[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:23

Ja, ook je pincode enzo Clown

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:26

Hah ja Haha!

Loes: super dat je bruintje van Margo mee mag nemen!!

Ik zag nog wat mooie foto's langs komen Knipoog

Vief: je debuut gaat vast lukken!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:27

Doei!

Weer thuiss

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:31

Goeiemiddag Lachen!
Pff vanochtend Her van Wiskunde gehad en ging k*t dus maar hopen dat ik toch wat dingetjes goed heb gedaan..
Vief, gefeliciteerd met je baan Haha!!
En heb een boel leuke foto's voorbij zien komen Lachen!

miss_jumpy schreef:
Loes_Joery schreef:
Verder gistere weer Bruine (Chardonnay) van Margo gereden, gedressuurd en gesprongen en ging echt super lekker Lachen! Morgen oefenparcours in Oud Gastel, ben erg benieuwd!! En dan na de vakantie nog 4 dagen tot men intake Haha!! Neem Bruine namelijk mee naar de Intake!

Wat leuk dat jij Bruine mee mag nemen met je intake! Gaat het goed met bruine? Klikt het met rijden? Jij bent misschien ook alleen pony's gewend of reed je al vaker op paarden?

Bruine is toch dat paard wat er aan het begin een paar keer flink tussenuit n a a i d e ?
Clown

Ja dat is inderdaad het paard wat er tussen uitna*ide! Het is een echte goedzak in de omgang, met rijden gaat het ook goed moet wel erg consequent zijn maar dan gaat het goed, ook het springen! Ik ben eigenlijk pony's gewend inderdaad en af en toe paarden maar met Bruine gaat het toch goed, ben helemaal verliefd Lachen en kan veel van hem leren!! Vanavond niet naar Oud Gastel maar naar Wuustwezel oefenspringen Lachen! Ben benieuwd!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:36

Goeiemiddag Lachen

Volgens mij heb ik iets gemist wb Anton?? Ben niet nieuwsgierig hoor Vork

Zit nu op school, straks 4 uur stagelessen en dan nog een uurtje sportontwikkeling. Dan snel de trein halen en doorsjeesen naar springles Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:58

Ik ben ook weer thuis. De engelse toets die ik dacht verkloot te hebben had ik een 5.7 op. Viel me nog mee Lachen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:02

Zo het is niet te geloven maar waar. Maar ik heb toch al mijn tentamens gehaald afgelopen periode Haha! !!!

@vief: Kun je niet op een blanco coupon starten van de KNHS, dan moet je even klagen en dan krijg je ze zo opgestuurd. (heb ik ook al meerdere keren gedaan Bloos )

@Jenga: Welkom en we willen inderdaad graag alles van je weten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:20

Huilen Huilen

Na verhalen van Vief was ik toch wel bang voor de uitslag van de kliniek.. Ik moest daar om half 11 zijn en ben nu pas thuis. Het duurde eeuwen, heb meer dan een uur zitten wachten.
Eerst moest ie op straat draven rechtuit en op een volte. toen in de bak gelongeerd... Met zijn linkervoorvoet ws ie niet goed. Ingespoten omte verdoven en toen liep ie beter. Moesten maar foto's gemaakt worden. Voor ik de uitslag had duurde eeuwen omdat ze te weinig mensen hadden en 2 paarden. Ik moest er maar even bij komen en d pony vastzetten... Hij heeft een heel slecht straalbeentje, ook richting een 4 Verdrietig (heb het maar even gevraagd welk getal). Ik heb ook een vergelijking gezien met een goed straalbeentje. Wel zei hij erbij dat het nog wel veel slechter kon. Maar er zat toch nog wat goed nieuws aan... Hij mocht gewoon gereden worden. Hij heeft een medicijn ingespoten, nu moet ik tot maandag stappen en dan rustig beginnen met longeren. En dan het rijden weer oppakken... Ik kon er niks aan kapot maken zeiden ze... Zo lang het goed gaat gewoon doorblijven rijden dan hadden ze er meestal het minst last van. Ik heb voor de zekerheid gevraagd of het echt geen schade zou maken, maar dat was niet zo.

Ik ben eigenlijk heel erg verdrietig, want waar ik bang voor was is dus echt zo. .. Ikga nu mijn vader even bellen en overleggen wat we gaan doen.

Ik heb trouwens mijn moeilijkste tentamen, RECHT, gehaald Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door rowo op 14-02-07 14:26, in het totaal 2 keer bewerkt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:24

Super van je examen Rowo Ja.
Toch wel schrikken van de pony.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:26

Ik kan eigenlijk wel huilen.... maar moet het goede er maar van inzien. Nu mijn pa nog te pakken zien te krijgen.

Ga zo ff uitmesten ed... Ff wat anders aan mijn hoofd.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:31

Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar ze spuiten iets in en dan mag je weer gaan rijden? Of is dat dan maar voor korte duur?

Zijn de vooruitzichten slecht? Ik bedoel, het is sowieso heel naar natuurlijk maar je mag vervolgens wel gewoon blijven rijden.. Maar misschien begrijp ik je verhaal niet helemaal goed.

Want het klinkt nu alsof je wel weer gewoon verder mag rijden. Maar omdat je zelf zegt dat je met je vader gaat overleggen wat jullie moeten doen ben ik bang dat ik je verhaal misschien niet helemaal goed lees.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:41

rowo: balen van de pony..
gefeliciteerd met het halen van je tentamen recht

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:43

Scum schreef:
vief; je zou ook de organiserende vereniging kunnen bellen en vragen of je aub zonder coupon (en dus ook niet voor de uitslagen) mee mag doen. Dan kun je toch meerijden en dan krijg je een idee hoe je ervoor staat.

