) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Grote opluchting
Valt dus allemaal best mee hoor. Maar moet wel weer wat fanatieker aan de gang. Ook voor de conditie. De conditie van Jer viel me gister ook een beetje tegen eigenlijk. Moet echt wat galoptraining gaan doen.

caro29 schreef:@ anthea paarden beginnen normaal zo rond 1900/1930 in Exloo maar het is nu vakantie met veel pony's. Ik verwacht dat de paarden om 20.00 beginnen of je moet 's middags gaan.

Lees over de vader van een vriendien van Vief en een schaatstocht die hij maakte. En toen moest ik een beetje lachen.... Manlief heeft jaren geleden met zijn hand in een apparaat gezeten, en toen een stukje van zijn vinger verspeeld. Hals over kop naar de SEH, heel gedoe met een "knabbelschaar" veel verband, injectiest etc. Hij lag bleek, zwetend en bibberend op tafel en toen alles klaar was en verbonden mocht hij rechtop gaan zitten. De dokter vroeg: "heeft u nog vragen"? "Ja dokter. Kan ik nu wel piano spelen"? "Ja hoor meneer, dat is wat mij betreft geen enkel probleem". "Dat is mooi" zegt ie, "want dat kon ik nog niet"........ sorry niet helemaal gepast misschien

texelse schreef:maatje grotere string Sim, is het beter. Zelf vind ik ze in de zomer heerlijk om te dragen, maar in de winter krijg ik een kouwe kont met een string.
tot vanmiddag

als ik vragen mag 

Spannend van Vossie, ik leef met je mee!
http://www.botentekoop.nl/sloepen/92626 ... _2005.html