[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:58

EEF GEFELICITEERD!!!!!!!!! *\o/* *\o/* _/-\o_ _/-\o_ *D *D :#

Mootje: Jeetje schrikken zeg!!
Corien: Spannend werk zoeken met paarden. Weet uit eigen ervaring dat het heel zwaar is. Maar als het kon deed ik het ook gelijk.
Mirte: Is een docentenopleiding niks voor jou? Kun je doen in het vak wat je het meeste ligt. Bij geschiedenis had ik nooit heel veel school en het verdient redelij en altijd werk. Daarnaast veel vakantie en tijd over voor paarden.

3 feb, gaat mij echt niet lukken. Heb 4de nl een tentamen. heb op maandag en vrijdag tentamen, dus kan alleen op de dinsdag en woensdag. Week erna ben ik hele week vrij.

EvelienH

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:03

Misschien moeten we een dinsdag en een donderdag groep maken. :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:05

Evelien: wat goed!!! GEFELICITEERD!!!!
Mootje: pff jij hebt flink geluk gehad. Geloof meteen dat je flink geschrokken bent.
Corien: succes met het zoeken naar een leuke baan in de paarden.
Sanurie: leuk dat je bent gaan schaatsen met school.

Weltsieger was vandaag enorm stijf van de les van gisteren. Toen ik wegdraafde dacht ik echt owjeeh... En als ik been gaf ging hij bokken. Gelukkig ging het na wat achtjes draaien aan de lange teugel beter. Uiteindelijk liep hij heel fijn op eigen benen aan het einde. Dus wel goed afgesloten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:07

Lau oke heb het op de lijst gezet..
sussie balen dat hij zo stijf was..

Ja ik ga eerst orienteren en wat contacten horen hoe en wat :)

Week er na zou ook kunnen anders als het voor iedereen beter uit komt? zal ik een PB sturen of zal ik het hier in het topic doen?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:19

@ Corien.. Pff goede vraag waar precies is een vakantiehuisje..
(kan je het adres wel even pben)
@Evelien.. gefeliciteerd :D super gedaan
@mootje.. zo dat is schrikken.. maar gelukkig zat je er net niet bij

vanmorgen werd ik vroeg wakker met giga oorpijn.. toch maar even naar de dokter omdat ik morgen moet werken en dan heb je natuurlijk weekend..
beginnende oorontsteking dus nu 3x pd druppelen een week lang.. het trekt alleen echt giga me hoofd in en dus ook een beetje dizzi

zaterdag ga ik (als me hoofdpijn/oorpijn iets beter is) voor het eerst met de jonge naar het bos :D echt zin in.
en smiddags schrijven bij pony wedstrijd springen :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:20

Itsme oke.. zou niet 123 weten waar :P

Ik ga lekker richting bed.. lekker tv kijken :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:24

@ Mootje wat schrikken!

Lesgeefavond 1 weer achter de rug. les 1 3 kids en les 2 is niemand op komen dagen dus ben ik lekker naar huis gegaan. Hoe makkelijk kun je geld verdienen. Was wel weer koud :brr:
Morgenochtend als het goed is met mijn zusje en nichtje even naar de markt :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:26

Kun je weer lekker rustig inkomen met lessen Caro. Geloof best dat het koud was/is!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:27

Caro das lekker :P
Ik moest ook vanmorgen krabben!

Ik ga richting bed !

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:10

ik heb lekker met frits gereden! Het begint weer op dressuur te lijken dus ik was wel tevreden :D

Mo wat schrikken zeg! Gelukkig had je zelf niks. Hadden de anderen ook zo veel geluk?
Caro lekker rustig zo!
Corien wat een leuke foto! :D

Ik ben morgen jarig en mijn schoonzusje staat nu in de keuken taart te bakken }>

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:21

Ik ook, maar ik haal wel taart of zuks of zuks *\o/* .

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:40

Ik kan zoiezo door de weeks niet want heb gewoon school dan. Maar als het op zaterdag of zondag i, dan kan het wel. Dus dat is dan 5 en 6 feb.
Net springles gehad, hij was super fris, gister geschoren meteen die kou er over heen. Dus meneer was heel druk in zijn hoofd. Maar laatste rondje stond ongeveer wel op 1.20 en dat deed hij erg fijn. Merkte goed dat hij nu toch egt meer moest gaan springen maar dat is logisch.
Morgen pas om 11 uur beginnen :D Maar nu ga ik pitten, anders ben ik nog moe van het weekend.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:56

Evelien *\o/* Is de VW al besteld? :D
Bvw, Nee, helaas niet... Uit één van de auto's kwam behoorlijk rook en ik denk dat ze allemaal total-loss waren!
Pff, In plaats van sportschool kan ik beter bij Michiel gaan lessen :P Ik was alleen, want de tweede combi kon op het laatste moment niet. Ik heb een vol uur Michiel achter mijn broek aan gehad. Hij vond hem een stuk beter dan twee weken geleden, dus ik kan mijn dressuurinstructeur bedanken :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 01:04

Evelien @ helemaal top meid !!!!!
Mootje @ snelle reactie van jou dus...gelukkig heb je niks.
Margriet @ kheb nog niet opgehad. Liet hem steeds thuis liggen...sufferd...ligt nu wel op stal, dus zaterdag even kijken.

