[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 09:55

Morgen!

Lijkt mij ook wel een leuke film, binnenkort ook maar eens heen met vriendjelief :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:02

Leuk Andrea ;)

Het boek is zó enorm gedetailleerd, vind het echt zo knap als je zo'n boek kan schrijven!! Het Bernini is echt een pil van 500 á 600 blz..? Wat er in dat boek staat speelt zich af in een kleine 3 dagen.. _/-\o_ , dat is nogal wat..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:08

Pfoe dat is inderdaad knap. Lijkt me wel wat voor de vakantie dat boek! (telt echt de laatste te drukke weken af...)

TeeGee

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:12

Andrea, doe je nog mee in Bruchterveld?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:21

haha :D :D Ik doe nog ff spammen.

[RIJ-ITP] Bianca en Hiltsje F (Friese kroonmerrie)

met Bul gaat het lekker, ben er zondag weer opgeweest en ga vanavond weer. De bedoeling is vooralsnog om juni en juli aan de lijn te blijven dat ik hem kan vertrouwen met galloperen en dat hij remt als hij bang word. Ik ben de maand augustus vrij en dan kijken of hij los kan, mocht ik eraf vallen dan heb ik in ieder geval zomerverlof.. :P en kan ik nog even herstellen. ;)
Met de les van Lammert Haanstra heb ik in ieder geval tips gehad om nu met pessoa en BIT te blijven longeren om hem via de grond daarin meer te laten aannemen.
Wanneer die vrouw van die Natural Horsemanship weer terug is uit Frankrijk van training krijg ik ook les van haar in Parelli, maar dat zie ik meer als aanvulling in het totaal plaatje.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:34

Mooie foto's hoor Bianca! Ik zou alleen in draf wat meer lengte in de hals willen zien. Vind dat je haar netjes rijdt!
Fijn ook dat het met Bull lekker gaat.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:39

Sussie85 schreef:
Mooie foto's hoor Bianca! Ik zou alleen in draf wat meer lengte in de hals willen zien. Vind dat je haar netjes rijdt!
Fijn ook dat het met Bull lekker gaat.

Daar heb je gelijk in, maar ze moet met de bespiering nog wat meer over de rug gaan komen dan gaat de hals ervanzelf wat meer uit. Nu drukt ze de rug wat weg en leunt dan wat meer in mijn hand. Maar voor 6 maanden onder het zadel en een veulen erin gehad heb ik daar wel alle vertrouwen in.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 12:55

Goeiemiddag!
Jullie maken me helemaal lekker met het Bernini Mysterie! Het boek had ik in 1 dag uit :o Dan Brown is echt een goede schrijver! Hij blijft het zoo spannend houden!
Geschiedenis vandaag ging wel goed volgens mij :) Ga het nu ff nakijken.

Jammer dat de politie toch niet echt iets was Benthe!
Spannend allemaal Bianca!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:59

Fijn dat het goed ging Shanouk! Weet nog dat toen ik mijn geschiedenis na ging kijken ik een 3,5 zou hebben. Bleek uiteindelijk een 7,3 te zijn. Er kunnen zoveel antwoorden goed zijn (mits goed onderbouwd natuurlijk) dat ik het maar lastig nakijken vond :)

Boek vond ik trouwens ook erg leuk. Denk dat dit hem donderdag dus ook maar gaat worden :D

Benthe: Vervelend zeg dat je er geen goed gevoel bij had :(:)

Ik zeg.... Lunchtime *D

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:37

TeeGee schreef:
Andrea, doe je nog mee in Bruchterveld?

Nee helaas niet. Ik vind het niet fair om haar nu een B-parcours voor te schotelen, ze springt echt gigantisch en ik ben bang dat ze zichzelf overspringt. Spring in de springlessen nu een beetje op B-hoogte dus over een poosje moet het wel kunnen.

Ga jij nog wel? Misschien kom ik nog wel even kijken :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:40

Ja ik ga een rondje L springen. Dit jaar alleen nog maar crossen gereden dus ben benieuwd!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:44

Oké leuk! Geen dressuur dus?
Ik vind het wel jammer dat ik niet meedoe, het is lekker dichtbij en gewoon een mooi concours altijd. Maar goed, volgend jaar een nieuwe poging!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:46

Uhm nee denk het niet. Misschien dat ik nog bijschrijf als de startlijsten er zijn, als ik eerst zou kunnen dressuren.

Ja kan me voorstellen, is ook een erg leuk concours.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:40

Snoekiej; fijn dat het vandaag goed ging :j
Bianca; mooi dat Bull het zo goed doet.