Dat is nog wel een goed idee Scum Ja
Het is onze eigen vereniging, dus wat dat betreft moet het misschien wel te regelen zijn!

jipje_niekje schreef:
@Vief: werk je op Saxion in Deventer?? Hier zit ik op school

@vief: Kun je niet op een blanco coupon starten van de KNHS, dan moet je even klagen en dan krijg je ze zo opgestuurd. (heb ik ook al meerdere keren gedaan
Ja Saxion in Deventer Haha!
Heb ik al geprobeerd, maar het was niet zo’n aardig persoon en ik kreeg ze alleen als ik er iets van €16 voor zou betalen ofzo Scheve mond

Rowo: Wat balen zeg Ach gut Kan me voorstellen hoe je je voelt.
Maar fijn dat hij er nu nog geen last van heeft. Ik heb van Sambal ook nog een foto op de computer staan en als je weet waar je moet kijken zie je het inderdaad erg goed. Een soort van kartelrand ipv een recht lijntje. Apart eigenlijk dat je nog gewoon mag rijden, wel heel fijn natuurlijk.
Wel gefeliciteerd met je recht! Haha!

jenga_8: Welkom Doei!
Kim: Een 5.7 valt inderdaad nog wel mee Ach gut

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:48

Rowo: Wat enorm balen!! Misschien kan hij nog een paar jaar mee als recreatiepony. Duimen dat het ingespoten middeltje gaat helpen. Geef Rocky maar een knuffel!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:49

mag je dan niet meer 100% trainen rowo?
Ik ben helemaal niet bekend met zo'n aandoening+behandeling namelijk.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:50

Rowo : Ach gut

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:52

Nou voor alle SGW-mutsen dan Clown ....... ff voorstellen..

Ik ben Merel (27 jaar) Ik rij paard v.a. mijn 8e. Ik was tot op 20 jaar een typisch manegemeisje. Ik leefde er, reed een paar paarden bij groomde en vlocht veel paarden in. Maar nooit een eigen paard gehad. Totdat ik Shof tegenkwam...
Shof is nu 7 jaar. Ik ben m als 2,5 jarige puber op de markt van Zuydlaren tegengekomen. Ik was direct weg van m. Maar ik was daar helemaal niet om een paard te kopen! ik was er alleen met een vriendin voor een dagje uit. Toch aan de handelaar gevraagd wat zo´n paard nou moest kosten. En dat bleek bar weinig te zijn. Toch telefoonnummer genoteerd. Na elkaar gek te hebben gemaakt, en rondgebeld te hebben met ouders, vriendjes enz. enz. heb ik besloten om de stap te nemen. Uiteindelijk Schoffie tóch gekocht en uit Tubbergen geimporteerd Knipoog
Shotgun heeft geen papieren. Het enige dat de fokker c.q. handelaar kon vertellen is dat zijn papa Guco van de Uunckhoeve is.

In de afgelopen 5 jaar ben ik bezig geweest om de Shof af te richten in te rijden en verder te trainen. Op dit moment zijn we met zijn 2-tjes M1+2 dressuur
Afbeelding
L+17 springen(zaterdag Gelderse!)
Afbeelding
en B+9 SGW
Afbeelding
Vorig jaar zijn we voor het eerst begonnen met SGW met mijn knappe superknol Shotgun(op stal Schoffie) Mijn eerste cross was Ede! En tot mijn verbazig had ik in mijn groep direct gewonnen Bloos Afbeelding(inschattingsfoutje haha!)
Na Ede ook meegedaan bij: Maarsbergen, Wieringerwerf Gorssel en Hattem. Allen uitgereden.

Schoffie staat op ekopensionstal Bronsveld te Lelystad. Bij stal hebben we tegenwoordig een mooi crossoefenterrein waar veel terreinen niet eens aan kunnen tippen! Ik heb dus de mazzel om thuis te kunnen trainen. Verder ben ik bijna klaar met mijn HBO paardenhouderij opleiding aan de CAH te Dronten. Etten Leur wordt mijn eerste cross van het nieuwe seizoen en is waarschijnlijk de laatste keer B. Ik ben erg benieuwd.....

Hoop dat dit verhaal genoeg is voor een voorstelrondje(hihihi Knipoog

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:54

Vief: nog gefeliciteerd met je baantje!
Vervelend dat de KNHS niet meewerkt!! Hopelijk kun je HC starten..

Ik ga maar weer even verder werken aan anw, het lukt best aardig gelukkig Lachen (vrijdag powerpointpresentatie)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:55

welkom jenga, ik vind het een heel mooi verhaal en je hebt een leuk paard onder je kont!!

Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:55

OK dan! Super!
Daar kunnen sommige mensen nog wat van leren haha!
Maar welkom! Leuke naam heeft je paard Knipoog

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 14:57

Welkom Merel Lachen
Leuk verhaal en leuk paardje!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:02

Jenga: Dat was een super intro!!!!

Rowo: dat is toch wel schrikken zeg... Maar hoe is de prognose verder nu?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:05

Jenga welkom!
Ach gut Rowo! wel goed van je tentamen!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:08

Welkom Merel!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:09

thanx allemaal! Aangenaam kennis te maken! Haha!