Hmm, ben gewoon al drie dagen aan het bij lezen maar ik kom er maar niet doorheen!
Dit is wat ik er van onthouden heb:
@ Onide: Foei...... Dat je niet van je paard af kan blijven begrijp ik volkomen, maar meteen alweer springen.....
Nie zo slim hè (maar wel begrijpelijk).
@Simmie: Als het goed is ben je nu weer van je apparaat af toch? Lijkt me echt niet fijn! Wanneer hoor je nu iets over de uitslag? Iig heel veel sterkte re mee!!!
@ Gvdt: Kl*te zo'n collega! Postzegel erop en wegsturen naar verweggistan..
@ Vieva: Foto's zijn super
(misschien alleen de volgend keer een grondlijntje onder je hindernisje?). Je verhaal is me iets te penny, maar het lijkt er in ieder geval op dat je het leuk hebt gehad. Waar heb je in godsnaam naar gespiekt toen je langs Jan van Beek reed???
En toen wist ik het niet meer... Oja, welkom Shantjuh (toch???)
Zo, en nu moet ik het toch echt kwijt: Estée heeft een hengstje. Een exacte kopie van zijn papa!
Helaas wilde Estée niets van hem weten. Ze rende gewoon van hem weg! Echt zo zielig! We hebben ze samen op stal gezet, ik heb Estee vast gehouden en Frank (vriendlief) heeft het veulen eerst op zijn vingers laten sabbelen en zo naar het uier toe geleid. Het heeft echt een hele dag geduurd tot het veulen mocht drinken zonder dat zijn mamas in de houdgreep hadden. Nu gaat het gelukkig lekker. Veulentje (Daantje zegt zijn andere baasje, ben ik het nog niet mee eens) denk alleen ook nog een beetje dat Frank zijn mama is...
Wij zijn modern, twee mama's kan best...
Gisteren gaan oefenspringen. Ollie was zo kijkerig dat ik na het eerste rondje stappen mijn doel veranderd had van rondje springen in rondje dressuren tussen hindernissen. Na een kwartiertje weer bij gestel in toch maar een kruisje... en uiteindelijk alles gesprongen (behalve de sloot, daar kon ik nog niet in de buurt komen dus die heb ik maar even gelaten voor wat het was.) Hij bleef wel kijkerig, dus er zaten wat vreemde sprongen bij, maar hij is niet een keer gestopt! Trotse dressuurmuts!