Die man die je hoort was de vader van een vriendin. Heeft 260foto's van mij gemaakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MargreetW schreef:Mel, is er niet iemand op vakantie of zo die z'n wekker niet heeft afgezegd? Dat had een zoon ook vergeten, en via een buurman, vriendje en andere zoon belde de politie 's nachts bij ons aan. Sta je wel even te shaken als je de politie 's nachts voor je deur ziet staan.
Maar vanwege z'n doofheid heeft zoonlief een extra harde bel, tegenwoordig heeft hij er een trilding aan (nu effies geen grapjes maken![]()
), die is aangesloten op de wekker en ligt onder z'n matras. Want als hij op z'n goede oor ligt hoort hij zelfs die alarmsirene niet.
Goedemorgen allemaal, geniet van deze prachtige dag en ik stel voor dat we alle zon voor dinsdag t/m donderdag opsparen voor vrijdag zodat Margriet een prachtige dag krijgt met een stralende zon.
hennydehart schreef:Irritant zeg FE. Zou het geen brandmelder of CO melder van de buren kunnen zijn. Daar wordt ik vaak zat voor gestuurd. Soms slaan die dingen op hol. Bij ons moet dan altijd de brandweer komen want is het daadwerkelijk een CO melder en is er wel CO in het huis dan kunnen de bewoners bij thuis komst iets minder goed ervan af komen. Dus vreemd dat de brandweer niet komt en gaat kijken waar het vandaan komt. Eventueel met de politie samen de deur opend en gaat meten. (dat is hier de procedure hoor, weet niet hoe het bij jullie is)