[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:48

Bij de trein was een fotograaf die binnen stond en dara de foto's verkocht. Die komen niet op internet. Heb er daar 2gekocht. 3,50 voor A4 formaat foto.

Die man die je hoort was de vader van een vriendin. Heeft 260foto's van mij gemaakt ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:52

Lau foto's staan er al op, op eventingzeeland.nl

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:53

Gatver.... Dat wist ik dus weer niet!!! BLOND!!!! Nog eens super goedkoop ook zeg... Ik ga wel proberen via de organisatie in contact te komen met hun dan.
Ohh gaaf zeg! Ja hij klikte lekker door :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:11

Max spam <3 <3 <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de rest van de foto's heb ik ook maar een keer een topic gemaakt :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:18

LEuke foto's Lau en Henny. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:28

Morning! Lekkere foto's komen er weer voorbij.

Ben "al" aangekleed en gedouched. Zo naar stal om effe lekker te rijden en vanmiddag met hubbie op pad.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:31

Leuke foto's!!!!

Fijne dag allemaal :wave: .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:32

Lekker Sim, geniet er van!

Ik heb net een mail naar Oudkarspel eruit gedaan, startlijsten staan nog niet online. Ben normaal geen zeur, maar het wordt nu wel eens hoog tijd...

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:33

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:39

Duurt idd erg lang voor de startlijsten er zijn voor OK.
Ha ha, Henny, zo'n eerste keer is ook weer retespannend natuurlijk en ben je met vanalles bezig waardoor andere dingen er bij in schieten. Hebben we allemaal wel last van denk ik.

Nou, ik ga knolhossen! :evaw:

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:40

En ik zit nog steeds in het gepiep! -:(-
Ga zo de deur uit, richting stal en vanmiddag op cc, dus zal er gelukkig weinig last van hebben. Politie is gekgebeld erover, maar doen niets omdat ze het niet kunnen vinden. Ze gaan ervan uit dat de mensen weg zijn, hopelijk komen ze vandaag dan weer terug van hun pinksterweekendje weg...laten we hopen dat het zo is iig.

Gave foto's zeg! Ziet eruit als een mooie cross, misschien volgend jaar ook maar inplannen.

Misted, hoe is het met je zere lijf?

MM, hoe is het met jouw en je bolle buik in die warmte, trek je het nog een beetje?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:58

Mel, is er niet iemand op vakantie of zo die z'n wekker niet heeft afgezegd? Dat had een zoon ook vergeten, en via een buurman, vriendje en andere zoon belde de politie 's nachts bij ons aan. Sta je wel even te shaken als je de politie 's nachts voor je deur ziet staan.
Maar vanwege z'n doofheid heeft zoonlief een extra harde bel, tegenwoordig heeft hij er een trilding aan (nu effies geen grapjes maken :( ;) ), die is aangesloten op de wekker en ligt onder z'n matras. Want als hij op z'n goede oor ligt hoort hij zelfs die alarmsirene niet.

Goedemorgen allemaal, geniet van deze prachtige dag en ik stel voor dat we alle zon voor dinsdag t/m donderdag opsparen voor vrijdag zodat Margriet een prachtige dag krijgt met een stralende zon.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:09

Irritant zeg FE. Zou het geen brandmelder of CO melder van de buren kunnen zijn. Daar wordt ik vaak zat voor gestuurd. Soms slaan die dingen op hol. Bij ons moet dan altijd de brandweer komen want is het daadwerkelijk een CO melder en is er wel CO in het huis dan kunnen de bewoners bij thuis komst iets minder goed ervan af komen. Dus vreemd dat de brandweer niet komt en gaat kijken waar het vandaan komt. Eventueel met de politie samen de deur opend en gaat meten. (dat is hier de procedure hoor, weet niet hoe het bij jullie is)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:10

Volgens de weerberichten moet het zo zijn Margreet. Stuk frisser, 14 graden maar wel met zon!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:11

Moggel

Na een aantal pijnstillers vannacht eindelijk wat meer geslapen. Doet nog wel erg pijn. Morgenochtend bel ik meteen de manueel therapeut, misschien kan hij mij zelfs nog voor m'n examen helpen.

Lau en Henny, gave foto's!!
FE, wat irritant dat alarm!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:14

Hoop het voor je Mirthe....

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik in mijn ruggetje ook wel voel dat het 8 maanden geleden is dat we gecrossd hebben. Spiertjes hallooo!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 10:27

Lau, Beli is <3 Knappe vos!
Henny, leuke foto's! Tip, ik zou je haar anders vast doen. Als je nu valt en je paard gaat op de haar staan hou je niets meer over...
Sann, dat is inderdaad irritant! Heb je er al zin in?
Mirthe :(:)

Ik ga zo werken, joepie! Het is veel te mooi weer om binnen te staan, verwacht ook niet dat het druk wordt met dit weer.

Wendel dr baby zit er nog steeds in, mama gaat woensdag naar haar zus en hoopt dat het daarvoor geboren wordt. Ik ben benieuwd. :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:05

MargreetW schreef:
Mel, is er niet iemand op vakantie of zo die z'n wekker niet heeft afgezegd? Dat had een zoon ook vergeten, en via een buurman, vriendje en andere zoon belde de politie 's nachts bij ons aan. Sta je wel even te shaken als je de politie 's nachts voor je deur ziet staan.
Maar vanwege z'n doofheid heeft zoonlief een extra harde bel, tegenwoordig heeft hij er een trilding aan (nu effies geen grapjes maken :( ;) ), die is aangesloten op de wekker en ligt onder z'n matras. Want als hij op z'n goede oor ligt hoort hij zelfs die alarmsirene niet.

