ik ook een schoenen gek hoor mootje! Moet (of nouja wil ) nog nieuwe hakken voor het eventingfeest! Morgen overmorgen na het tentamen maar even de stad in haha!
Ik heb mijn outfit al compleet (zonder te shoppen) voor het eventingfeest! Zit tussen spijkerbroek en gala in
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-11 19:54
kris heeft lekker gereden. zijn de japanners niet heel klein voor linardo? caro lekker fris nu scheren en balen van je scheerapparaat evelien balen dat je moest gaan werken op je vrije dag joki waar heb je gesprongen? mandy mooi dat het goed gaat met zetje sanurie jammer voor je broertje mirthe leuk. welke app is dat? ik heb endomondo. ong net zoiets denk ik wel leuk die wedstrijden door de week. zou ik wel willen en dan mooi keer een weekend vrij sann super en gefeliciteerd met je 2e plaats sussie gefeliciteerd met je winstpunten jammer van je balkje bianca sann niet meer afvallen hoor.
nou vanmorgen eerst met bay die liep wel redelijk lekker iets gespannen in de galop maar verder wel lekker te rijden. toen na de proef meteen door op zoeff die was behoorlijk heet/gespannen. en dat was in de proef ook. Vond die van bay net geen winst maar ook niet ver er van af.. nou 162 dus :S en zoeff was gek die had 165.. heel apart 20 punten minder dan 2 wkn geleden.. Maar ik vind die jury niks en zij mij ook niet volgens mij.. haha
Evony
Geplaatst: 12-11-11 19:55
leuk Ik heb gewoon een jurkje al van eerder (Heel leuk zwart met roze ) zwarte panty, klein tasje alleen mijn zwarte hakken zijn een beetje aan het overlijden, ze zijn uitgelopen en lopen dus echt niet fijn meer want ik slip er nu uit als ik een panty aan heb Dus op naar nieuwe hakken
en nu weer op naar de studie
als ik 1 ding haat van hbo is het wel die samengevoegde tentamen tema's wat een onzin
Mootje
Geplaatst: 12-11-11 19:57
Ow, ik heb geen tasje toch nog maar even shoppen!
Evony
Geplaatst: 12-11-11 19:58
Mootje schreef:
Ow, ik heb geen tasje toch nog maar even shoppen!
haha shoppen
Ik moet echt een tasje, want mijn telefoon past niet in mijn bh, moet ik een grotere maat voor kopen is ook zo iets haha.
Mootje
Geplaatst: 12-11-11 19:59
Telefoon hoeft er niet zo nodig in, maar om nu continue dingen uit mijn bh te halen
Ik heb ook tasje en schoenen zat. Dus dat moet goed komen. Maar jurkje past nu dus niet meer goed van boven. Hopelijk morgen even shoppen, even kijken waar koop zondag is. Heb er wel zin in. Studeerse Sarah! Jammer Mendy.
Mootje
Geplaatst: 12-11-11 20:05
Ik heb een kleine schoudertas en 1 grote schoudertas, verder niet
muts_marijke
Geplaatst: 12-11-11 20:38
Hoi hoi
@ Danielle fijn dat het met beide paarden goed gaat op de nieuwe stal. En heel veel plezier morgen. @ Mandy en Vivian, gelukkig vandaag een heel stuk beter te pas. @ Evelien wat balen dat je toch moest werken vandaag!! @ Snoekiej toch de beslissing genomen om Vorstin te gaan verkopen? @ Joki dank je wel voor je reactie!! Ik heb ze ook niet meegenomen, wil het eerst eens proberen met de sporen van mijn collega die ze heeft liggen. @ Mandy fijn dat het toch goed nieuws is voor jou en Zetje!!! Lekker stappen van de week en dan kunnen jullie vast snel weer knallen!!! @ Caro balen dat het scheren niet helemaal lekker ging! @ Sannn WAUW! Wat onwijs goed! Echt super gefeliciteerd!!!!!!! @ Sarah mooi stukje hoor! Netjes!! @ Mendy balen dat je zulke lage punten kreeg!
Ik heb wel gewerkt vandaag en toen ik thuis kwam direct op Zeus geklommen, dat vond mn lichaam niet zo'n goed plan dus ben na 4 rondjes linksom en 4 rondjes rechtsom in draf, uit gaan stappen. Ben effe op de bank gaan liggen en Geert is nu lasagne aan het maken, met lekkere stokbrood en kruidenboter
Hallo Ik sluit mij even aan op de bijleesactie van MM. Klinkt weer heerlijk wat jullie eten Marijke!
Vanmiddag kwamen er weer kijkers voor Bu. Die waren ook al geweest, maar toen was ik er niet. Maar ze paste er echt super op, mooie combi. Hoop dat het wat wordt, volgens mij krijgt Bu daar dan wel een leuk plekje. Daarna C nog even gereden. Had eerlijk gezegd niet veel zin dus heb er maar even opgezeten. Ze gaat alleen echt wel vooruit, ontspant sneller en is rustiger met haar hoofd.
Mootje
Geplaatst: 12-11-11 20:45
Ojee, Marijke! Waar had je last van?
Ben net gecharterd om morgen te gaan klussen bij vriendinnetje... Op de terugweg maar langs de IKEA!
muts_marijke
Geplaatst: 12-11-11 20:46
Werd licht in mn hoofd een zere buik en voelde me papperig weet eigenlijk geen betere omschrijving.
