[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:00

Apart joh. Voig jaar in diepenheimzeiden ze er wat van, maar verder echt nooit. Behalve dat ze het zo mooi vinden Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:03

Idd in diepenheim volgens mij bij mij ook Clown Oh ja en vorig jaar gorssel tripalon!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:04

Vorig jaar in Barchem werd er toch zeker wat van gezegd.
Sommige moesten toch een knotje maken.
Niet zo zeer dat het nummer niet kon worden gelezen, maar meer dat de haren niet ergens achter bleven hangen.

Heb er zelf gelukkig geen last van Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 14:11

Ik heb ook best wel lang haar maar heb er ook nog nooit wat over gehoord

Ik ga buienradar maar eens checken.. Heb nog steeds hoop dat ik tussen de buien door wel even droog kan rijden..

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:48

Hier is het al een paar uur droog weer. Ik ben vanmiddag bij Undercover geweest, de bak was om te huilen. Heb haar los laten springen. Niet te veel want de bak was behoorlijk zwaar.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:21

ik heb er ook nog nooit wat van gehoord van als me haar alleen in een staart zat... straks nog even springen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:54

Morgen 3 oktober, dat betekent feest hier voor Leiden en omstreken en ik ben lekker 3 dagen vrij Haha! !!!! Go jij! Go jij!

Zometeen even voer halen, mijn moeder doodleuk:"Nou joh dan ga je toch even op de fiets.." ROFL "Is goed hoor mam, zal ik dan even die 25 kg in mijn fietsmandje doen? Tong uitsteken " Dus zo maar even met de auto Knipoog .

Edit: Ik ben ook nog nooit aangesproken op mijn lange haar onder mijn cap, terwijl ik toch soms van die 'vlaggen' Bloos langs mijn oren had door losgeraakt haar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:00

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:03

Goeiemiddag Lachen

Mooie foto's PB! Die van je kat is lief! Haha!
Lotte: lekker zeg dat je 3 dagen vrij bent! Haha! Veel plezier!

Heb gelukkig tussen de buien door naar huis kunnen rijden Haha! Maar tis best wel best koud Nagelbijten / Gniffelen
Nu nog even wat huiswerk maken en strakjes fitnessen Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:43

Lotte: Wat is dat precies voor feest? Zegt me helemaal niks Clown
Fijn dat je lekker vrij bent, dat wordt dus lekker feestvieren *LOL*!

PB: Wat een droppie Haha!

Joeeehoee Go jij! Go jij!
Ik heb het droog gehouden net. Zelfs op de fiets behalve een paar kleine spatjes geen regen gehad. Woll liep ondanks de dramatische bak die haar hoeven helemaal liet verdwijnen echt heel fijn. Wel veel gestapt tussendoor want doordat de bak zo zoog was het allemaal wel een stuk zwaarder voor der. Maf paard is het ook Clown Morgen concours, lekker binnen Lachen

Verder nog een raar verhaal Nagelbijten / Gniffelen Pony van een stalgenootje at al een week heel slecht, werd ook echt magerder.
Dierenarts erbij, bleek hij een stuk hout overdwars tussen zijn kaak te hebben die zijn slokdarm afsloot Nagelbijten / Gniffelen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:48

Nou hier regent het alweer vollop.
Gelukkig zijn mijn ouder vanvond thuis dan hoef ik niet te fietsen Haha!
Wat ben ik toch verwend Bloos Was net ook alweer aan het onweren.
Ben wel blij dat ik me niet heb ingeschreven voor de cross in stompwijk, die valt echt letterlijk in het water Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:58

Hallo! Doei!