Goedemorgen allemaal, geniet van deze prachtige dag en ik stel voor dat we alle zon voor dinsdag t/m donderdag opsparen voor vrijdag zodat Margriet een prachtige dag krijgt met een stralende zon.

Dat zou echt heel mooi zijn!

Ik ga vanmiddag naar het ZH in Utrecht. Kijken hoe het met die vriendin van mij is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:31

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 12:24

Pfff er waren mensen die een niet nader te noemen paard van mij wilde kopen. Geld genoemd, al aangegeven dat een bepaald bedrag hij echt niet voor wegging. Dus geld genoemd mensen helemaal verbouwereerd want minder dan de helft was wel voldoende. Gaat hem niet worden dus :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 12:48

hennydehart schreef:
Irritant zeg FE. Zou het geen brandmelder of CO melder van de buren kunnen zijn. Daar wordt ik vaak zat voor gestuurd. Soms slaan die dingen op hol. Bij ons moet dan altijd de brandweer komen want is het daadwerkelijk een CO melder en is er wel CO in het huis dan kunnen de bewoners bij thuis komst iets minder goed ervan af komen. Dus vreemd dat de brandweer niet komt en gaat kijken waar het vandaan komt. Eventueel met de politie samen de deur opend en gaat meten. (dat is hier de procedure hoor, weet niet hoe het bij jullie is)

Dat zei ik ook al, in Amsterdam gaat gewoon je deur eruit hoor.... :D :D :D en dat doen we met plezier...... }> Daarnaast kun je meestal aan het soort gepiep nog wel afleiden of het gaat om batterijen of niet. In die geluiden zit soms wel verschil.

LAU @ gaaf hoe Belizaar aanpakt en geld hebben mensen in deze tijden niet meer, die zijn steil achterover geslagen denk ik....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 12:50

Margriet, heb je al verder iets gehoord over die vriendin hoe het met haar gaat?
Weet wel dat er 2 jaar geleden een meisje met een ponykamp waar ik ben geweest haar rug had gebroken.. en die zit volgens mij nog steeds in een rolstoel..

Net de pony gereden, ging wel aardig. Nog greppeltje gesprongen paar keer, nou gaat hij niet meer steigeren en kei hard weg racen. Ook nog door water gestapt maar moet daar goed uitkijken omdat daar geen zand maar klei ligt.

Gister trouwens met die ritjes rijden ook nog wat meegemaakt, zat een jongen van 14 jaar, extreem autistisch (die vrouw vangt ook juist dat soort kinderen op met die 'stoornissen'. Dacht dat mindervaliden zouden zijn, maar was dus niet zo). Maar die jongen vertelde dus dat pas geleden zijn vader was overleden door een ongeval, en jemig, ik was gewoon in shock, hij vertelde het op zo'n manier, heel apart. En toen vertelde hij dat het pas een maand geleden is had echt even te doen met die jongen. Hij zegt wel het doet me niets meer, maar hij zal het niet zomaar vertellen, was toch blij dat hij zijn verhaal kwijt kon.
En ze mochten van mij ook om de beurt 'sturen'. Pony loopt van zichzelf wel rechtuit, vind niets eng en waren landweggetjes dus ook geen verkeer. En kinders vonden het helemaal geweldig dat dat mocht. En die jongen wilde eerst niet mee, en uiteindelijk was hij volgens mij het gelukkigst van iedereen. Daar doe ik het voor, om die kinderen een extra leuke dag te bezorgen!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:39

Wat leuk SM dat je zo'n jongen een luisterend oor hebt kunnen aanbieden! En ook nog lekker zo'n uitje te paard!!
Een tijdje geleden hoorde ik iemand met autisme op de radio vertellen dat 1 van de problemen waar ze tegenaan lopen inderdaad is dat ze die emoties (bv bij een sterfgeval in de familie) niet voelen (of kunnen uiten??). Dat kan voor de omgeving dan ook weer heel storend/verdrietig zijn.

FE: balen van die piep zeg.

Ik ben helemaal *\o/* van de crossles. Ze begon eerst weer te miepen op het greppeltje (moesten ze schuin aanrijden), maar nu kon Laurie boos worden en kreeg ze eindelijk ook reactie van Giga (en ging ze er alsnog over heen). Hierendaar had ze nog wat aanmoediging nodig voor greppels en aanhangende hindernissen, maar ze ging wel overal overheen. Vooralsnog zijn we de dip bij Rob in ieder geval kwijt, nu nog op vreemd terrein :Y) . In juni gaan we bij Alice lessen: heb speciaal om greppels en trakheners gevraagd, ben benieuwd wat ze daar doet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:34

Startlijst voor OK staat online (nog wel ovb) op de site van Clusius.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:38

zo heb het zwembad weer helemaal schoon, die is nu aan het vullen maar dat duurt wel even.
5.5m doorsnede en 1.20 diep.
ga ik maar in het zonnetje liggen tot het vol is. (en dan nog kun je er niet in is veel te koud)