[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 08:43

Goeiemorgen!
@Ruudjw en Mo: Bedankt voor jullie advies, heb hem er nu aan zitten en kan hem ook vinden met mijn laptop, maar moet een pincode hebben die ik nergens kan vinden :o Dus nog steeds met het kabeltje aan het internetten ;)
@Vief: Fijn dat Woll wel braaf was!
@Corien: Alvast een fijne vakantie!
@Shanoek: Komt vast wel goed met je examens! Hoeveel moet je er nog?
@Bianca: Fijn dat Bull braaf was, jammer van de Fries.
@Malloesje: Hopelijk slaap je met de slaaptabletjes wel lekker!
@Anthea: Nou 200% verdienen is ook niet vervelend toch?

Ik ga zo Jipje eens even uit de wei halen en fatsoeneren voor wedstrijd. Hij ziet er niet uit nu, dus hopelijk kunnen we hem weer omtoveren tot wedstrijdpaard :P Alleen vlechten gaat wat lastig met 1 hand :o Maar ja, moet de jury maar doorheen kijken.

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:15

Goeiemorgen :wave:

@ benthe: waar ga je heen? Succes he!

@ bianca: leuk dat je in de PK komt! Jammer dat ik die niet heb.

@ vief: jij maakt al nachtwerk van het paardrijden :)) Moet je vandaag weer voor school bezig?

Ik zal zo eens een poging doen tot stukje langs de weg met Zoë :\ Vanmiddag denk autocross kijken en vnvd schöttelbraaien en Zomerfeesten Hoeve :):)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:19

Goedemorgen!

Anthea: werkse vandaag!
Bianca: fijn dat Bull braaf was gisteren. Af en toe kun je die driftkikkers wel eens achter het behang plakken. Maar als ze hun energie voor je gaan gebruiken dan heb je er een superpaard aan!
JN: succes op de wedstrijd! (Ach en die verzorging, daar zijn ze toch niet zo streng op)

Pancho mag vanaf vandaag weer lekker de hele dag de wei op. Scheelt mij weer een hoop heen en weer gewandel naar de paarden. Uurtje buiten, weer naar binnen. Einde van de middag, nog een keer hetzelfde. De buren zeiden al: je hebt het er maar druk mee. Maargoed nu nog maar 1 keer buiten en weer binnen aan het einde van de middag. Gisteravond nog even gepoetst toen hij in de wei stond en daarna was ik bij hem in de wei gaan zitten. Kwam hij echt uitgebreid kroelen! Wat heb ik toch een lief paard!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:15

Sussie85 schreef:
Bianca: fijn dat Bull braaf was gisteren. Af en toe kun je die driftkikkers wel eens achter het behang plakken. Maar als ze hun energie voor je gaan gebruiken dan heb je er een superpaard aan!

HAHAHA... :D bestond er maar een gouden regel hoe je DIE energie ALTIJD voor je kan gebruiken... :P heb namelijk ook weleens door de verkeerde knikker die er rolde 157 punten in de L2 gehad....... := dan kan je ze ook wel wurgen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:16

Goeiemorgen!

Ik heb even een beetje bijgeslapen tot 9 uur, nu maar weer aan de slag voor school. Vanmiddag dan maar even lekker filmpje kijken en eind van de middag werken :)

Vief: Succes met je schoolwerk!

Benthe: Succes nog op wedstrijd!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:25

bianca1980 schreef:
Sussie85 schreef:

HAHAHA... :D bestond er maar een gouden regel hoe je DIE energie ALTIJD voor je kan gebruiken... :P heb namelijk ook weleens door de verkeerde knikker die er rolde 157 punten in de L2 gehad....... := dan kan je ze ook wel wurgen.

Zo een gouden regel zou af en toe wel ideaal zijn. Ik heb hem helaas ook niet voor je! Meestal kan ik er achteraf wel om lachen als ze zo'n bui hebben, op het moment zelf meestal niet.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:57

Goeiemorgen!! :D

@Snoekiej: Leuk dat je haar dan wel gewoon bitloos rijdt :j !! En mooi dat je GS goed ging ;)
@Vief: Ideaal, zo je geld verdienen :))

Vanmiddag even een buitenritje met Wo.. even kijken hoe dat gaat, vooral even stappen op het harde. Overigens gaat ze wel af als een kanon op het land := ...