Fijn dat de lessen goed gingen Lachen
Mijn dressuurles gisteravond ging ook goed Haha! al stond er ineens een andere instructrice. Iedereen zo, wie is dat wie is dat? Ik wist het lekker wel Tong uitsteken Ik zou binnenkort een privéles van haar krijgen maar dan moet ik echt mijn hele rijstijl veranderen, mijn oude instructrice heeft mij namelijk wat verkeerde dingen geleerd, toen tussendoor nog iemand gehad waar ik absoluut niet tevreden mee was, die stond alleen maar te praten en te roken en ik moest oneindig op de volte rondrijden, en ik wil echt ‘hulp’ als ik les heb
Balen Lotte Ach gut
Dan ben jij nu denk ik wel aan het gillen Ingrid Knipoog en je ligt denk ik al in bed Tong uitsteken
Leuk Andrea Lachen
Join the club Scum, ik heb het ook altijd koud Nagelbijten / Gniffelen
Mooie foto’s PB!
Mijn winterjas is niet echt ideaal Lips are sealed je zweet er heel gauw in, en als je een uur moet fietsen, zal ik zeggen dat dat absoluut niet aangenaam is Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb nog gewoon korte schoenen aan. Pas gekocht, zwarte Kangaroos. Vind ze wel tof. En nog witte Nike’s die ik al even had, nu moet ik alleen nog laarzen. Denk dat ik met een haakje wil, dat klik-klak klik-klak klinkt wel leuk in de gang *LOL*
Rosalie, je haalt het vast wel Knipoog jou kennende. Ik zag je moeder en zusje (toch?) trouwens nog op de Rodermarkt Tong uitsteken
Ik heb ook nog wel redelijk lang haar. Ik heb meestal gewoon een staart, ziet er op de foto’s altijd grappig uit Tong uitsteken Zo’n stuk blond boven je hoofd Clown
Leuke kat PB Haha!
Getverderrie wat een vaag verhaal Mandy!!

Ik ben vandaag huilend de klas uitgegaan Bloos
Ze hadden mijn portemonnee uit mijn tas gejat en die docente zag het gewoon niet dat ze ermee aan het overgooien waren Nagelbijten / Gniffelen . En toen ik moest huilen vroeg ze ook nog: Is dit nep? Nou jeetje zeg Lips are sealed . Ze hebben €2 eruit gehaald, dinsdag deden ze het ook al hadden ze €1 eruit gejat. Maar zo wordt ik toch snel arm zonder zakgeld of wat.
Gelukkig zater er maar 8 anderen bij die les, keuzeles Spaans. Maar voelde me helemaal misselijk, heb maar 15 min van de 50 in de les gezeten. Rest op de wc.
Nu gaat ze het erover hebben met mijn mentrix. Die vroeg vandaag wat er met mij was, want ik keek altijd zo sip Nagelbijten / Gniffelen .
Ik haal wel goede cijfers, maar ik vind dat pesten echt niet leuk Verdrietig

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:02

Mistid: wat raar dat ze zomaar geld uit je portemonneee jatten, Echt kinderachtig.
Slaat echt nergens op. Zou het echt wel aangeven, en zorgen dat je het terug krijgt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:12

Ik ga er denk ik mee naar de mentrix
Maar die vind ik nogal eng Lips are sealed
Dan is ze poeslief en daarna heel boos enzo

Ik heb gezegd dat ik het echt niet grappig vind dat ze spullen uit mijn tas halen
Na school pesten 2/3 jongens uit de klas mij ook, omdat die dezelfde rout als mij hebben en ik ze steeds tegenkom Nagelbijten / Gniffelen

Opzich maakt dat geld mij niet zoveel uit, zitten 2 toffe jongens in de klas met wie ik een paar weddenschappen heb (en die ik zeker ga winnen want ze gaan echt niet in een jurk naar de gala Clown ) en dan voor een euro. Maar het idee Misselijk

Vervolgens oppert docente: Ze doen het dan wel erg goed, ik verneem er niets van (wel in de gang toen ze vroeg of ik met haar mee ging naar buiten Knipoog )

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:14

Vind dat je er wel erg makkelijk over doet.
Zoiets zouden ze mij echt niet hoeven flikken.

