[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 18:52

rowo schreef:
viefdepief schreef:
En vandaag is het de grote Woll-verhuis-dag :):)

Oeh spannend Vief! Ze ging naar Sjoert toe toch? Mooie stal lijkt dat zo op zijn site :j

Klopt! Heerlijke stal :) Ben net terug van een middagje verhuizen. Woll stond mooi rustig in haar nieuwe stal. Geef haar een pluk hooi en je hebt er geen omkijken meer naar haha. Nog even in de buitenbak gereden en gekeken bij de springles en me hiervoor alvast als reserve op de lijst gezet :D Lekker dagje gehad en echt het gevoel dat dit een hele goeie keuze geweest is!

Caroline: Lekker avondje op de bank dus? :(:)
Corien: Gaaaf! :):) :#
Shanouk: Had juist het idee dat jullie zo lekker gingen, slim om nu al even in te grijpen :) Super leuk veulen trouwens en leuke naam ook :D
Lotte: Dat is wel balen zeg :\ Ga je hem nog oplappen of is het einde laptop...?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 19:09

Goedenavond :wave:
Noor: Klinkt alsof het erg gezellig was :D.
Pb: Fijn dat Trakkie en Amati zo goed sprongen.
WL: Balen van je laptop :(:)
Snoekiej: Dat cadeautje vond ik vroeger ook echt geweldig, is echt een leuk cadeau. Dat hengstje is echt stoer, en leuke naam ook.
Caroline: Die merrie van jou is echt een enorme stuiterbal als ik het zo lees, mischien dat ze haar ei in het bos kwijt kan.
Corien: Gaaf zeg, wat voor trailer heb je gekocht?
Vief: Fijn dat het zo goed bevalt op je nieuwe stal, en dat Woll zich er al thuisvoelt :)

Ik heb vandaag heel de dag opgepast, en moeders heeft even een halfuurtje met Bam gehobbelt.
Toen die kinderen aan het buitenspelen waren heb ik nog de kur op muziek van indoor-Brabant gekeken, was heel leuk en zeker Parzival :D , Totilas heb ik helaas gemist :( .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 19:34

Avond :wave:
Ik heb gister dressuur wedstrijd gehad. Ze had er alleen niet zoveel zin in. Had 182 en 173. Was gelukkig de laatste indoorwedstrijd, ze is altijd zo gestresst indoor. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste paar weken niet echt serieus dressuurgereden heb :o Net even met haar gesprongen, dat ging wel goed. Ze is alleen een beetje over-enthousiast de laatste tijd en dan begint ze dus heel erg te bokken na de sprong :D Heb haar maar even lekker moe gemaakt, want heb morgen crosstraining in Oosterwolde en heb geen zin om er dan af te liggen :+

PB: Fijn dat ze zo goed sprongen
Lotte: Balen van je laptop
Vief: Mooi dat de verhuizing goed ging
Caroline: Veel plezier alvast met trainen morgen!
Corien: Wat leuk zeg!

tientjeh

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:22

Avond!

Anthea, de paarden zijn weer toe aan het buitenseizoen! maar toch weer een winstpunt!
PB, fijn dat je paardjes zo lekker gingen!
Caroline, veel plezier met trainen morgen. Kan me voorstellen dat je helemaal gaar bent.

Heeft iemand van hier misschien nog zin om dinsdag te gaan crosstrainen ergens? plaats maakt mij niet zoveel uit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:24

Even bijlezen :)

Fijn dat je lekker hebt getraind Ilse :)
Tientje, die extensions zijn gaaf zo!
Gefeliciteerd met je Orun Benthe!
PB, je tip ga ik ook even onthouden, Kino mag ook wel wat dikker. Ook nog tips voor haargroei? Kino haart wel uit, maar er groeit geen nieuw haar. Dus is ze op plekken echt kaal :\ .
Fijn dat jij ook lekker hebt getraind Noor!
Caroline gefeliciteerd met EHBO en AED!
Fijn dat je lekker hebt gegeten Noor!
Fijn dat Amati zo goed ging PB!
Balen dat i'net het niet doet op je laptop Lotte!
Haha Shanouk, dat vond ik vroeger ook grappig!
Klinkt mooi PB!
Veel plezier morgen in Boekelo Caroline!
Gefeliciteerd met de trailer Corien!
Gefeliciteerd met je wp Anthea!

