge durven springen.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:41

Annetje schreef:
Ik dacht al dat dat aan mijn onervarenheid lag Sim. Ik vond het verschil ook erg groot. Als deze sprong later op het parkeerveld had gestaan, hadden denk ik meer ruiters de hoge durven springen.

nee daar lag het dus niet aan want ik ben ook nog beginner en vond het ook raar :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:44

Welke hoge vond jij gek dan? De oxer, de berken of de hoge picknick? Dat ware de enige sprongen die ik echt hoog vond en toch heb ik er veel combinaties gewoon overheen zien gaan zonder brokken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:46

Hindernis 5 was gewoon netjes in 3 verschillende hoogten; hoge oxer, muurtje of lagere oxer.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:46

Annetje schreef:
Welke hoge vond jij gek dan? De oxer, de berken of de hoge picknick? Dat ware de enige sprongen die ik echt hoog vond en toch heb ik er veel combinaties gewoon overheen zien gaan zonder brokken.

ik vond het gek dat hindernis 1 zo laag was en vervolgens hindernis 2 of hoog of laag was en niet er tussenin zegmaar
ik vond volgensmij was dat hindernis 5 of miss wel 6 daar had je 3 keuzes en de meest linkse was mega hoog

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:48

Goede avond!
Lees mindere verslagen van cc en dagen :(:)
Voor de mensen waar het wel goed ging :)) top!!

Welkom Celine
Eef balen van caap wel fijn Dat je dag nu weet kan je er rekening mee houden!
Bwv top van je 3de plaats!
lau dat wis je al van maat balen van het :(

Vanmorgen een heeerlijke buiten rit gemaakt op het strand <3
En Jack staat nu op het land vanmorgen gelijk door gebracht :)
dus hij stat lekker te vreten (staat nog niet veel op maar da maakt niet uit)

Ps laptop is niet helemaal lekker dus vandaar even een korte reactie :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:48

Maar de M/Z ruiters moeten natuurlijk ook aan hun trekken komen, dus die hogere hindernissen waren voor die ruiters bedoeld.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:50

_Sim_ schreef:
Maar de M/Z ruiters moeten natuurlijk ook aan hun trekken komen, dus die hogere hindernissen waren voor die ruiters bedoeld.

Jep k snap t maar voor de rest waren er voor hen weinig hele hoge hindernissen.
Ik vond het wel weer lekker, was de eerste keer dat ik weer ging crossen dit seizoen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:52

celine, die vond ik niet gek hoor. Inderdaad wel hoog en niet voor mij weggelegd nog, maar inderdaad wat Sim zegt. De rechter oxer was daar goed te doen, de hoge voor een M-combinatie ook denk ik. Volgens mij was die oxer ook niet veel hoger dan de hoogste picknick? Hij zag er alleen wat imponerend uit. Van mij hadden ze alleen bij de tonnetjes een van de twee mogen vervangen door iets hogers. Dan zou het voor een M-combinatie ook logischer zijn om overal de hoge te nemen.
Hindernis 1 was niet eens een hindernis :P

Corien, lekker zeg, naar het strand! Was het niet druk op het strand?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:53

Of de tonnetjes als smalletje afvlaggen, nu hadden de tonnetjes weinig verschil met het boomstammetje er naast. Scheelde misschien 15 cm.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:00

Annetje schreef:
celine, die vond ik niet gek hoor. Inderdaad wel hoog en niet voor mij weggelegd nog, maar inderdaad wat Sim zegt. De rechter oxer was daar goed te doen, de hoge voor een M-combinatie ook denk ik. Volgens mij was die oxer ook niet veel hoger dan de hoogste picknick? Hij zag er alleen wat imponerend uit. Van mij hadden ze alleen bij de tonnetjes een van de twee mogen vervangen door iets hogers. Dan zou het voor een M-combinatie ook logischer zijn om overal de hoge te nemen.
Hindernis 1 was niet eens een hindernis :P

