[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:48

Ben weer terug van les. Ging niet zo lekker. La diva vond een week minder werken leuker dan een uurtje springen. Zowel paard als ik waren drijfnat maar paard niet van het harde werken. Wilde dit weekend op cc maar dat doen we maar even niet.
Met Gio gaat het goed. Hij gaat weer als een dolle door de wei en heeft er geen pijn aan. Je kan de wond schoonmaken zonder dat hij reageert en is niet een stijf. Er zit ook geen vochtbult bij de wond. Dus dat is gelukkig positief.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:50

Fijn dat het met Gio goed gaat Caro

Dank je wel Lielle en Danielle voor jullie hulp.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:48

Goeiemiddag :)
Ben weer terug van stal. Vorstin was wel een beetje stijf, maar bleef gelukkig wel lopen. Heb haar 20 minuutjes gereden. Ga nu op naar werk.
Trouwens, iemand van het 'vaste' groepje zin om ergens tussen 1 en 10 augustus een keertje buiten te rijden op de Veluwe?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:50

Voor degene die het ook zeker wouden weten, heb mail van de KNHS terug. Je moet ooit 6 wp gehaald hebben voor het NK. Dus ook al sta je op L+4 ivm val kan je gewoon starten Ze zouden het vraagprogramma van Barchem aanpassen, kampioenschapsreglement is zoals Lielle toen al zei idd leidend.
Twijfel nu of ik WW toch niet af meld...
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 28-07-11 15:52, in het totaal 3 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:50

Behoor ik tot je ''vaste'' groepje Snoek? Misschien kan ik wel met je mee met Ula.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:57

Snoekiej schreef:
Trouwens, iemand van het 'vaste' groepje zin om ergens tussen 1 en 10 augustus een keertje buiten te rijden op de Veluwe?

Altijd Snoek! Zeg het maar. Moet ik wel even kijken wanneer ik wel/niet moet werken.

Dus toch ooit 6 wp's gehaald hebben voor het NK. Had ik gelijk en is het regelement van de KNHS leidend in deze.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:16

dank voor het navragen sannn, het moest ook wel zo zijn. Maar ik heb er weinig aan, zal gewoon 4 punten in het M moeten halen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:22

Hoop voor je dat dat gaat lukken Lielle! :) Ik dacht ook wel dat het zo zou zijn, maar wou het toch graag zeker weten.

Het onweert hier knoerdhard. :oo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:25

daar gaan we gewoon voor, als ze net zo aanpakt als thuis en het afgelopen seizoen (muv C'ray) komt het wel goed. Hier schijnt trouwens de zon.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:26

Als ik zo zag bij Rob welke je gedaan had wat je hier zei toen met die picknickbank moet de M helemaal goed komen idd! :j

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:30

Het heeft hier onwijs gegoten en de onweer bleef ook heel lang hangen. Gelukkig nu weer droog en twijfel of ik de paarden weer naar buiten zou doen.
Ben lekker lasagne aan het maken :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:33

Hier is het warm en schijnt al de hele dag de zon. Achter mijn huis 25 graden en geen wind :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:49

Bij mij ook zonnetje en geen spatje regen gezien.
Lielle, het M gaat jullie lukken. Ze heeft echt een groot hart van dat betreft.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:14

Hier was het ook warm met best veel zon, maar net kwam er toch een hoosbui naar beneden. En ik had natuurlijk alle was buiten hangen. Die kan niet opnieuw gecentrifugeerd worden.

Marijke: lekker lasagne! Eet smakelijk alvast.
Lielle: gaat jullie wel lukken in het M!
Joki: leuk dat je je springset compleet hebt gemaakt.
Shanouk: helaas is de veluwe wat ver weg voor een bosrit. Fijn dat Vorstin niet zo stijf was.
Sann: fijn dat het ooit 6 wp is, komt voor jou erg fijn uit.
Caro: gelukkig gaat Gio goed!
Sanurie: jammer dat het met je broertje niet zo lekker ging. Maar nu heb jij weer geluk dat je op concours mag.
Laura: jammer dat je de koek vergeten was. Maar zo te lezen een leuke avond gehad.
Benthe: fijn dat Anous het weer goed deed!
Noor: heeft het heel gezellig gehad op de kermis.
Vief: heeft het zoals altijd weer druk!
Corien: alvast heel veel succes op de regio!

Ik had vandaag en gisteren concours. Gisteren met Weltsieger in het L1. Twee goede proeven, dus ik was dik tevreden. Bij de eerste proef 180 punten, daar had ik meer verwacht. Zeker omdat ik bij die jury met een slechte proef ook 180 punten had gekregen een tijdje terug. De tweede proef had ik 191 punten en dat was wat ik ongeveer verwacht had. Geen prijs want ik zat in een ontzettend sterke ring met slechts 12 deelnemers. Maar het belangrijkste ik had echt heerlijk gereden :D Vandaag mocht Pancho mee in het Z1. Eerste proef voor mijn gevoel wat slordig. Daar had ik een vierde prijs met 213 punten. Tweede proef ging veel beter. Fijner in de oprichting en beter afgewerkt. Helaas was de jury het er niet mee eens: 183 punten. Daarmee was ik zevende van de 11 gestartte deelnemers. Iedereen die onder mij zat had een verliespunt en twee zelfs twee verliespunten. Alleen de drie prijswinnaars hadden een winstpunt. Ter vergelijking bij de andere jury had de laatste 176 en die erboven 179 en verder iedereen dik boven de verliespuntengrens. En dat is echt geen sinterklaasjury. Opa was mee geweest met zijn paard (Pancho is van hem) en die zag mij met een strik thuiskomen. Hij zegt: van de tweede proef zeker? Ik zo, nee van de eerste. Zijn reactie: dat kan niet! Ik begrijp het ook niet, maarjah het blijft een jurysport die dressuur. En het gevoel wat bij mij overheerst is toch vooral dat ik lekker gereden heb en hem rondgestuurd heb gekregen (wat de vorige keer nog niet lukte: afgegroet).