Ik heb vandaag lekker getraind in Oosterwolde, ik vond het een leuk terreintje. Wieneke gaf fijn les, maar nam me wel ff te pakken. Ik was mijn laarzen vergeten, ik deed Yoer de beschermers om en toen zei mam of ik mijn laarzen wel mee had. Nee dus. Gelukkig lagen er nog van die rubberen jodphurdingen van mijn zusje in de auto, en die paste ik. Toen moest ik maar wat vaker door de waterbak en ook een versnellinkje harder. Toen was ik echt helemaal nat met 2cm water in mijn schoenen. Achteraf heb ik daar geluk mee gehad, koud en nat, want later ben ik nog keihard tegen een smalletje geknald met mijn been, was wel echt smal en ik gaf net te veel linkerbeen dus schoot Yoer ernaast langs. Been flink blauw en doet best pijn, maar heb fijn getraind! Yoeri voelt weer klaar, na Boekelo had ik niet zo'n fijn gevoel dus was blij dat ik nog kon trainen. Had eerst Oosterwolde namelijk afgemeld omdat ik toch HTC training in Roden had, maar die werd afgelast. Gelukkig kon ik nog naar Oosterwolde.

Vanmiddag ben ik voor het eerst met Cuby bezig geweest, de eigenaar kwam langs of ik volgende week wilde komen maar had nog tijd vandaag. Hij had hem al een paar keer met zadel op gelongeerd en was er zelf al op gaan zitten en had er ook al een klein meisje op gehad. Ik heb het zadel eropgelegd, ben opgestapt en vanuit de schuur naar de bak gereden. Wat een braaf ding, geen stap verkeerd. Wilde alleen mijn voeten en mijn zweep opeten, maar verder +:)+ . Na Pasen komt ie op stal.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:26

Goede avond!

Mistid lekker gereden dus :) balen van je laarzen ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:22

Goedenavond!
Mijn neefje kwam echt om onder de cadeaus :D Maar hij vond het allemaal wel heel leuk.

Veel plezier morgen Caroline
Wat gaaaf Corien!!! Wat voor trailer heb je gekocht en waar?
Lekker dat Woll er zo goed bij staat Vief! We gingen tot donderdag idd wel lekker, maar donderdag en vandaag ging het iets minder. Dus hopelijk ben ik nog op tijd. Dinsdag komt zowiezo de fysio weer langs, dus dan hoor ik of we goed op weg zijn. En of mijn crossplannen door kunnen gaan..
Leuk IB kijken Evie :D
Gefeliciteerd met je winstpunt Anthea! Veel plezier vast morgen!
Fijn dat je zo lekker gecrosst hebt Mirthe!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:59

@ Anthea: Gefeliciteerd met je punten :).
@ Mirhte: Fijn dat hij weer goed aanpakte.
@ Vief: Top dat je een goed gevoel erover hebt :D. En leuk dat je je op de lijst hebt gezet voor het springen. Vind Woll vast ook heel leuk ;).
@ Shanouk: Balen dat hij niet zo fijn voelde. Wel lekker dat je instructeur hem even wil trainen paar keer in de week :).

Ik duik mijn bed in. Morgen half 9 vertrekken we richting Chaam :D!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 00:06

Succes morgen kim!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 10:22

Kim succes vandaag!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 11:28

Nou, hele 'planning' weer in de war. Zou met paps naar Ajax gaan, is mijn broer de seizoenskaarten kwijtgeraakt :(. Je kunt dan nog wel heen, maar het is dan een heel gedoe.

