Nette cijfers, Noor Ik stress hem wel voor morgen, maar naar mijn idee staat mijn functioneren buiten kijf....
Sim
Geplaatst: 05-10-10 20:03
Haaidiehaai allemaal! Ik ben moe, maar voldaan. Had een goede eerste werkdag met leuke collega's! Als dat zo doorgaat komt het wel goed hier.
Wel bijgelezen, maar niet veel onthouden. Sim is sinds afgelopen zondag geschoren en staat onder een 0-grams. Meer vind ik echt te warm op dit moment! Maar 'snachts idd te koud voor een geschoren paard om zonder te staan. Mijn volbloed stond ook altijd het eerst in een dik pak haar, dus ik geloof ook niet in het fabeltje van bloedpaardjes krijgen geen berevacht.
Net als Billy en PB wil ik in het springparcours ook te netjes doen waardoor het regelmatig mis gaat. Laatst zei Jiska tegen mij "beter slordig erover, dan netjes erlangs" en daar moest ik wel om lachen, maar onthoud het wel!
Goed dat het gesprek nu gepland staat Mootje! Van uitstel komt toch alleen maar afstel en je kunt zoiets maar beter snel uitgesproken hebben.
Noor, hopelijk blijft je vader niet te lang ziek van de chemo.
Verder weet ik het niet meer; mijn hoofd tolt nog van alle nieuwe dingen die ik vandaag gehoord, gezien en gedaan heb.
Leuk dat je eerste dag zo geslaagd was, Sim! Hoeveel uur in de week kon je daar nou aan de slag?
Sim
Geplaatst: 05-10-10 20:08
Niet zoveel, 17 uur maar, maar voor deze week ben ik al voor 24 uur ingepland! Ach, ik ben tenminste lekker aan de gang.
_Noor
Geplaatst: 05-10-10 20:13
Super dat het zo goed ging, Sim!
We wachten nu even op een telefoontje van de spoedlijn omdat mijn vader 38,5 heeft en we dan moesten bellen (i.v.m. de medicijnen die hij verder nog moet slikken). Maar hij zit nu wel even rechtop en heeft wat gegeten Neem straks zelf voor het slapen gaan even een roze smartie!
bianca1980
Geplaatst: 05-10-10 20:37
SIM @ als je straks weer volop werkt dan zul je nog eens met weemoed terug denken aan een vrij dagje.... positief bedoeld dan. Net als de vroegere schooljaren...
Sim
Geplaatst: 05-10-10 20:39
bianca1980 schreef:
SIM @ als je straks weer volop werkt dan zul je nog eens met weemoed terug denken aan een vrij dagje.... positief bedoeld dan. Net als de vroegere schooljaren...
Dat is misschien ook wel zo, maar dat is dan ws maar een moment! Ben veel te blij dat ik weer aan de bak ben!
Ik snap dat je weer helemaal happy bent dat je weer aan 't werk bent!
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-10 20:45
Ik zit 'je zal het maar zijn' te kijken met dochter Paay, hoe een wansmaak kan je hebben: Die kleren, dat haar, die wenkbrauwen En ze kan er zo mooi uitzien!
Sannnn
Geplaatst: 05-10-10 20:46
Mooi dat het gesprek er komt Mootje. Hoe is je wedstrijd gegaan Vief? Fijn dat je 1e werkdag je goed bevallen is Sim! Sterkte Noor..
Verder wel bijgelezen maar was zoveel dat ik niet alles onthouden heb. Vandaag lekker uit eten geweest, vriendin was jarig. Was gezellig.
Margriet_
Geplaatst: 05-10-10 20:46
Zo na weer een afwezigheid probeer ik hier nu toch weer meer mee te gaan lezen en reageren. Lees eigenlijk de hele tijd alwel mee, maar reageer dan niet. Dus als ik nog welkom ben?
Zelfde nog helaas Mootje, zit geen verbetering in vanaf dat ze kreupel begon te lopen. Morgen afwachten maar.. Moet er om half 11 wezen. Je ging binnenkort toch nog een keer B SGW starten? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik hoop Barchem weer te kunnen starten, al wil ik dan wel eigenlijk een les van te voren. Als ik alles zo hoor is dat een pittige cross en ik heb enkel 2 'simpele' crossen gestart. Eerst maar eens morgen afwachten en dan zien we wel verder.
@ margriet welkom terug @ Noor hopelijk knapt je vader snel op.
Ben net naar Zumba geweest. 1e les is een drama maar wel leuk. Voor mij zit het crossseizoen erop Ik kan niet op zaterdag dressuren en ze hebben geen dressuur op zondag. Nu moet ik dus afmelden. Baal enorm want dit was de cross waar ik naar uitkeek. Vindt het daar altijd erg mooi en ook een goede organisatie
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-10 21:22
Ik las het net al, wat ontzettend balen Caro! Van wat ik las, hebben meer mensen problemen met de dagen. Barchem bouwt Billy toch, of was dat nou bathmen
Noor en Margreet: heel veel sterkte! Margriet: leuk dat je je weer komt melden hier. Mootje: goed dat je een gesprek hebt op je werk. Sim: fijn dat het bevalt op je nieuwe werkplek! Vief: hoe is je wedstrijd gegaan? Sann: balen dat Vero nog niet lekker gaat.
Ik ben een beetje chagerijnig. Kom ik op de bestuursvergadering van de ponyclub blijkt dat het niet doorgaat en ze mij zijn vergeten af te bellen. Grrr! Overigens waren ze ook degene waar het gehouden werd vergeten te bellen. Dat vind ik nou helemaal niet kunnen. Zaten we daar met zijn tweeen te wachten...
Sim
Geplaatst: 05-10-10 21:23
Nee Mootje, Billy bouwt in Bathmen, maar ze weet nog niet of ze dit jaar mee gaat helpen. Iig is ze door de omstandigheden geen officiele parcoursbouwer dit jaar.
Sannnn
Geplaatst: 05-10-10 21:29
Dat is wel stom Sussie. Snap dat je chagrijnig bent. Hoe gaat het met je sollicitaties? Wat jammer Caro.. Ik las het al in het Barchem topic. Was er al bang voor toen de dagindeling erop stond. Ik had er wel wat rekening mee gehouden, maar ik start dan ook B en het stond er voor de B wel bij. Wat rot Noor.. Sterkte!