Alle wedstrijdgangers, netjes gereden!
Dela, wat ontzettend balen zeg... wat een pech.
Ik deed gister mee met de tripalon in Laren. ( onze eigen wedstrijd). Dressuur ging helemaal niet fijn, hij struikelde een paar keer en dan ben ik hem even kwijt. Naast mij ging een paard totaal door het lint, waardoor die van mij ook ontzettend heet werd en in galop weg schoot. maar al met al nog 186 pnt. Tripalon helemaal foutloos, springen ook. En een 3e plaats. In de L. Dus was helemaal tevreden. Heb nog een mooie foto gekocht van Xandro, die foto's maakten. Zal hem proberen in de scannen. Heb voor mijn prijs een dekje uitgezocht, maar daar zat roze in, vind ik dus echt heel lelijk. Dus die heb ik geruild voor een ander dekje bij de stand.
Ook werd ik benaderd door een vrouw van de Stentor. Of ik interesse had om door haar geintervieuwd te worden en of daar een foto bij mocht. Nou dat sla ik echt niet af. Dus ik moest 3x hindernis 1 springen om een goede foto te krijgen. Toen ik helemaal klaar was werd ik nog geintervieuwd. Heel veel vragen gehad, dus ben benieuwd wat er van in de krant komt.