En dat terwijl ik een rondje bos had afgezegd! Ik heb nu gebeld en hoor straks of we alsnog gaan. Anders ga ik thuis maar een sprongetje maken denk ik. Jer had gister overigens beduidend minder spierpijn dan het baasje! Hij liep als een zonnetje! :)
@Mistid: mooi dat het trainen zo goed ging!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 11:36

Middag al weer bijna, gaat snel met dat uurtje minder :+

Anthea: Jammer dat je wedstrijd niet helemaal fijn ging, veel plezier vanmiddag, vindt ze vast een heel stuk leuker :D
Noor: Dat is wel vervelend zeg :\ Is hij echt kwijt, kwijt of zoek?
Mistid: Klinkt als een geslaagde dag :D

Ik had nog 2 fotootjes van gister, ze was lekker wakker zoals jullie kunnen zien :)
En zo dus weer op mijn fietsje naar het paard :D!

Afbeelding

Afbeelding

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 11:38

@ Vief: ziet er goed uit. Ik vind dat je echt een superleuk paard hebt. (Ben eigenlijk niet zo van de schimmels, maar Wol heeft echt een mooie uitstraling!)
Ik vrees dat ze echt weg zijn, is niet de eerste keer ook :n

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 11:38

Woll is en blijft knap, Vief!
Jammer van je bosrit/Ajax Noor.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 11:58

Het wordt toch een rondje bos. :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:11

Dankjulliewel :D

Veel plezier in het bos Noor :)
Ik ga er ook vandoor..

:evaw:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 12:17

Fijne foto's Vief!

Veel plezier in het bos Noor, balen van de kaarten!
Succes nog voor de Chaam-gangers!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 14:59

Goeiemiddag!
Hebben jullie Vorstin al op de voorpagina van de Divoza gids gezien :D?
Neehoor, ze is het niet, maar ik moest wel 2x kijken :D De druipkol op het hoofd is echt precies hetzelfde als die van Vorstin!
Ik ben benieuwd hoe iedereen het in Chaam heeft. Ik ben jaloers, maar hopelijk krijg ik dinsdag groen licht om ook weer te beginnen!

Jammer van de voetbalwedstrijd Noor. Veel plezier in het bos!
Leuke foto's van Woll Vief! Heerlijk dat ze nu weer zo dichtbij staat!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 15:45

Goede middag!

Ben in wassenaar heb over 45 min een clinic van laurens van lieren.
Chaam werd het niet de auto iss niet helemaal prut voor zo'n eind

dus jullie horen me verslag vanavond wel :D *D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:29

Hoi,

Heerlijk getraind @ Teesinkbos. Greppels blijken een probleem te zijn maar als het boom, greppel, boom is springt mevrouw er zo over maar gewoon een losse greppel dan weigert zij er ook maar in de buurt te komen. Maf beest. Verder supergave afsprongen gedaan ook de hoge en zij liep zo de beek in zonder twijfel. Het blijft een aparte :D maar ga er zeker nog een keer trainen.
Ik had een meisje mee om te filmen en foto's te maken. Die heeft een gave video gemaakt van piano, opsprong/afsprong en veel foto's.
Zodra ik ze heb dan zet ik er wel wat hier op :D
Dat paard is volgens mij dol op afspongen superfanatiek en springt zonder twijfel naar beneden...

@ evie het paard is af en toe wat apart en sensibel maar heeft een super wedstrijdmentaliteit. Zodra de bel gaat of de voorlezer begint dan zet zij een knop om en vindt zij niks meer eng. In de training lach ik er maar om.
@ vief wat een leuke schimmel. Start je die ook op wedstrijden?
@ anthea jammer dat je wedstrijd niet lekker ging op naar het buitenseizoen :D
@ mistid jij heb dus ook lekker getraind. Heb je foto´s gezien op hyves. Ziet er goed uit :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:31

Corien, veel plezier met de clinic! Vast ook wel weer leerzaam!