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 11:13

Mogguh!

Net ff lekker buitengereden met Mandy en nichtje :)
Zo nog ff slapen denk ik en dan vanmiddag weg.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:12

Goeiemiddag :)

Gister avond gezellig met een aantal vrienden ergens wat wezen drinken :). Vandaag lekker met school opdracht aan de gang :+. En straks ook even paarden rijden.

De camera is helaas overleden. De lens wil niet meer in, en hij wil niet meer foto's maken dus. Zal wel even de foto's die ik al gemaakt had op de pc zetten, en vanmiddag ga ik met de andere camera nog een paar nieuwe maken :)).

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:28

Ik ga zaterdag naar de zomerfeesten in de Hoeve!
Ik heb er zin in, zondag lekker combine racen... :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:30

Goeiemoggel Wo :=

Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 12:37

Goeiemiddag alweer!
Haha, leuke foto Lotte :P
Succes met wedstrijd Benthe!
Balen van je camera Kim :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:52

bvw schreef:

Whaaah, ben je er echt weer? Wat leukkk... zondag ga ik denk ook nog wel ff combinerace kijken! Hoe heet jullie team ook alweer?

Ik ga zo douchen. Net al ff lekker gereden met Malloesje idd en nichtje. Vanmiddag vast naar Hoeve (autocross), 5 uur schöttelbraaien en dan weer naar hoeve.

edit: Malloesje staat met onze vereniging achter de bar zaterdag. Ik sta er niet achter maar voor, want vriendlief is jarig. De gekste achter de bar , das Marloes :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:15

Veel plezier, Bianca, Mandy en Marloes!
Ik ga even longeren en dan vanavond ook lekker op stap. Deze week is het feest en kermis in het dorp, ik vermaak me wel!
Normaal gesproken was er op hemelvaartsdag altijd CH springen en tuigen op zaterdag. Helaas is dat vorig jaar afgelast vanwege slecht terrein en dit jaar ook. Het komt waarschijnlijk ook nooit meer, bij de organisatie zitten ook een aantal dingen niet helemaal lekker. Wel erg jammer.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:53

rowo schreef:
bvw schreef:

Whaaah, ben je er echt weer? Wat leukkk... zondag ga ik denk ook nog wel ff combinerace kijken! Hoe heet jullie team ook alweer?

Ik ga zo douchen. Net al ff lekker gereden met Malloesje idd en nichtje. Vanmiddag vast naar Hoeve (autocross), 5 uur schöttelbraaien en dan weer naar hoeve.

edit: Malloesje staat met onze vereniging achter de bar zaterdag. Ik sta er niet achter maar voor, want vriendlief is jarig. De gekste achter de bar , das Marloes :D

Idd ik sta achter de bar, weet alleen nog niet welke.. Ik moet me alleen gedragen want heb al paar jaar waarschuwingen gehad :o Altijd megagezellig met een heel stel van de vereniging..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:06

Goede middag dames.. voor de laaste x ;)

Nou jack staat weer op stal.. die 3 meiden doen hem voor me.. ging niet met het paard waarmee hij stond die joeg hem het hele land door :( voor zijn merrie.. dus jack was vanmiddag de sloot in gedoken ( is die wel mak voor de water bak _O- ) dus meneer staat weer op stal helaas.

DOEEEEI MEIDEN!!! spreek julie na me vakantie :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:08

Tijdelijk ff terug van de zomerfeesten en al redelijk lam Nu eerst ff bodempje maken voor vanaaf en slapen. Dan er weer tegenaan.. :))

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:11

rowo schreef:
bvw schreef:

Ik zit meestal óp de bar, helemaal achterin!
We zijn Team Halfweg, herkenbaar aan de mooie blauwe polo's!
Ik heb er ook al heel erg veel zin aan, gaan geloof ik zaterdag om vijf uur weg :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:13

das al heul vroeg zeg.. overleef je dat de hele avond? Ik hoop dat ik niet helemaal achterin sta, is de minst leuke bar :o Ik hoop op de bar aan lange zijde richting hoeve.. dies het leukst :))

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:44

Veel plezier vanavond Malloesje, Rowo en Bianca!

