haha die punten waren totaal niet terecht hoor, hij liep behoorlijk kamelerig Ja ik baal wel behoorlijk. Dat ie er niet doorheen durfde was nog niet eens zo erg maar hij wil dan gewoon helemaal niks meer en zelf als je hem een harde tik geeft geeft ie geen enkele reactie. Maar goed, ik ga nog maar even flink veel door het water met hem oefenen want over 2 week in Nijeberkoop is de waterbak al hindernis 7 of 8 en ik heb geen zin om er dan al uit te liggen
tnx, Kameel is ook wel stoer om te zien. Hij gedraagt zich alleen vaak zo kamelerig, das echt jammer want het kan best een fijn paard zijn haha ja 1.76 is ook groot
Ingrid: balen dat hij zo slecht naar je luisterde toen hij hoorde dat er gevoerd werd..
Ga zo even alle crossverslagen lezen.
Ben helemaal trots op m'n paardje Vandaag eerste wedstrijd en ze was echt súperbraaf, ze keek nergens naar! Heel tevreden, waren nog genoeg dingen die nog een stuk beter kunnen zoals bepaalde overgangen etc, maar zaten ook hele nette stukken in Uiteindelijk 2 x 2e prijs met 185 en 187! (ook nog eens bij een strenge jury )
Jitske: Ja ik voelde me ook eigelijk best een beetje klein naast zo'n groot flippend paard Ik hoop dat ik het snel kan afleren want ik vond het maar niks