4 februari strand moet ik helaas wel werken, andere keer dan maar .... ;) lees net dat het 3 februari is ?? dat is een donderdag toch ??? of ben ik ....uuuuuhhhh....stuur mij ook maar PB, dan check ik mijn agenda even wat beter als ik die bij me heb.

Ik heb ook in de paarden gezeten vroeger, maar ben toch wel blij dat ik eruit ben. Na 3 maanden Amerika op een dressuurstal wist ik het zeker, dat word hem niet.Kheb ook een jaar in de dravers gezeten, dat was eigenlijk wel het leukste, ook al kon je er niet mee springen of dressuren. Had er veel geleerd.

Vandaag naar Jumping geweest, was gezellig. Was wel gecharmeerd van DAALEMAN zadels, Devoucoux en Antares zijn ver buiten mijn budget. Er stond iemand met tweedehands Antares maar dat sprak me eerlijk gezegd niet aan. Het moet dan allemaal NET precies passen en in dat gepas en gesleur heb ik geen zin. Kheb veel te weinig zadels ooit gereden om echt te kunnen zeggen wat voor mij gaat passen in het rijden. Hulsebosch was er ook, maar daar heb ik meer negatieve verhalen over gehoord kwa aanmeten ??? en ook de punten van service heb ik met hem doorgenomen die waren beduidend minder dan de service van Daaleman.

Het springen was wel leuk, maar wat een race joekels rijden er nog op dat niveau zeg.... :roll: ging er eentje lelijk over de kop met de landing. Uiteraard voor mij neus..... Prix st Georges was ook leuk. Toots viel mij wat tegen en Gameboy vond ik erg slecht, paard leek compleet kracht in de achterhand te missen en zat als enige onder de 60 %. Wup viel positief op, wel leuk........om dat niveau ook weer eens te zien, was een gezellig dagje.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 08:55

Gefeliciteerd bvw en Margreet!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:02

Margreet & Bianca, Gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:03

Weet niet of je het nog leest Lielle, maar jij en hub een fijne vakantie!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:14

bianca1980 schreef:
Het springen was wel leuk, maar wat een race joekels rijden er nog op dat niveau zeg.... :roll: ging er eentje lelijk over de kop met de landing. Uiteraard voor mij neus..... Prix st Georges was ook leuk. Toots viel mij wat tegen en Gameboy vond ik erg slecht, paard leek compleet kracht in de achterhand te missen en zat als enige onder de 60 %. Wup viel positief op, wel leuk........om dat niveau ook weer eens te zien, was een gezellig dagje.

Yeah!!! wuppie!!!!! altijd top om te zien hoe hij het weer doet!!! (mijn oude knol hé :P )
dik 72%!! deze maand alle 3 lichte tour wedstrijden op rij gewonnen!!! en niet van de minste natuurlijk...

mootje: schrikken zeker zo'n ongeluk, ik stond van de week terug van ermelo ook voor't eerst in lange tijd weer in de file. was wel ff wennen (hier in't oosten is't altijd lekker rustig normaal ;) )

Sanurie: een 1ste klasser :P val jij op zoooo jong???

BVW en margreet (en noor) proficiat met jullie verjaardag!!!

vanavond hardenberg!!!! straks alles wassen etc.... vanmiddag vlecht dienke alles in, en vanavond moet het gebeuren!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:19

Succes vanavond Weule. Wat rijden jullie? Jij dressuur en Dienke springen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:29

Nou, ik ga richting werk en daarna door naar Sim. Heb dressuurles vanmiddag. Zin in!
Iedereen werk ze/studeer ze/of andere fijne dag.

Leuk, zo'n monoloog trouwens..... :D Waar is iedereen?

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:30

bvw en Margreet gefeliciteerd!!

Eef, super goed man, gefeliciteerd!!

Mootje bah wat eng, kan me goed voorstellen dat je nog na zat te shaken.

Ik heb morgen weer springwedstrijd. Klassiek en progressief. Nou doen ze eerst B klassiek, om 9 uur, dan L klassiek en dan pas B progressief wat volgens planning rond 1600u gaat beginnen.
Ben dus de hele dag weg om 2 rondjes te springen... Niet echt heel fijn geregeld dus.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:32

_Sim_ schreef:
Succes vanavond Weule. Wat rijden jullie? Jij dressuur en Dienke springen?

We hebben show van kwpn @ Paard 2011 in Hardenberg, onze dressuurstam wordt hier besproken. Gaan er met 5 paarden heen (4 vanaf hier) en dan 2 onder het zadel, ikzelf met blingh blingh en een vrouwtje met een ander door ons gefokt paard. de andere 3 merries komen aan de hand. Dus 4 stuks helemaal klaar maken. Dienke gaat mee als groom/ondersteuning/invlechtster/bandageerster etc.... :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:34

Succes vanavond, Weule en BV!
Sim, Veel plezier met je dressuurles vanmiddag.
Marjan, Pff, dat is een lange dag :oo Ik zou het tweede rondje denk ik afzeggen...

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:38

Ik kijk wel hoe de eerste ronde gaat.
De beste van allebei de rondes kan namelijk een behoorlijke geldprijs winnen. Dus als het eerste rondje kei goed gaat spring in nog progessief en anders ga ik lekker naar huis.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 09:58

Goede morgen!!

Jeroen veel plezier vanaaf!!
Margreet en bvw gefeliciteerd!!

Ga zo lekker naar het strand.. tis toch best koud buiten.. moet kraben zo :=