Mocht vanmiddag even na Annika op Vivre springen. Was voor het eerst dat ik een sprongetje maakte met Vivre. Ging wel oke! In ieder geval goed voor het vertrouwen, ze sprong erg braaf.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 20:42

Ik heb vandaag bitloos gesprongen :D Had een voerton in de bak gelegd, nou Vorstin durfde de bak niet eens in :+ Dacht dat ik hem wel gelijk zonder ondersteuning kon springen, maar dat had ik toch fout gedacht :o Ze sprong er steeds langs! Dus toen heb ik hem maar op de hoefslag gelegd en sprong ze het makkelijk :) Toen nog even de ton recht gezet, hij was nog geen halve meter breed, en met een stoel ernaast een beetje opgesloten. Dat sprong ze ook gewoon :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:10

Wat stoer Shanouk :D !!! Leuk zeg!!

Ik baalde enorm :( !! Wolin heeft de hele dag binnen gestaan, op feestdagen moet je zelf je paard buitenzetten. Heel veel mensen hadden er niet aan gedacht, onder andere ik, dus heel veel paarden stonden laat op het land.. Maar nu kom ik om half 5 aan op stal, staat Wolin binnen!!
Niemand die even een belletje geeft of Wolin naar buiten moet ofso :? , staat ook niet op het bord dat ze binnen moet blijven!!
Normaliter bellen ze om een poep en een scheet en met dit soort dingen kunnen mensen opeens niet meer nadenken..
Dus ik was even aan het razen en tieren op stal :o , ook omdat ik natuurlijk baalde dat ik er zelf niet aan had gedacht, maar ook om de mentaliteit van je medestalgenoten.. Staleigenaresse begreep me volkomen, zo bellen ze je om de stomste dingen en zo denkt er niemand meer na...
Maargoed.. van je stalgenoten moet je het hebben :7 .

Wolin had dus vanaf vanmorgen niet meer gegeten (paarden krijgen sochtends krachtvoer en een heel klein beetje kuil, maar daarna niks meer omdat in principe alle paarden het land op gaan), ze was ook wel erg mat met het buitenrijden, totaal Wolin niet. Wolin wil altijd wel voorop en lopen, nu wilde ze echt niet draven en was ze heel rustig :n , niks voor Wo. Ook vond ik haar niet bepaald lekker lopen :\ , dus alleen een rondje gestapt.
Nu dus echt rust. Nadat Wo had gegeten en nog even op het land had gestaan, fleurde ze alweer helemaal op, hinniken en galopperen in het land..
Maar ik vertrouw het niet helemaal.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:16

@Shanoek: Wat leuk dat Vorstin dat zo makkelijk oppakt zo!
@Sussie: Fijn dat je paard weer de hele dag de wei op kan! En dat je lekker hebt kunnen springen met het andere paard.
@Malloesje, Rowo, Andrea en bwv: Veel feestplezier!!
@WL: Volgens mij was Wo nog niet helemaal wakker :P

Ik heb vandaag mijn eerste winstpunt in het M2 gehaald met 189 punten en een 3e prijs *\o/* *\o/* De andere proef kreeg ik 173 punten. Eigenlijk vond ik beide proeven niet winstpuntwaardig, maar de jury dacht daar dus anders over. Ook nog een fijn rondje gesprongen, was foutloos, maar toen hij de bel van de barrage hoorde ging hij nog even een tandje harder en kregen we een pechbalk. Maar toch ben ik weer trots op mijn oude knakker :o

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 00:04

Netjes Benthe, gefeliciteerd!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:27

Gefeliciteerd Benthe! Op naar het Z1?