[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:38

Succes Marijke en Mendy!

Ik ben nog steeds kapot. Gister gewerkt van 8.00 tot 23.30. Maar de ladies night was een groot succes. En de gala jurk stond super met mijn worstelpakje eronder! Gelukki hield Sem vanmorgen wat rekening met mij en sliep ook lekker tot 9.00

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 11:14

Goedemorgen :wave:

Vief: GG ziet er goed uit!
TG: Wat goed zeg :D
Tientjeh: Fijn dat de ladiesnight zo geslaagd was.
Marijke: Succes op cc
Joki: Fijn dat je tevreden bent
Itsme: Jammer van je punten. En succes vandaag!
Mootje: Veel plezier met klussen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 11:28

Goedemorgen,
Leuk Jantine, zo'n feestje, en zo'n voorbeeldige zoon!!
TG: super gedaan dus!
:(:) voor degenen met tegenvallende resultaten.

En daar gaat mijn vrije dag....... maar het is voor het goede doel. Net werd er gebeld dat ze nu dus eindelijk morgen komen draineren.
In de vorige planning ging het apparaat stuk vlak voor hij bij ons het land op zou. Dus straks heiningen en hekken etc. weghalen, zodat
die "mammoettanker" er door kan. Maar eerst nog even 2 proefjes voorlezen bij "jongste". En dan nog even mijn mamaatje en papaatje ophalen
voor een rondje over het eiland, en een lakker bakje koffie. Wordt dus nog weer haasten om alle draad en palen voor donker weg te hebben.

Iedereen die nog op pad gaat voor cc, heel veel succes!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 11:46

Alle cc-gangers succes

Tientjeh fijn dat de Ladiesnight geslaagd was ne je jurk mooi stond
Texelse succes met hekjes en dergelijke weghalen
Itsme geen idee of het meer voorkomt maar het licht in de losrijdbak is daar heel geel tegen het oranje aan en dat hadden we op de vorige stal ook en daar is Ferrose extreem weigerachtig van geworden. Dus ik neem het risico gewoon niet meer. Verder is Laag-Soeren wel een fijne locatie

Ik mail Lunteren wel even of het wit of geel licht is. Ze denken vast wat een vreemde vraag :=

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 12:41

Goeiemiddag!
Ik heb gister weer lekker gewerkt. Vanochtend alleen wekker verkeerd gezet, dus was wat te laat op := Ben gauw Vorstin gaan lopen, en ik ga nu weer naar werk.

Gefeliciteerd San, netjes hoor!
Gefeli met je winstpunten Sussie
Netjes Evony
GG ziet er goed uit Vief!
Gefeliciteerd met je prijzen TG!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:04

Middag,

@ Vief GG zier er goed uit. Ik ga deze week naar Gio. Hopelijk wil hij nu wel aandacht.
@ Tg mooi debuut met de nieuwe

Ik heb al gereden en het was best koud maar wel lekker. Paard liep fijn maar helaas is bitje te klein. Morgen even met een grotere rijden. Opeens zit de travers er weer in maar de sb weer niet. Rare beesten die paarden. Heb ook mijn scheerwerk bekeken. Ik mag mij echt schamen.. Hopelijk kan ik morgen een beetje bijwerken zonder verdoving.
Ga nu met mijn minst favoriete klus beginnen namelijk mijn keuken en woonkamer verven. pfff ik haat dat echt..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:40

Morning!
Heb alles braaf bijgelezen hoor ;)

Snoek :(:) balen meis!
Karen, ging lekker dus in Benningbroek :)
Vief, mooie foto's :j
Rowo fijn dat hij in ieder geval stabiel is.

Gister gezellig gegourmet met vrienden. Werd een dolle boel :')
Ben wel weer gehavend uit de strijd gekomen: in mijn duim gesneden :+ en tijdens een zeer fanatiek potje ezelen viel mijn stoel om..met mij er nog op ^) Ach ja, het was wel gezellig.
Ga zo met moeders aan de slag in het huis en nu gaan er écht foto's gemaakt én geplaats worden!

Oh ja en van mijn vinger is inderdaad but..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:44

was vast geen alcohol in spel Noor :D

proficiat Karen en Sussie :j

Joki, wat bizar van dat licht. Zie ik je zaterdag nog in Bergharen?

