Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
e hebt gelijk! Ik moet is ff gaan zitten om mijn profiel ff op te fleuren. Op dit moment is het écht drama. Maarja mijn computer thuis is eindelijk online, dus kan er vanavond mee aan de slag. Begin het bokken eindelijk door te krijgen. hahahaaa. 

jenga_8 schreef:Met hoefkatrol kan je nog best veel als het niet in ernstige klasse is. Ik ken zelf een paard dat klasse 3 heeft (geloof dat 4 het ergste is) die heeft aangepast beslag gekregen waardoor het voetkussen niet meer werd belast door het straalbeentje. Hij heeft er nu bijna nooit meer last van. Toch hoor je wel vaak dat springen niet zo goed is omdat dan het katrolgewricht zo in elkaar wordt gedrukt. easy walker-beslag (plastic beslag) beweren dat het goede resultaten behaald bij katrolpacienten.

maar het regent nog continue. NIet echt grappig. 

hier wordt ik zo moe van, al die regen!

! Maar nog wel gefeliciteerd met je tentamen
!
!!
, ga maar voer halen voor de dieren!! Gaan vrijdag op vakantie en moet er natuurlijk wel voor zorgen dat er genoeg voer is
hahaha!
viefdepief schreef:Ik vertrouw die weermannetjes niet meer zo
Eerst zien dan geloven!
Weer een bon gewonnen om de volgende keer gratis mee te mogen doen.
Scum schreef:Jullie raden nooit welk liedje ik nu in mijn hoofd heb. Ik snap echt niet hoe ik daaraan kom..............
Ik zal een hint geven. Het heeft hier iets mee te maken: