Ga een poging doen om overal op te reageren
Ten eerste Love gefeliciteerd.
De niewelingen welkom.
Gomir, ik geloof dat die springruiters het niet verkeerd zullen doen bij de roddelbladen, moet je Kees als hoofdredacteur nemen. Die weet ook een heleboel roddels
En wat betreft je DA aspiraties, ik heb er ook 2 waar je nog wel wat mee kan gaan oefenen
Zie je in Schoorl.
Vieva leuke paarden, fijn dat het klikt, maar wel een lastig te lezen verhaal zonder leestekens en alinea's.
Sgwollie, leuk paar en leuke foto's
Biem gefeliciteerd met je hondje en succes met het verzinnen van een naam.
Simmie, hoe ging het met rijden en het kastje? Altijd prettig dat je met zuks nog aan slapen toe komt
Mijn paard is vandaag naar de fysio geweest. Ze waren de week aangevallen door horzels en door alle draden gegaan
Mijn paard had meteen een enorme bult op de rechterachterbeen en 2 harde strengen van heup naar flank. En mijn pony zijn benen zitten onder de eitjes.
Meteen maar even tips gevraagd om ze te verwijderen.
Gister op advies van de fysio wel wezen rijden, maar niet gesprongen en vandaag behandeld. Xe heeft gelukkig geen pas slecht gelopen. Is iets beter voor mijn gemoedsrust.
Ben nu alleen benieuwd hoe het morgen gaat, ik had eigenlijk even een springlesje willen rijden voor mijn wedstrijd van morgen. Zodat er misschien iets meer controle is onderweg. Denk zomaar dat ik nu in crosstempo door het parcours ga