Mijn dag is eindelijk voorbij, nu op de bank zitten helemaal niks doen!!
viefdepief
Geplaatst: 12-11-11 21:37
Kris: Fijn dat je lekker gereden hebt en spannend van de Japanners Caro: Wat zuur van je scheerapparaat Evelien moest werken op haar vrije dag... Mandy: Fijn van Zetje al is ze dus wel een beetje stout aan een touw Mirthe: Klinkt als een leuke app Sannn: Wat goed gedaan!! Danielle: Geniet van je avondje Marijke: Doe nog maar even rustig aan!
Vanochtend bij GG geweest Hij zag er goed uit. Eerste maandje op zichzelf zit er al weer bijna op! Daarna Woll geschoren, ze was heel braaf zolang je maar niet bij haar hoofd in de buurt kwam (zie viel het scheerapparaat op een gegeven moment aan) en haar benen vond ze op het laatst ook maar zo zo.. Na het rijden nog een keer geprobeerd en toen maar gestopt. Praam kregen we niet om en ze is veel te vlug. Dan liever nog wat haar.. Gelukkig valt het niet heel erg op als je aan het rijden bent
Zie hem dan maar eens te pakken te krijgen. Hij kwam wel lief aangelopen, maar daar bleef het wat bij toen hij het halster in de gaten kreeg
GG is een flinke jongen Vief! Verder veel positieve verhalen over cc gelezen. Sann, super dat het zo goed gaat met What!
Net even gereden en gevlochten en ga nu pas eten.
TeeGee
Geplaatst: 12-11-11 22:50
Shanouk Sann, 4,5 kilo is best veel zeg! Mootje, op je handen zitten? Verplichte rustdag? Eef, balen zeg dat je moest werken... Marijke, al iets beter te pas na de lasagne?
Zomerfee en ik waren vandaag 2 keer foutloos in het L 2e rondje zelfs nog een 3e prijs
Goed joh Karen!! Gefeliciteerd!!! Ik voel me wel beter, en ga nu lekker slapen. Morgen middag concours en voor de rest niet zo veel.
MargreetW
Geplaatst: 12-11-11 23:23
Ojee Karen, om twaalf uur dacht ik nog, ga even bij Karen kijken en daarna helemaal vergeten gefeliciteerd hoor.
Joki
Geplaatst: 12-11-11 23:29
Rowo fijn dat je mag opbouwen Floor super dat de merrie zo goed gaat Caro balen dat het scheren drama was San super gedaan!!! Sussie netjes gedaan Bianca ook netjes van je parcours Itsme jammer dat je punten niet klopten met je gevoel Leuke foto's Vief TG ook super gedaan.
Ik ben tevreden over mijn parcours in Laag-Soeren ondanks alles. Ferrose was ontzettend bang met losrijden. Ik dacht dat het kwam omdat ze klemgezet is door een steigerend paard maar ik bedacht op de terugweg dat het het gele licht was. Ferrose kan volgens mij niet goed genoeg schatten in geel licht (ik was het eerlijk gezegd vergeten want ik heb al meer dan een jaar niet meer in geel licht gesprongen ) en dan is ze bang. Voor de BB had ik met losspringen 1 weigering. In het parcours (in wit licht) gedroeg ze zich prima. Ik had 1 balk omdat ik dacht binnendoor te kunnen maar toen had ik mijn afstand echt niet kloppend. Voor de B heeft ze voor het eerst weer op de trailer gestaan (en dat deed ze braaf ).
Bij het losspringen was ze niet alleen bang, de oxer weigerde ze gewoon te springen (en pas in de auto terug herrinnerde ik me het probleem met geel licht) dus uiteindelijk met veel moeite over een oxer van 60 cm gevochten. Toen werd ik opgeroepen dus ik ging lichtelijk wanhopig op weg naar de ring met het idee op 2 zullen we wel uitgebeld zijn (1 en 2 waren allebei oxers in de BB). Ferrose gedroeg zich prima. Op 1 wat harder moeten drijven, op 2 een balk omdat ze niet gerekend had op het feit dat die tot flinke triple verbouwd was (ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht erover te komen na haar probleem met losspringen want die was heel veel hout) en daarna braaf tot 6. Daar wilde ze langs gaan, maar ik kreeg haar er nog net voor en toen sprong ze toch nog alleen namen we wel de staander mee . Op 7 ook een balk omdat ze gewoon nog iets van slag was over de staander maar daarna sprong ze weer super. Ik heb ook een stuk beter gereden dan 2 weken terug dus ben heel tevreden.
Over 2 weken was ik van plan te starten in Lunteren op de Nieuwe Heuvel, maar iemand enig idee of het wit of geel licht is? Ik moet dus naast hebben ze BB, 2 binnenbakken ook gaan selecteren op lichtkleur
Leliaardje
Geplaatst: 12-11-11 23:45
Er blijven goede resultaten langs komen. Goed hoor!! Joki: wat apart dat licht! Maar wel goed dat je er aan dacht! Tijd voor het buitenseizoen dus!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-11 08:52
Ik ga ook naar lunteren joki. Ben er nog nooit geweest Zijn meer paarden die daar last van kunnen hebben qua licht ofkleur bodem. Tenminste hier ook wel eens gehoort.
Flink is GG Vief! Gefeliciteerd Karen met je 3e prijs, super gedaan voor de 1e keer. Jammer van de balken Joki, maar komt vast goed! Ik ken Lunteren wel, maar heb geen flauw idee wat de lichtkleur daar is. Sorry.
Kort nachtje na onverwachte verjaardag. Was wel gezellig, nu alleen minder fit hoofd.