) nog nieuwe hakken voor het eventingfeest! Morgen overmorgen na het tentamen maar even de stad in haha!en nu weer leren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zwarte panty, klein tasje alleen mijn zwarte hakken zijn een beetje aan het overlijden, ze zijn uitgelopen en lopen dus echt niet fijn meer want ik slip er nu uit als ik een panty aan heb
Daarna C nog even gereden. Had eerlijk gezegd niet veel zin dus heb er maar even opgezeten. Ze gaat alleen echt wel vooruit, ontspant sneller en is rustiger met haar hoofd.

Hij zag er goed uit. Eerste maandje op zichzelf zit er al weer bijna op!

) en dan is ze bang. Voor de BB had ik met losspringen 1 weigering. In het parcours (in wit licht) gedroeg ze zich prima. Ik had 1 balk omdat ik dacht binnendoor te kunnen maar toen had ik mijn afstand echt niet kloppend. Voor de B heeft ze voor het eerst weer op de trailer gestaan (en dat deed ze braaf
).
. Op 7 ook een balk omdat ze gewoon nog iets van slag was over de staander maar daarna sprong ze weer super. Ik heb ook een stuk beter gereden dan 2 weken terug dus ben heel tevreden.