Nog niet helemaal wakker. Wat te weinig auto gereden de laatste tijd En een paaltje over het hoofd zien Er reed toevallig net een auto langs, die zat onder de mest Aardige vent gelukkig die er wel om kon lachen. Ik kon het niet laten om een beetje te plagen, overreden worden door een strontkar
Dat heeft mijn oude baas een keer gehad. Tractor met volle kipper erachter. Mest van iets van 20 stallen erop. Zo op de hoofdstraat. Idioot ging te hard door de bocht... @ heleen Gelukkig goed afgelopen met je man...
heleenxx
Geplaatst: 16-04-11 22:24
Gelukkig wel inderdaad. Alleen is de mestkar overleden. We moeten snel op zoek naar een andree mest-oplossing.
bvw
Geplaatst: 16-04-11 23:59
*ego post* Frits 3e van Groningen en Drenthe in de B SGW
Ik ga zo naar stal, hopelijk is Viesje nog schoon.... We hebben nog een uurtje, dus dat is wel tijd genoeg. Andere CC-gangers ook veel succes en natuurlijk plezier!
Henk was lekker bezig dus Heleen! Bvw Gefeliciteerd!!!
Hier een zware dag/avond/nacht achter de rug, nu weer iets rustiger. Net hardgelopen in het Robbenoordbos, ging voor geen meter.. Straks ngo even naar de paardjes.
Fijne zondag!
texelse
Geplaatst: 17-04-11 13:02
zo, net even bij het springen van texelweekend gekeken, en daar Rowo door de springtuin zien gaan En eindelijk ook kennis gemaakt.
Verder relaxen vandaag, heerlijk. Misschien nog een paar gedeeltelijk uit hun winterjas halen, maar verdere aktiviteiten blijven achterwege.
Ik heb zowaar een beker mee naar huis kunnen nemen! En een rode rozet! En dat met, jawel, 176 punten!! Sjonge, dat is me wel het feestje waard...
Losrijden ging echt niet lekker daar in de bak. Het was net een zandverstuiving zo los. Vies deed wel goed zijn best, maar krijgt het in zo'n zware bak gewoon niet voor elkaar om echt te sluiten. Ik ben ook altijd bang voor zijn pezen, dus ik heb ook veel gestapt. Daarna naar de ring en tja, toen was hij natuurlijk net niet lekker aan de hulpen. Overgangen gingen prut en hij struikelde twee keer. Daar werd ik dus tweede Daarna tussen de proeven door even in de buitenbak flink de gaskraan opengezet, flink voorwaarts gegalopeerd en toen weer echt terug gesloten. Kat in het bakkie dacht ik, maar na een paar oefeningen was opeens alles eng in de bak, kreeg ik hem niet nagevelijk, was hij tegen de hand en met het wijken presteerde we het zelfs om een pasje aan te galoperen Daarvoor 170 punten en laatste...
Best een domper moet ik zeggen. Ik ga meteen de filmpjes op youtube zetten zodat ik ze kan bekijken, eens zien of ik me kan vinden in mijn punten. Iemand die het leuk vindt om via pm mijn proeven te ontvangen en ons tips te geven wat en hoe we thuis alles kunnen verbeteren? Ik heb een hele goede dressuurjuf, maar ik vind het altijd fijn om ook van iemand te horen die niet weet waar we vandaan komen. Mijn juf kent mij en Vies al even en dan ga je het toch vergelijken met het plaatje van voorheen. Het is namelijk over het algemeen al beter, maar het is eigenlijk nog steeds niet veel.
Hallo allemaal Sorry dat ik zomaar jullie topic binnen kom vallen Maar ik zag m staan dus wil toch ff kijken of ik misschien ook gezellig mee mag komen kletsen?
Okee zal ik even doen ik zit nu in de auto dus zal vanavond wat foto's plaatsen Ik ben Céline 18 jaar Woon in zeewolde rij nu ongeveer 10 jaar paard Heb een eigen paardje Wina (lupicor x ekstein) heb haar gekocht als 3 jarige in het begin ging niet alles even makkelijk maar nu heb ik aan haar een erg fijn dier ik rijd L2 dressuur en spring B ben dit vorig jaar begonnen met crossen en wil dit jaar hiermee doorgaan Zo nu weten jullie ongeveer wie ik ben Vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden
Sim
Geplaatst: 17-04-11 15:48
Welkom Celine. Je zit aardig dicht bij mij in de buurt. Staat je paard in Zeewolde? Welke stal? Mijn paard staat in Putten, aan de rand van Nijkerk.
Annetje, gefeliciteerd met je prijs. Jammer dat je gevoel toch minder was en ook de omstandigheden minder waren.
Noor
Heerlijk gebost met Sim. Lekker relaxed saampies. Geweldige-noten.