Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(maar ik zoek niets
)

Morgen vooral veel onderwijs en vrijdag heb ik terugkomdag op de VU(die heb ik al gedaan in mijn vrije week dus daar hoef ik niet heen
). 

) en babbels doet het geweldig!
)
gomir, long time no see
Ik denk dat het goed is dat ik tijdens die kleine discussie van het topic splitsen niet aanwezig was....
) zitten tegen een deadline aan te hikken en datv is stressen dus. Gisteren van half negen tot half zeven gewerkt en 's avonds nog van half tien tot half twaalf. Vandaag wordt het weer niet vroeg en morgen ga ik een dagje extra werken waarschijnlijk. Vooral erg leuk omdat het niets extras oplevert
Misschien ff Googlen met "korte singel met buikflap" ofzo. Op deze manier is het mij gelukt.
Lielle schreef:Wollie, sterkte. Dat soort dagen zijn niet leuk![]()
RK, dan denk ik dat 'jouw' merrie toch al wat te lastig is, volgens mij zoeken ze er een waar je nog een klein kind mee naar buiten kan sturen.
Al denk ik niet dat ik heel veel kan posten.....
SGWOllie schreef:*Wil graag de Bernie en Ert filmpjes openen maar ben bang dat dat nogal op gaat vallen hier...
Nickeltje schreef:Heb ik eindelijk gevonden wat er bij Nickje echt werkt tegen haar staart en manen exceem... Kost het 90 euro per flacon...
En de shet van mn zusje heeft gisteren een halve flacon omgeduwd toen hij ontsnapt was...