Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Oh ja en vorig jaar gorssel tripalon!

!!!!
"Is goed hoor mam, zal ik dan even die 25 kg in mijn fietsmandje doen?
" Dus zo maar even met de auto
.
langs mijn oren had door losgeraakt haar. 

Veel plezier!
Maar tis best wel best koud 

!

Morgen concours, lekker binnen 
Pony van een stalgenootje at al een week heel slecht, werd ook echt magerder.
Was net ook alweer aan het onweren.
al stond er ineens een andere instructrice. Iedereen zo, wie is dat wie is dat? Ik wist het lekker wel
Ik zou binnenkort een privéles van haar krijgen maar dan moet ik echt mijn hele rijstijl veranderen, mijn oude instructrice heeft mij namelijk wat verkeerde dingen geleerd, toen tussendoor nog iemand gehad waar ik absoluut niet tevreden mee was, die stond alleen maar te praten en te roken en ik moest oneindig op de volte rondrijden, en ik wil echt ‘hulp’ als ik les heb
en je ligt denk ik al in bed
je zweet er heel gauw in, en als je een uur moet fietsen, zal ik zeggen dat dat absoluut niet aangenaam is
jou kennende. Ik zag je moeder en zusje (toch?) trouwens nog op de Rodermarkt
Zo’n stuk blond boven je hoofd
. En toen ik moest huilen vroeg ze ook nog: Is dit nep? Nou jeetje zeg
. Ze hebben €2 eruit gehaald, dinsdag deden ze het ook al hadden ze €1 eruit gejat. Maar zo wordt ik toch snel arm zonder zakgeld of wat.
.
) en dan voor een euro. Maar het idee
) 
Goeieavond,
Het is echt rotweer joh, niet leuk! Ga zodrekt als het nog een beetje droog wordt snel op mn fiets naar stal, de paarden staan toch al binnen
Ingridje16 schreef:Vind dat je er wel erg makkelijk over doet.
Zoiets zouden ze mij echt niet hoeven flikken.
Ik ga even eten en richting stal.
Op dit soort dagen ben ik dus blij dat ik een binnenbak heb
wat dus zeker weten niet waar is.

En leuke kat 
luxket schreef:net krimh geschoren.. nou jah half.. die is zo gevoelig nie normaal.. praam erbij gaat wel redelijk maar na uur kon ze het nie meer aan en ontploft.. morgen laatste stukje even met sedasan erbij doen bij het hoofd.. dan is t klaar

ik zal d'r extra goed verzorgen op wedstrijd.
hahah dan doen ze het nooit meer.. wel hard genoeg schreeuwen hé.!