Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hoef het land ook niet meer om te ploegen. Vanavond mag ze mee naar springles
Als het goed is gat de andere merrie volgende weer op date bij Advance. Hopelijk in 1x drachtig maar ik ga er maar niet van uit. Geeft nooit vroege veulens altijd juni/juli/augustus.
. Over 2 weken nog 2 lesjes verbandleer en dan ben ik er voorlopig vanaf. 
Marielle! Maismeel is idd een goede, met lekker slobber erdoor. Een halve fles olie lijkt me wel superveel? Moet je zoiets niet opbouwen (vraagje aan de kenners)? Vorstin krijgt ook wel wat meer bix. Ze krijgt 3 kilo sportbrok (wat ik voor nu wel een beetje veel vind), 0,5 kilo haver en 0,5 kilo muesli. En in de winter krijgt ze ook nog iedere dag 2 handen wortels. In de winter krijgt ze goede kuil en in de zomer goed hooi.
Dat mag van mij wel 1,5 kilo worden.
. Toen stiften halen bij Ooteman, was nèt mijn lang geleden bestelde jasje binnen gekomen. Zat als gegoten dus die kom meteen mee. En toen nog voer voor de paarden halen, merriebrok, muesli en slobber. En dat alles binnen 1,5 uur! 
Ik vind haar behoorlijk vet, maar goed. De DA zal er meer verstand van hebben.
)
Lang lopen is geen probleem, maar met echt hard lopen ben ik zo kapot.
.
veel plezier vanavond.
, en gelijk een halve liter lijkt mij ook niet echt gezond . 
koop ik hem meteen!!
. Dat gepaard met genoeg rosé en de avond kan niet meer stuk.

Was super trots op hem voor zo zn tweede parcourtje. Heerlijk beest is het toch. Volgens m'n moeder had hij overal een halve meter lucht over het stond in de B niet bepaald laag
, niet internetten nie..
.. nu zit ik op werk even te Bokken
...
. Ze krijgt hier wel iets een buik van, omdat ruwvoer vocht vast houdt in de darmen, maar na een ritje heeft ze een mooie strak buikje
. En daarnaast; Wo komt gigantisch snel in conditie, maar ze heeft wel een grote borstkas, als ik mijn hand over de buik haal, kan ik zo de ribben tellen, zonder ze te zien. Ze krijgt Champion, omdat dit een muesli is die energie lievert op basis van oliën en niet op basis van suikers, wat zoals de meesten wel weten; superslecht is
. Ze doet het voortreffelijk op de Marstall
. Wo is even van de Equilin af gegaan, maar ik merk dat ze weer wat hectisch wordt in het koppie, dus ik ben weer met de magnesium aan het opbouwen tot aan het landseizoen, gewoon 1 cupje Equilin per dag.
.. Maar ik geef het eigenlijk nooit.
.. Hopelijk verloopt het allemaal soepel!!