Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoekiej schreef:Trouwens, iemand van het 'vaste' groepje zin om ergens tussen 1 en 10 augustus een keertje buiten te rijden op de Veluwe?
Vandaag mocht Pancho mee in het Z1. Eerste proef voor mijn gevoel wat slordig. Daar had ik een vierde prijs met 213 punten. Tweede proef ging veel beter. Fijner in de oprichting en beter afgewerkt. Helaas was de jury het er niet mee eens: 183 punten. Daarmee was ik zevende van de 11 gestartte deelnemers. Iedereen die onder mij zat had een verliespunt en twee zelfs twee verliespunten. Alleen de drie prijswinnaars hadden een winstpunt. Ter vergelijking bij de andere jury had de laatste 176 en die erboven 179 en verder iedereen dik boven de verliespuntengrens. En dat is echt geen sinterklaasjury. Opa was mee geweest met zijn paard (Pancho is van hem) en die zag mij met een strik thuiskomen. Hij zegt: van de tweede proef zeker? Ik zo, nee van de eerste. Zijn reactie: dat kan niet! Ik begrijp het ook niet, maarjah het blijft een jurysport die dressuur. En het gevoel wat bij mij overheerst is toch vooral dat ik lekker gereden heb en hem rondgestuurd heb gekregen (wat de vorige keer nog niet lukte: afgegroet).
Morgen middag gaan we weer eens springen en zondag dressuren. Volgende week nog ergens crosstraining en een keer of twee dressuurles en dan moet het goedkomen in Nokere hoop ik.
We krijgen een offerte voor de vloer en gordijnen beneden. En hebben een bank en eetkamerstoelen uitgezocht. Heb ook nog een mooie lamp gezien
Morgen ga ik even de tekening langsbrengen (die was ik natuurlijk vergeten
) en dan de bank en stoelen direct definitief bestellen, want daar zat behoorlijk levertijd op!