Ik ga even eten en richting stal. Haha!
Op dit soort dagen ben ik dus blij dat ik een binnenbak heb Cool

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:16

Doei! Goeieavond,

Nou.. nog 2 daagjes werken en dan ben ik lekker een weekje vrij! moet alleen maandag nog even naar school Lachen Het is echt rotweer joh, niet leuk! Ga zodrekt als het nog een beetje droog wordt snel op mn fiets naar stal, de paarden staan toch al binnen Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:30

Ingridje16 schreef:
Vind dat je er wel erg makkelijk over doet.
Zoiets zouden ze mij echt niet hoeven flikken.

Ik ga even eten en richting stal. Haha!
Op dit soort dagen ben ik dus blij dat ik een binnenbak heb Cool

Ik wil niet te erge problemen maken voordat iedereen mij helemaal buitensluit Knipoog
Dan heb ik namelijk nog maar 1 iemand, een jongen uit mijn vorige klas en ze zeggen al dat wij verkering hebben Nagelbijten / Gniffelen wat dus zeker weten niet waar is.

Als zij gelukkig worden met 3 euro, wordt ik wel gelukkig met iets anders Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:27

Goedenavond!
Wat een rotweer zeg! Ik ga zo naar Leiden, maar echt leuk is het niet met zulk weer Bloos
Ik vind de sfeer wel leuk met 3 oktober, maar ik zorg ook dat ik uit de buurt van de ruzies blijf
Vorstin heel lekker gereden Lachen

Balen dat Wolin niet goed loopt Lotte No Cheer
Leuk dat je een nieuwe baan hebt Andrea Lachen
Gave foto's PB! Hoe is het met Amati? Je moet wel weer eens foto's laten zien hoor Haha! En leuke kat Haha!
Fijn dat je lekker gereden hebt. Wat een eng verhaal van die pony zeg Scheve mond

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:32

Amati gaat super. Vanochtend zat ik er om kwart over 7 op en de eendjes waren lekker druk naast de bak, maar daar geeft hij niks om. Hoef hem ook eigenlijk nooit te longeren als ik ga zitten. Hij is heel braaf zonder dood te zijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:34

Dat is lekker Lachen
Braaf hoor, voor zo'n jong beest!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:47

net krimh geschoren.. nou jah half.. die is zo gevoelig nie normaal.. praam erbij gaat wel redelijk maar na uur kon ze het nie meer aan en ontploft.. morgen laatste stukje even met sedasan erbij doen bij het hoofd.. dan is t klaar Lachen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:37

luxket schreef:
net krimh geschoren.. nou jah half.. die is zo gevoelig nie normaal.. praam erbij gaat wel redelijk maar na uur kon ze het nie meer aan en ontploft.. morgen laatste stukje even met sedasan erbij doen bij het hoofd.. dan is t klaar Lachen

Hou je er wel rekening mee dat ze dan bij een eventuele test doping positief test.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 07:51

Goeiemorgen Doei!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:04

goede dag,

nog even fijn werken vandaag en dan WEEKEND.!! Party!!
morgen wedstrijd bij ons op de club en zondag tripalon laren.. arm beest moet 2 dagen lopen.. daarna heeft ze lekker een poosje vrij.. Vingers aflikken ik zal d'r extra goed verzorgen op wedstrijd.

Mistid: je moet gewoon een keer opstaan in de klas, naar de persoon toe lopen die je portemonnee heeft. recht voor hem/haar gaan staan en dan keihard schreeuwen zodat de hele school het hoort.
IS HET GESODEMIETER NOU AFGELOPEN.!!!.. Stoom uit je oren hahah dan doen ze het nooit meer.. wel hard genoeg schreeuwen hé.! Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 08:09

@ mareille; 2 dagen wedstrijd moet een paard prima vol kunnen houden hoor Ja