Corien, lekker zeg, naar het strand! Was het niet druk op het strand?

haha ja da's waar 1 was helemaal niets
ik denk ook idd dat ie vooral imponerend was en ik spring m voorlopig ook nog maar niet, maar zat er wel over te denken omde hoge picknick te nemen alleen mn vriendin stond klaar voor de foto van de linkse picknick dus heb t maar niet gedaan anders had ik nog geen picknick foto :P

die van mij vond de eerste keer de tonnetjes een beetje spannend dus voor mij was het een ton van denk toch dik 1.00 m :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:18

Goeieavond iedereen!!!

@ BVW Ik heb je gezien! ;) Gefeliciteerd met je prijs!!! Knap hoor.
@ Evelien, lekker uitgeslapen? lekker he.
@ Noor balen dat je zo'n zware nacht hebt gehad. :(:) Gelukkig is het nu wat rustiger.
@ Annetje gefeliciteerd met je prijs. Balen dat de 2e proef net niet fijn ging.
@ Celine WELKOM! :) Leuke foto's met een leuk paard!
@ Sim lekker dat je zo hebt genoten :D Is altijd lekker he.
@ Lautje Amati is geweldig, ik zag hem gaan over de hei. Wat een dier!!!!! Balen dat Het zo bang was.
@ Eef_bandido Ik heb jou ook gezien :+ Wat een super mooi resultaat! Netjes hoor. trots op zijn!!
@ Sussie lekker gereden dus. Is ook altijd goed voor de pezen.
@ Sannn komt wel goed schatje *schuift een glaasje roosvicee* :D --- (ik was ook in Beesd voor de GLD vorig jaar)
@ Margriet spannende wedstrijd dus! Super dat jullie toch gewonnen hebben
@ Evelien moeilijk blijft dat met vorige eigenaren en hun manier van ''paardrijden'' Gelukkig kun jij er wel mee over weg.
@ Joki mooi jasje! Een Jeamo? Moeilijk he jury's...

Wij zijn terug uit Westerbork, tevreden moe en verbrand. De dressuur ging eigenlijk best fijn. Wel stukjes waar bij ze even moest sterrenkijken maar eigenlijk stukken beter als Markelo. Punten vielen zwaar tegen 166. Zo laag heeft Geert nog nooit gehad. Springen ging super en had Ula maar 1 balk. En de cross was drakula foutloos en 1 sec buiten de tijd. Maar dat kan niet kloppen want Geert heeft hem eerder ingedrukt en had nog 2 sec over toen hij na de finish op zn klokje keek. Bij de DA heeft ze alles kort en klein geslagen en voor de start ging ze zitten :7 Toen Geert been gaf om te vertrekken uit het starthok was het net zo'n tekenfilm waarbij de beentjes al rond gaan maar je nog niet vooruit gaat :+ Uiteindelijk nog 7e geworden met 6 prijzen :P
Terug weg lekker in de file gestaan met alle motorrijders. Ula werd steeds kwader achterin.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:35

zo ook alles weer klaar..
ga mee met bijleesactie van marijke ;)

mijn dressuur ging niet eens heel erg slecht maar giga lage punten 163 (waar ik echt zo enorm van baal)
springen en cross foutloos :D ol pakte alles echt super aan. soms iets vroeg af maarja op dat moment kun je niet heel veel meer doen. en op terugweg inderdaad ook in de file gestaan..nu zo lekker douche en naar bed.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:39

MM en itsme balen zeg van de lage dressuurpunten. En ook van de file natuurlijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:42

Balen van de lage dressuurpunten!

Ik lig al in bed. Heb hoofdpijn en morgen gaat de wekker om 5.00. Moet in de buurt van vlissingen zijn morgen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:42

Mm zie het idd al voor me! Mooi resultaat!
Annetje ja op de terug weg was het rond de strandtenten erg druk :)

Ik ga slapen ben kapot