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:43

Sussie, gefeliciteerd met je prijs! Was je bij de Goubergh geweest?
Joki, ik heb ook net een Shockemohle dekje meegenomen voor op concours, ze zijn erg mooi! Welke kleur heb je? Ik heb een witte met een beige rand en beige logo.

Pfff Caap had iets te veel energie. Van twee dagen niets doen en twee dagen stappen wordt hij niet makkelijker. Hij is gewoon op zijn best als hij moe is. :P Morgen middag gaan we weer eens springen en zondag dressuren. Volgende week nog ergens crosstraining en een keer of twee dressuurles en dan moet het goedkomen in Nokere hoop ik.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:53

Ik wil wel, Snoek!

Caro, fijn dat de wond van Gio er zo goed uitziet!
Eef, klinkt bekend :')

Wij zijn goed geslaagd vandaag *\o/* We krijgen een offerte voor de vloer en gordijnen beneden. En hebben een bank en eetkamerstoelen uitgezocht. Heb ook nog een mooie lamp gezien :D Morgen ga ik even de tekening langsbrengen (die was ik natuurlijk vergeten 8)7 ) en dan de bank en stoelen direct definitief bestellen, want daar zat behoorlijk levertijd op!

Net gereden en nu snel douchen, want er komt zo een vriendin eten. En vriendje mag ook meedoen :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:57

Het heeft bij mij geregend in rotterdam :+

Sussie mooie punten en een prijs!
Lielle ik ga eens mailen ;)
Caro fijn dat je kleine man het goed doet.

Ik ga zo lekker naar een strand tentje toe lekker eten! jack heeft vrij morgen weer even rijden!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:00

Mooi resultaat Sussie! Gefeliciteerd.
Volgens mij heb ik er gisteren vergeten op te reageren Lielle, maar die sponsor pagina is echt wel stoer! Mooi hoor.
Fijn Caro dat Gio er geen last van lijkt te hebben.
Eetsmakelijk Corien!!
Gaaf Noor dat je zo goed geslaagd bent. Wat voor style wordt het?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:03

Wil het jullie eerst aanbieden voor ik het elders op internet zet:

Ik heb 3 hotelbonnen te koop. Waarde 40 euro per stuk. Dus 120 euro in totaal. Elke bon is goed voor 3 aan 1 gesloten overnachtigingen. Je kan dan kiezen uit 3/6 of 9 overnachtigingen aan 1 gesloten. Ontbijt en diner is verplicht.
Op deze site kun je zien waar in te leveren http://www.hotelbon.nl/domains/default/ ... zoeker2010
oa rome, Madrid, Barcelona, Mallorca, Ibiza enz. 2 bonnen zijn geldig tot 30-4-2012 en 1 tot 31-7-2012. Staan niet op mijn naam dus boeken is geen probleem. Je kan ook kiezen om 1 of 2 bonnen over te nemen ipv alle 3
Doe een leuk bod en wie weet maak ik jou blij :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:17

Nee heb je, ja kun je krijgen Corien, maar ik vraag me af waarom je het zou doen. Snap wel dat je graag M wilt, maar wat maakt die ene wedstrijd nou uit. Snap die haast nooit zo.....

Klinkt goed Noor!

Sussie, jury´s........ wel gefeliciteerd met je winstpunten!

Hier giet het nu ook van de lucht niet normaal en het onweert wat, maar niet hard.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:21

Ik ga dit jaar wel naar Gorssel. Zat niet in de planning maar Loningen-Ehren blijkt iets van een 4 kamp te zijn ipv een gewone cross.
Hopelijk geen molenwiek dit jaar in de cross want vorig jaar stond ik 20m van te voren al stil waarschijnlijk door dat gaas.. Ga hem maar wel oefenen thuis. Weet iemand wat de afstanden zijn hiervan?

@ Sim volgens buienradar blijft het hier droog

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:45

Hallo!

Caro, fijn dat Gio goed hersteld! Balen van de merrie!
Joki, ik vind Schockemoehle dekjes ook errug fijn en mooi. Heb er 3 en gebruik ze veel (mooi voorgevormd) en ze blijven ook gewoon mooi met wassen.
Sussie, aparte jurering! Gefeliciteerd met de wp's en prijzen :)

Kom net uit het werk en het ging weer lekker! Zal nu snel Beau en Vos rijden :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:50

Hello lady's! :D
Even een berichtje uit biddinghuizen, heb helaas niet bijgelezen want al die pagina's zijn niet te doen op een bb ;)
Ben hier druk met het trainen van beat (gaat goed!) En aan het werk in de stal!
Ook worden hier druk aan nieuwe hindernissen gebouwd dus allemaal naar de oefencross kome!
Ze zijn echt cool!
Ik ga bijlezen zodra ik weer zu hause ben!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:53

Had de 'sports tracker' van endomondo gedownload..Dat is voor je mobiel.
Zie je precies hoe hard je gaat, hoe ver, de tijd en hoeveel calorieen je kwijt bent. :))
Met fietsen en rijden samen was ik er 381 kwijt..
Best handig :j

Zal straks bijlezen, eerst eten. :o