Les gisteren bij Rob ging erg lekker. We hebben geen koe gesprongen (die stond weer in de schuur en bovendien was Ojee er eerder die week nog geen 30 meter bij in de buurt te krijgen) maar wel veel nieuwe lijntjes (ik was proefkonijn voor afstanden). Er is echt weer een hoop nieuws, ik heb me kostelijk vermaakt.

En mijn nieuwe bruine outfit is bijna compleet. Bruine laarzen zijn besteld, alleen nog even de precieze kleur bepalen, en dan zijn ze er binnen drie weken. Creme handschoenen en rijbroek zijn er ook al, binnenkort eens een fotoshoot :j

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:11

Noor: Slimme actie. Maar het was verder wel super gezellig, daar gaat het om :D
Lielle: Fijn van je training. En zo te lezen heb je nog even om je voor te bereiden op DE koe :P
Caro: Sterkte met verven, ook niet mijn favo bezigheid.

Ik zit nog even flink te klooien met een financiële analyse voor een school opdracht, altijd leuk. Dan straks paardlief vlechten + netjes maken. Vanavond mag ze weer 2 proefjes lopen :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:25

Succes op de concoursen!
Noor is lekker aan het feesten geweest :D .
Caro: succes met verven!
Lielle: ik dacht dat je "normale" springles had, maar is toch crossles geworden?

Ik ga zo met Giga op pad. Zie wel beetje tegen de kou op :brr: .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:00

* Steekt hoofd even om een hoekje *
Ben het weekend druk met voorbereidingen en kokkerellen; straks visite en ben allerlei lekkere hapjes aan het maken, o.a gambaspiesjes gemarineerd met verse knoflook, zeezout, sesamolie en vers gemalen peper, oosterse gehaktballetjes, gevulde omeletrolletjes, zalm- en carpacciowraps, komkommerschuitjes etc.

Jammer dat Ferrose bang was Joki!
Schilder ze Caro.
Klinkt als een gezellig avondje Noor!
Goed gedaan gister Sannnn!
Jammer van je balk Bianca.
Concourders succes vandaag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:44

@ Sim ik krijg er spontaan honger van. Klinkt goed.

Heb even pauze. Keuken is al klaar en ben nu met 1 muur in de woonkamer bezig en daarna stop ik. Dan heb ik mankracht nodig,,,

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 16:04

sim dat klinkt lekker..
marijke hoe is concours gegaan of moet je je proefje nog rijden?

zo ik had tegen ol gezegt als je nu heel netjes loopt en je gedraagt en dus een puntje binnen haalt hoef je niet meer te dressuren (op wedstrijd dan he)
nou hij liep met losrijden buiten echt zo super fijn. laatste 10 min maar naar binnen daar was toch meteen wat spanning (hij kan laatste tijd zo slecht met meerdere paarden rijden) toen proefje in. Hij liep echt super kon hem zo ver de hoeken in rijden enz. wel een beetje loperig met de midden draf. toen aangaloperen bij de E helaas verkeerde galop. volte middengalop ook niet terug te krijgen rechtsomkeert veel te groot. dus daar 3en en 4en voor. linkergalop totaal geen reactie dus ook veel te laat aangegalopeerd en een 4. verder stuikelde ol 2x met een overgang naar de stap en daar ook 4en voor gekregen,wel jammer want was echt precies op de letter en mooi in aanleuning maarja helaas. uiteindelijk 171 punten. maarja als je die punten bij elkaar op telt zou je anders wel op een goede winst uit komen. volgende x beter

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:03

Hoi

Ik ben ook net weer terug. Had buiten los gereden en ik kon hem er lekker aan rijden. Binnen was hij wel weer wat taai en lang. Had hem denk ik meer voor eraan moeten zitten en meer voorwaarts moeten rijden. Ik wil hem dan te braafjes laten lopen. Had het idee dat hij ook wat moeite had met de hele harde bodem (wordt ook vaak motorcross op gereden) denk dat hij daarom ook niet helemaal los kon laten. Had 173 punten en dat klopte ook met mijn gevoel :)

Balen Mendy dat het zo fijn begon maar dat je hem niet daar zo kon houden.
Kom maar op met die foto's Noor!!! En het was gezellig dus gisteren??!!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:36

Fijn dat je weer wat op mag bouwen, Mandy. Gelukkig heelt de wond goed :)

Sarah, gefeliciteerd met je prijzen :) Dat gaat lekker zo!

