Rowo: Jammer van het balkje maar wel fijn dat je vertrouwen weer terug is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat we met de trainingen niet naar Maarsbergen gaan dit jaar.
Vanochtend naar stal geweest, om een beetje te helpen. Heb Umbro gereden, een heeeele grote vriendelijke reus. Hij is rond de 1.80 hoog, heeft een megahoofd, en het is zooo'n knuffelbeer! Zo'n lief paard heb ik nog nooit gezien. Rijden op hem vind ik nog wel heel moeilijk. Hij maakt hele grote passen, dus blijven zitten is al een kunst, en dan ook nog voorwaarts drijven, nagefelijk vragen, en een oefening rijden! Pfff
Hij heeft mij meer laten bewegen als ik hem, maar er zaten wel fijne stukken in het rijden. Toen ik aan het uitstappen was, kwam Lilian ineens met een ander paard aan, en gingen we nog even naar buiten. Tussendoor is de smid geweest, en Vorstin staat weer rondom op ijzers met stiftgaten. Toen kwam de fysio: het gaat veel beter met Vorstin! Haar rug is alweer veel meer ''pudding', hoe ze het zelf zegt, en morgen mag ik weer rijden
Een half uurtje, veel galop en alleen maar in verlichte zit (Dat wordt spierpijn
) Ben echt heel blij dat het alweer zoveel beter gaat
..
! Was echt super mooi. Zou nog wel 10 x heenwillen
. Helaas zal mijn portomonnee dat niet goedkeuren
. Maar nee, het was echt super mooi/leuk/grappig.
. Wel geslaagd.
. Nat1503 schreef:Ingrid, ga je deze dan ook kopen of ga je nog verder zoeken?
?

Simmie schreef:Wel leuk ingrid, maar zoveel heb je er toch nog niet gezien?
En zo lenig ben ik niet

psst schreef:Ingrid ziet er leuk uit!
Wordt deze het? Neem aan dat je hem of haar? nog wel laat keuren
en dan mag die toch gaan genieten van ze oude dag. 

. Zurich x Caritas

. Vast niet zo snel.
zou hem zelf ook gekocht hebben..
gaat echt steeds beter, dus binnen kort kan ik me weer op gaan geven voor een wedstrijdje ?