Heb voor het eerst weer crosstraining gehad, ging best lekker! Was wel even goed voor het vertrouwen. Ben wel weer klaar voor Westerbork :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:47

Klinkt goed Caroline *D Wel vervelend van de greppel (herkenbaar ook) :(:)

Heb met Woll wel wedstrijden gereden (B spr & drs en 1 oefencross). Zat me te bedenken wanneer onze laatste wedstrijd was, eind 2008...? Ik weet het eigenlijk niet eens meer :o Daarna heel veel pech gehad..... en druk met de studie en was het jaar zo om. Hoop eigenlijk van de zomer haar wel weer zo fijn voor elkaar te hebben dat we weer op concours kunnen :) Faciliteiten zijn er nu iig naar (heb al 1,5 jaar geen les gehad.. :o) dus eerst maar eens alles fijn voor elkaar krijgen. En morgen komt de zadelpasser met springzadels. Hoop echt dat er een fijne tussen zit!

Corien: Veel plezier nog! :)
Shanouk: Moet bekennen dat ik de gids al weer weggegooid heb :o Maar wel super leuk dat ze een look-a-like heeft haha.
Rosalie: Fijn dat het lekker ging en je met een goed gevoel naar Westerbork gaat :D
Mistid: Leuk topic van je crosstraining :)

Hier stormde het nogal, dus was flink doortrappen op mijn rammelfiets :D. Op de heenweg 27 minuten over gedaan en terug 2 minuten langer want toen was ik een beetje moe :+ Viel me weer op hoe lekker rustig het op stal was ondanks dat er 50 paarden stal. Woll was blij me te zien en stond er rustig bij al had ze vanochtend wel eventjes staan trillen toen ze vroeg hooi gingen voeren.. Misschien dat ze het toch wat spannend vindt allemaal. Daarna was het over, dus maak me er niet echt zorgen om :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:07

@ vief tot nu toe heeft mijn paard in de wedstrijd wel alle greppels gesprongen die we tegen kwamen maar ik wil dat zij het ook in training doet. Voor de overstap naar de L moet zij het toch echt doen. Als ze erachter liggen of er onder dat zij het pas ziet boven de sprong dan is het geen probleem.

Balen van woll maar nu volle kracht voor uit. Lijkt mij een heel leuk paard

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 17:35

Anthea: jammer dat ze niet veel zin had, maar toch een puntje.
Mirthe: lekker getraind :D
Noor: mmm handig van je broer....
Vief: leuke foto's! Vindt Woll een leuk paard! :D
Carolien: fijn dat het zo lekker ging!
Rosalie: mooi zo :D en idd goed voor je vertrouwen!
Vief: hopelijk heb je dit jaar idd meer tijd en succes met de wedstrijden.

Zonanta vandaag even weer aan de pessoa gehad, ging wel fijn. Daarna even laten vrijspringen, nu snap ik wel waarom ze op de keuring geen ster is geworden.... Dat vrijspringen is niet echt geweldig, veelste hard en gewoon dom springen. Onder het zadel springt ze 100x beter! Dus als ik wil proberen om haar ster te krijgen, zal ze een ibob moeten lopen.

Heb nog wat foto;s van van de week, van het springen :D
Afbeelding
Dit vindt ik leuk!!! :D
http://i176.photobucket.com/albums/w188 ... 1269789911
http://i176.photobucket.com/albums/w188 ... 1269789954
http://i176.photobucket.com/albums/w188 ... 1269789988
Eerst snapte ze niks van die cavalleti's, te smal, maar daarna vondt ze er geen klap meer aan....
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sim op 28-03-10 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: teveel aan foto's omgezet in links, max. 2 foto's toegestaan

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:09

CoriienRN schreef:
Goede middag!

Ben in wassenaar heb over 45 min een clinic van laurens van lieren.
Chaam werd het niet de auto iss niet helemaal prut voor zo'n eind

dus jullie horen me verslag vanavond wel :D *D

Dat je dan op zo'n korte termijn nog bij de clinic terecht kon.
Geluk voor jou. Was het leuk?