Lielle, Heerlijk zo'n fijne crosstraining. Daar kun je altijd een tijd op teren. Ben benieuwd naar je set.

Sim, Mag ik ook komen? ;)

Ik heb vandaag gesprongen met de jonge paarden, was erg leuk :)
Baila was voor het eerst mee en liep er in de BB een keer langs en nog een keer een balk.
Celeste liep foutloos in de BB en had 1 fout in de B. Was voor het eerst een parcours binnen en voor het eerst B. Ze hield wel heel erg haar adem in, zo spooky was ze...
Zavira sprong echt heel fijn in de B. Het was haar tweede B parcours, maar ze voelt niet onervaren aan. Ik had een flinke balk op de eerste sprong, denk combinatie van weinig ritme, paard die op de omgeving let en de grondbalk die in het midden van de oxer lag. Voor de rest een lekker parcours. Zavira mag volgende week al L lopen. B mag ik alleen HC rijden, dus ga graag wat sneller naar de L.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:38

Iedereen is lekker bezig vandaag! Het is ook zulk lekker weer, dan kun je echt alles doen wat je wilt.
Vrij gekregen van het hekjes weghalen, en net de proefjes voorgelezen. Leuk groepje L1-paarden. 5 stuks, en aan elkaar gewaagd. Jongste had 184 en 187 en was een keer 2e. Het leuke was dat er van dit groepje niet een met 2 prijzen naar huis ging. En er maar 1-tje was zonder wp.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:44

SANN @ das balen als je kleding niet meer zit zoals jij wil .....weet niet OF je wel wilde afvallen maar als het op de verkeerde plek eraf gaat is het ook niet goed natuurlijk.
XXIMETS @ dat is balen als je gevoel niet klopt met de punetn van de jury.
MUTS M @ laat je maar lekker verwennen door Geert.... ;) succes met je proef. EDIT @ lees net je punten...jammer.
VIEF @ hij denkt ook wat moet jij hier.... :D
TG @ goed man....
JOKI @ jammer dat het nog niet helemaal goed ging. Ik ga ook naar Lunteren maar heb geen idee wat voor licht daar is.
NOOR @.... _/-\o_ maar leuk was het dus wel.
LIELLE @ waarom stond de KOE weer in de schuur dan ??

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:46

Vief, wat is die GG een gaaf beest :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:12

Roelof en ik zijn de laatse klusjes aan het doen in huis. Hebben nu zelf 2 lampen gemaakt voor in de vensterbank. Als ze klaar zijn zal ik wel een foto posten, ze staan nu te drogen van de meubelolie! Ik kan alweer normaal naar een foto naar W kijken zonder direct te janken. Pfff ben daar gewoon echt niet goed in, paarden verkopen waar je een echte band mee hebt. Na mijn pony was W de eerste bij wie ik dit zo erg heb. En nog meer overeenkomsten met Adje was mijn laatste wedstrijd de NK en met W ook. Morgen op kadootjesjacht voor mijn vriend, die wordt alweer 30.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:32

Heb je foto's van je stekje Margriet?
Marijke, jammer van de punten. Hebben ze nog niets aan de bodem gedaan daar? Dan is het ook niet erg verantwoord om er springwedstrijden te organiseren.
Balen Mendy, dat Ol niet deed wat ie moest doen.
Renske, je jonkies hebben het goed gedaan!

Ik heb vanmiddag even stukje kur op muziek geoefend. Uk was eerst nogal boos op het bit geloof ik. Had de myler in. Hij was nogal gepikeerd. Later begon hij lekker te knabbelen en hadden we totale ontspanning. En geloof me, dat komt niet vaak voor. Zit alleen te twijfelen of het bitje niet te groot is. Het is een 12,7 en hij heeft normaal 12,5. maar heeft bij dit bit duidelijk ruimte over. Aan de andere kant, misschien ook beter voor zijn mondhoeken. Misschien nog maar even aankijken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:42

Komt ook even binnenvallen sorry :o
Druk gehad vorige week verjaardag van me pa en zusje gister ook druk, 2 rondjes gesprongen binnenkort te zien hier ;)
Vandaag ook druk half 9 op stal Jack mooi maken voor een fotoshoot met de bollenstreek bokkers :)

Nu lig ik ff te relaxen in bed! Straks even een bakkie met een vriendin doen!

