Mo, ik wordt er gestoord van. Heb net met mam overlegd en die zei dat dit eerst wel weer duidelijk genoeg was. Ik weet wel, ik zet zelf alles wat hier staat op bokt, maar om alles mee te lezen. Vind het al irritant genoeg dat mam hier wat in het topic meeleest
Ik ben overigens 1x in spijkerrijbroek naar school geweest (ik zat op paard en bedacht ineens dat ik iets vergat ) maar daar kreeg ik wel heel wat opmerkingen over.
In de eerste ging ik op jodphurs naar school, die zaten zo lekker op de fiets
@ TG: geen medelijden nodig met mij, heb me wel vermaakt de laatste 5 pagina's. @ tampons/doorrijden: geen last van geen ervaring mee... @ margreetW: zelfs jullie hebben dus een pinautomaat!!?? geen ruilhandel meer daar in dat gehucht ? @ sim: mooie spreuk..., wie weet krijgt hij die ooit nog eens van iemand... @ lau: beterschap met je migraine! @ mistid: lastig is dat, meelezers... @ jantine/vief: tot vanavond!!! @ onderkleding met rijden (en anders) vooral BB boxersshort hiero, bjorn borg en bjorn boer
Verder vanmorgen 5.25 opgestaan en lekker gewerkt, nu de paarden buiten gegooid, ff papierwerk doen en vanmiddag thuis/buiten aan de slag. Vanavond gezellig naar bathmen te paard met Dienke.
nog geen reactie terug van de burgemeester/gemeente denk dat ze nu crisis-overleg hebben daaro...
Je haalt de woorden uit mijn mond..... Ben totaal verdiept in regelgeving op het moment en heb momenteel een dispuut met de maatschappij over de intepretatie. Volgens mij komt o.a. Weule dat bekend voor
@ mootje: bij mij is zelfs de interpretatie wel helder, alleen durft de gemeente geen duidelijk standpunt in te nemen. Hebben ze blijkbaar een hekel aan intern kortsluiten, en kennen ze het woord integrale handhaving niet, daarnaast is het nemen van verantwoordelijkheid een heikel punt en top of the bill : I just don't like them!....
verder was hard werken en 5.25 opstaan ook best vroeg en heb ik een klein dipje...
even een fruithapje doen, en dan naar buiten toe...
Twee km Voedingswaarde van chocolade ligt rond de 538 kcal / 100gram en een reep weegt 100 of 200 gram toch? Ik verbrand rond de 85 kcal per km hardlopen
Ik zeg toch ook niet dat ik hem ga kopen Ik viel gister van schrik bijna van mijn nieuwe weegschaal, dus moest ik maar niet doen.
Sorry, Anthea Hoe gaat het met je vader?
AntheaV
Geplaatst: 29-02-12 15:31
@Noor: Het gaat (naar omstandigheden) goed. Het is nu wachten op een afspraak met radiologie. Dan gaan ze beginnen met chemo+bestralen. Dat proces duurt 10 weken en dan wordt hij geopereerd aan zijn darm (endeldarm gaat er dan uit). Ik heb het nog niet helemaal nagevraagd, maar ik neem aan dat ze alleen gaan opereren mits de kuren aanslaan. Ze hadden het er namelijk over dat de tumor kleiner moest worden voordat ze kunnen opereren.
Spannende tijden dus voor de boeg. Fijn dat het naar omst. goed gaat met hem Dat geeft bij de rest van het gezin misschien ook wat rust.
AntheaV
Geplaatst: 29-02-12 15:36
Jazeker. Hij is zelf ook wel positief. Artsen zeggen ook dat ze opereren om te genezen, dus dat geeft ook wel wat meer hoop. Neem aan dat ze dat niet zomaar zeggen. Maar daarom blijft het natuurlijk nog wel spannend, alles moet wel aanslaan.
Fijn Anthea! Al blijft het idd heel spannend. Vader van een vriendin van mij heeft hetzelfde traject moeten ondergaan en schaatste laatst toen het zo vroor, binnen een jaar na de operatie alweer een tocht van 60km!