@ Lau top!!!! Nog prijs?? @ Sim en Danielle stoere foto's! @ Mirthe balen zeg! Slaappilletje? Zo dan heb je zeker geluk gehad! @ FE ik reed inderdaad de hindernis van het Z! Oepssssss! Ik reed ik PH toen bijna dat M blok! Maar indd na dke 2 storingen ging het echt top! Zo fijn te rijden en schakelen! Alleen dat springen was echt prut.....
Springen was erg he henny. Die van mij staat alleen voor op ijzers en verloor in de bocht naar 1 een ijzer. Gevolg heel erg glijden. Bodem was spekglad dus 2x langs een hindernis gegleden en 3 balken en mega tijdfouten. Kon paard niks aan doen. Hij is dan gewoon echt nog zo groen.
Ja was indd echt drama Lau! Nog erger dan de cross! Nou ik heb nooit een fout op zo'n laag prut parcourtje maar nu 2 balken omdat ik gewoon zo aan het opletten was om niet te glijden! Zag er echt zo veel glijden! Niet normaal!
suikermeisje
Geplaatst: 27-05-12 20:33
foto's niet gezien, sorry zit op mobiel en dan zie ik ze vaak niet goed.
Mirthe, klinkt erg naar zeg.. Sterkte!
Zag vandaag nog volle zus van onze e-pony, meisje reed langs de weg. En hij deed precies bij dezelfde dingen gek, maf beest. Zit gewoon in het karakter bij die beesten denk ik. Ben me toch verbrand, mijn hele benen schroeien weg
bianca1980
Geplaatst: 27-05-12 20:46
NOOR @ wat betekenen die cijfers 1 tot en met 5 betaallijst van Wieringerwerf ??
MargreetW
Geplaatst: 27-05-12 20:52
Bianca, dat zijn het aantal betaallijsten die uitgedraaid zijn door de organisatie. Is gemakkelijker om de betalingen terug te zoeken.
Was weer een mooie dag, ben nog steeds erg druk dus
bianca1980
Geplaatst: 27-05-12 20:53
ooh okey voor ons niet van belang dus.....ik dacht al...
Sim
Geplaatst: 27-05-12 21:32
Bewijst maar weer eens dat een droge bodem ook spekglad kan zijn!
Laatst bijgewerkt door Sim op 27-05-12 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Mirthe zet je abonnement op vallen eens stop! Maar zo te lezen dit keer de meest veilige optie..
Morgen weer op concours voor de dressuur. Moet met Tessa in een sterke ring, als laatste. Maarja we gaan ons best doen en vooral maar lekker rijden, we zullen zien waar we eindigen. Perfect lag nog te slapen op stal, morgen maar niet te lang inrijden...
Leuk TG, zag het al! Hoe kom je toch elke keer weer aan paarden? Gun het je van harte hoor, daar niet van! Maar weet wel toen ik eens iets zocht er niet veel te vinden was.
Beetje hol in de knieën, of ligt dat aan mij/de foto? Fijn dat je weer een leuke hebt gevonden!
Leliaardje
Geplaatst: 27-05-12 22:01
Veel succes morgen Danielle! Leuk TG weer een nieuwe aanwinst. Veel plezier met hem/haar!
xxitsmexx
Geplaatst: 27-05-12 22:03
bianca jammer dat je maar een halve les hebt kunnen rijden. hier ook geen songfestival gister. vind er niks aan eef gister in de prijzen. en leuke fotos lau mooie foto texelse is met jongste op cc noor leuk dat vriendje zo met jer geknuffeld heeft caro is nu half bruin (gaat wel lekker in de auto zo met jureren aan 1 kant ja) vief mooie foto's en mooie cijfers fe zit in gepiep marijke heeft feestje gehad en lekker laat (of vroeg het is hoe je het bekijkt) naar bed gegaan. lekker dagje niksen caro dat geloof ik graag dat het saai wordt henny jammer van je stops sim mooie foto over de boot sann bij mij ging het ook lekker ja. Jullie lijntjes zagen er ook lekker uit hoor karen mooi dat bari foutloos was. en weer een nieuw paard om te rijden danielle leuke fotos mirthe ligt weer in de kreukels
vanmorgen met bay naar rob. Hij liep van de trailer zo recht na het terrein. Dacht meteen maar op het renbaantje rond rijden. voelde iets twijfel dus meteen maar gaan draven (kan ik hem net wat meer door drukken) dus een rondje gedaan daarna gestapt. ging wel lekker. hij was eigenlijk heel braaf/relax. toen les. begonnen op het kleine op/afsprongetje maar daar dacht bay anders over. duurde even maar uiteindelijk sprong hij het wel. rest van de sprongen gingen wel weer goed. greppeltje springen vond hij dan wel weer heel eng maar ging uiteindelijk ook wel goed. Hebben zelfs wal op op gesprongen (vind dat zelf zo eng) deed hij best braaf viel alleen na de 2e op in draf maarja dat vind ik niet zo heel erg. water was ook eerst even vervelend maar daarna ook super. ook met water insprong erin. Ben super tevreden over deze les. alleen moet ik nu met spoortjes gaan rijden, nouja dan doen we dat gewoon. foto's komen eraan. Daarna met de hond weer gaan zwemmen. hij was zo hyper en kwam het water ook niet uit. heb hem maar een keer aan de kant vast gelegd even uitrusten daarna mag je weer.
TG, fijn dat je er weer een pardje bij hebt, veel plezier ermee! Hoe oud is die? Misted, kun jij niet in een motorpak gaan rijden om jezelf wat meer te beschermen?!
Gepiep is nog steeds niet over, maar binnen hoor je het gelukkig nauwelijks. Wel raar dat niemand het kan traceren.
Strandrit was geweldig, echt super met dit weer om daar te rijden. Dressuurmatig rijden hebben we zeker 10 minuten vol gehouden, toch netjes! Daarna nog 1,5 uur ontzettend veel lol gehad met onze paardjes. Heerlijk lopen spelen in het water, waar Edge telkens hele vreemde capriolen uithaalde en nog bijna koppie onder ging, oeps! Het meest bijzondere van de rit was dat Edge een blote-mensen-detector schijnt te zijn. Kom je deze namelijk tegen is hij vanaf het herkennen van bloot tot en met het ruimschoots passeren compleet niet meer voor rede vatbaar. Wat een lol hebben wij gehad zeg!
Gave foto's Lau! Ze had van mij ook echt gave! Baal nu toch wel dat ik Oudkarspel niet rij vanwege jumping! Hij zit nu lekker in het ritme van gas erop! Nouja 10de heb ik weer les in Moordrecht en dan 17de Vlietlanden! Dan hopelijk wel foutloos! Ben dit echt niet van Max gewend dat stoppen.... Misschien omdat het de 1ste weer was na zo'n tijd!
xxitsmexx
Geplaatst: 28-05-12 08:38
mooie foto's lau heb vandaag maar besloten om wat langer te liggen en dan evt vanavond ol maar te gaan rijden. moet namelijk straks 12 dgn achter elkaar er vroeg uit (veel werken en weekend outdoor gelderland). dus dan nu maar even iets langer liggen. 8u ipv half 7 zodat ik voor de warmte kon rijden.
dadelijk heel even met ma mee naar de makro en daarna zwembad schoonmaken
Groot gelijk Mendy! Trouwens Lau op dat filmpje hoor ik een man aardig wat foto's schieten van jou. Benieuwd wie dat was... Zag ook een vrouw bij de trein staan toen ik aan kwam rijden. Die is denk ik van eventing Zeeland zelf. Foto's op dezelfde plek stonden van vorig jaar ook op die site.