Kantine leuk zo'n meiden avond :)
Vief lekker ding die GG ;)
Cc-Gangers succes!
Margriet balen van W zeg :(:)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:53

Noor handige acties
Caro jammer dat je scheerwerk er toch niet zo goed uitzag
Lielle klinkt als een fijne training. Ik ga volgende week thuis op concours dressuurprikken. In december ga ik wel weer naar Bergharen
Sim klinkt goed
Itsme jammer van je fouten in je proef
MM fijn dat de punten in elk geval klopten met je gevoel
Renske fijn dat jouw parcoursen goed gingen
Tientjeh fijn dat hij het uiteindelijk goed op het bit deed

Op zich is het ook vreemd van het licht maar Ferrose heeft een passief aanwezig virus in haar oog dat haar bij een ontsteking als het niet tijdig behandeld wordt blind kan maken. Dus misschien komt het daardoor dat ze gevoelig is voor de kleur van het licht.

Ik ben een rondje door het dorp wezen stappen. Men wat is dat koud.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 19:25

marijke jammer van de bodem. Volgende keer beter.
jantine zouden die 2mm echt zoveel uitmaken met het bit? is dit ook de eerste keer dat je het gebruikt? dan zou ik er nog een paar keer mee proberen te rijden.
joki het is zeker koud
corien is ook druk geweest
margriet is druk aan het klussen geweest

ik heb weinig meer gedaan vanmiddag.
wel eerst een uur les gegeven daarna lekker binnen gezeten.
heb me nu toch giga koppijn misschien toch van de kou
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 13-11-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:25

Joki: die wedstrijdorganisatie zal wel even raar opkijken van de vraag ja!
Lielle: zien, zien!
Corien: je klinkt druk, was je al begonnen op je nieuwe werk?
Tientjeh: gaaf! Wanneer ga je kur rijden?
Margriet: ik ben benieuwd naar de lampen. Heb je nog wat mooie foto's van W om op te hangen?
Renske: fijn dat de jonkies goed hun best deden! Zijn ze allemaal van jou?
Sim: ik krijg spontaan honger!
Texelse: jij hebt ook altijd van die drukke dagen!

Ik heb vanmorgen lekker buitengereden, het was wel aadig mistig en de merrie had wat spierpijn die dus liep in het begin niet heel hard door. :') Ruin was weer helemaal fris en fruitig dus die heb ik even kort gereden en dat ging lekker. Ik heb net ook nog een hoofdstel gekocht trouwens :o . Voor de merrie reed ik met een hoofdstel waar wat scheuren inzaten, vond ik toch niet meer helemaal verantwoord!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:36

Joki: Fijn dat je zo tevreden was over je parcours :) Klinkt wel een beetje eng zo'n virus..
Tientje: Fijn dat Sem rekening met je hield, klinkt als een leuke avond!
Texelse: Is het allemaal nog gelukt?
Caro: Is het mooi geworden? :)
Noor: Haha dolle boel dus :+
Lielle: Fijn dat je paardjes zo goed gaan en je outfit bijna compleet is!
Sim: :9 lekker!
Mendy: Jammer van je punten.. :(:)
Marijke: Volgende keer iets gedurfder dus!
Renske: Wat gaaf zeg dat je gewoon met 3 jonkies op pad kunt nu :)!
Margriet: Nog een :(:) en ben benieuwd naar je lampen!
Floor: Dat is inderdaad wel een beetje eng := Geen overbodige luxe dus ;)

Ik vond het maar :brr: buiten.
Wel naar stal gefietst en even een halfuur gereden. Woll is nog steeds wat chagrijnig, geen idee waar ze last van heeft zie er namelijk niks aan.. :(:)
En net met vriendje een week Marrakesh geboekt. Volgende week zondag vliegen we al *\o/* *D