Ik heb vanaaf dressuurles, hopelijk gaat dat goed na de fysio.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 15:34

Werd net gebeld of ik mee wilde doen aan een onderzoekje van 20 minuutjes. Zou er 20 euro voor krijgen en het is op de UT, dus dat leek me wel wat :D
Nu eerst mijn eigen onderzoekje maar eens afmaken. Tijd gaat me wat te snel vandaag :\

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:48

@Snoekiej: In ieder geval dus een goed gevoel over je geschiedenis?
@Vief: Lekker geld aan het verdienen :P

Heeft iemand hier enig verstand van het installeren van een router? Ik echt a-technisch en ben dus ook compleet vastgelopen :o Wil zo graag gewoon met mijn laptop op internet kunnen, zonder dat ik bij de gewone computer moet zitten ;)

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:51

ik heb laatste van m'n router een switch gemaakt, dus wie weet.

In principe zou je de router aan het modem van je internet provider moeten koppelen (daar waar nu je pc aan is gekoppeld).

Verder zal de laptop dan een ontvanger moeten hebben voor het draadloze netwerk van de router (ga even van draadloos uit).
Laatst bijgewerkt door Ruud_O op 20-05-09 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:52

Wil je draadloos of met een kabel internetten?

Toevoeging: Heb je niet een 'snelstart handleiding' erbij? Dat vond ik echt superhandig.

Inderdaad wat Ruud zegt. En dan niet vergeten het knopje wireless aan te zetten op je laptop!

Dan bij configuratiescherm 'zoek draadloze netwerken'. Dan jouw netwerk aanklikken, het wachtwoord opgeven (waarschijnlijk het serienr. op de onderkant van je router') en je kan beginnen!!

Althans, bij de mijne was het zo simpel :o

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:41

Ik ben ook een pc-leeghoofd dus kan je echt niet helpen :n

Terug van de fysio, geen schokkende dingen alleen veel spierspanning. Ook slaaptabletjes gekregen van de ha tegen mijn slapeloosheid.. Nu hoop ik dat het ooit weer in orde komt met me :j

Zo snel koken want schoonzus komt en dan lekker dressuurles en verjaardag.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:55

Ik heb ook geen verstand van routers...

Dagje was best wel saai vandaag. Zometeen eerst even eten en daarna ook weer les. DA was geweest vandaag en waarschijnlijk komt het hoesten van het slechte hooi dat wij hadden (ons eigen hooi was 1,5 maand geleden opgeraakt, toen hadden we hooi gekocht van een kennis/koeienboer en dat was toch niet zo'n groot succes). Mijn vader heeft dat oude hooi direct maar weggegooid en we hebben alweer nieuw hooi van ons eigen land, net een paar week geleden gemaaid :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 19:51

Goedenavond!
Heb Vorstin op een bitloos hoofdstel gereden vandaag :+ Ze heeft namelijk 2 wondjes bij haar mond, die net weer opengaan met bit in. Ze liep er niet geweldig op, maar het was te doen.
Geschiedenis ben ik ook al iets minder zeker van :\ Het ging voor mijn gevoel wel lekker, maar ik heb maar ongeveer 29 van de 77 punten..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:58

Goede avond :)

Kim gefeliciteerd met je veulen :D
benthe jammer dat de politie niks is.
Lotte mooie cap hoor :D
snoek kop op hoop dat je je examen haalt :j

Ik ben net nog even op het land geweest bij me paardje..

Conclusie : 2 voorijzers er af en flink veel bijt wonden := dus me hoefsmid zal erg blij zijn :n

Ik ga slapen morgen nog even kijken bij een vriendin die op wedstrijd moet.. en dan vroeg op bed.. paar uurtjes slaap pakken :)

Tot morgen :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:23

Goedenavond :D

Kim: gefeliciteerd met jullie veulentje!! Ben benieuwd naar de foto's (als je camera weer tot leven gewekt is)
Snoekiej: Fijn dat je wel een goed gevoel had over je tentamen. Nakijken heb ik toen nooit gedaan, daar klopt meestal toch niet zo veel van.
JN: jammer dat de politie toch niets is. Hopelijk vindt je een andere leuke plek!
PB: veel plezier!!
Billy: Jeetje, wat balen zeg van dat paard! Hopen dat ze nog wel redelijk kan herstellen..

Ik zou morgen eigenlijk vrij zijn, maar moet nu invallen voor een collega. Ergens wel jammer, maar wordt wel 200 % uitbetaald. Dat maakt het minder erg. :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:15

Dat scheelt gelukkig inderdaad wel wat Anthea ;)

Benthe: Is het nog gelukt? :)

Ik kom net van Woll af :z Die kon er de grap gelukkig wel van inzien :))
Ga maar slapen nu hoofdpijn nu, morgen heel vroeg op := En moet nog heel veel doen in een paar uur..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:39

hahhaha ...ik en computers.... :? gaat bij meer zo als het niet wil zoals ik wil.. _-:( ............ :o

Bul vandaag weer braaf geweest onder het zadel. Morgen weer vrije dag. De Fries kon ik vandaag wel achter het behang plakken, driftkikker....
OOHH ja....de fries en ik staan in de paardenkrant volgende editie....... ;)