Vind wel dat je heel goed bezig bent met je schoolwerk hoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef::(:) Arme Renske
Vind wel dat je heel goed bezig bent met je schoolwerk hoor!
marieketencate schreef:BT en RK: knap hoor!! Gefeliciteerd!!!![]()
en BT: ik dacht dat die schimmel van jou nog zo groen was toen je hem kocht? Gaat wel lekker dan zeg!
viefdepief schreef:Ohw.. dat is ook niks.
Mijn moeder wordt echt chagarijnig als ze ramen aan het zemen is. Er blijven echt altijd strepen op het glas zitten en meestal gaat het de dag erna ook nog regenen waardoor alles voor niets geweest is
viefdepief schreef:Hahaha
Ik kom niet, m'n ouders vinden het een beetje te ver weg..
Scum schreef:Als de bodem goed is en de paarden in orde dan waren we wel van plan om te komen MJ.
Wij zijn net lekker in het bos wezen rijden en hebben wat conditietraining gedaan.
Vanmorgen even Ienie haar hals bijgeschoren. Ze is zo mooi dun in de haren gebleven, alleen een paar haartjes op de hals.
Dadelijk gaan we Online voor de eerste keer scheren. Hij moet de komende tijd weer flink aan het werk, en hij zit toch wel tamelijk dik in de haren. Bovendien haat ik de rui, dus daar ben ik dan ook mooi vanaf.
Ben benieuwd wat voor kleur hij gaat krijgen. Een vos krijgt meestal niet zo'n mooie kleur na het scheren. En ik ben ook benieuwd of we het kunnen doen zonder hem te verdoven. Bij Ienie gaat dat wel zomaar.