Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Margriet_ schreef:Zo na weer een afwezigheid probeer ik hier nu toch weer meer mee te gaan lezen en reageren. Lees eigenlijk de hele tijd alwel mee, maar reageer dan niet.Dus als ik nog welkom ben?
soms heb je wat meer tijd dan anders en klets je weer lekker bij..
ik heb altijd met emmer + spons gewerkt maar dit is ook wel heel
)
_Sim_ schreef:Nee Mootje, Billy bouwt in Bathmen, maar ze weet nog niet of ze dit jaar mee gaat helpen. Iig is ze door de omstandigheden geen officiele parcoursbouwer dit jaar.
Hij gaat nu een nachtje aan de antibiotica en dan kijken ze morgen hoe het verder gaat. Hij voelde zich al wel een stuk beter, kreeg weer wat praatjes ("Nou, het was weer gezwellig" is veel gehoord bij ons deze dagen
). Hopelijk morgen weer naar huis. Hij krijgt er ook nog even van langs van de diëtiste morgen, want hij is wel afgevallen deze week.Sussie85 schreef:Nee helemaal niets erbij van waarom. Kun je dus ook niets mee.
Houd moed! Ik ben al wel een paar maanden voor mijn afstuderen gaan solliciteren omdat ik dit al had ingeschat. Zo kon ik toch een maand na het ondertekenen van mijn bul aan de slag 

voor je pap!! Hoop dat hij snel weer naar huis mag

Ik weet wel zo ongeveer wat ik wil zeggen, nu maar hopen dat ik het zo weet te brengen dat mijn punt ook over komt