Nou weltrusten iedereen die nog op is. Ik ga mn bedje opzoeken, want als ik de pony's morgen nog wil zien (en ook Kim aanmoedigen ), moek ook weer op tijd uit de veren. ...zucht... gaap...
Dat varieert van zeer laag tot M niveau. Ik weet niet wat jij moeilijk vindt. Toen onze volbloed nog totaal niet kon springen zijn we met haar toch daar een paar keer wezen oefenen.
dank jullie Scum...het NK is ook op vrijdag(avond?) idd wel een rare dag... nee niet met logo gereden, maar misschien dat ze dan wel opeens snappen waarom die zo verrekte hard kan
Net weer terug van les.. Kan zo boos worden op sommige mensen. Hebben een pony van net 6 had een losse hoefwand ofzo en ze rijden nu echt al weer een paar weken terwijl die pony gewoon hartstikke kreupel is in de draf. Pony ziet er ook zo zielig uit, heeft gewoon geen uitstraling meer. Mij hij springt nog wel dus dan maakt het volgens zijn baasjes niet uit of ie kreupel draaft. Na het springen is ie de dag daarna ook wat minder met rijden, maar we gaan de laatste tijd toch alleen maar springen op wedstrijd
Ik ben trouwens net de eigenaar geworden van deze frontriem:
Ben erg benieuwd hoe hij Sammie staat. Hoop natuurlijk heel mooi anders verkoop ik hem wel weer
BT en RK, super gesprongen zeg!!!!! Lijkt me wel gaaf als je zo goed mee kan komen op een kampieonschap!
En BT ook nog naar de nederlandse... Gaaf!
Hopen dat Kim en Gomir ook nog goeie kampioenschappen rijden dit weekend. Verder hoeft er niemand meer toch??
Vief, sjieke frontriem hoor!! En ik kan me voorstellen dat je boos bent, vreselijk zulkde mensen...
Wij hebben vandaag ons oudje nog maar een keer geschoren, er kwam net zoveel haar af als in oktober Dus die is weer helemaal strak! Leuk, morgen mag ie weer op B-dressuur onderlinge wedstrijd met 1 van zijn 3 verzorgers!!
JJ, gefeliciteerd met jullie nieuwe paard. Fotó's, foto's foto's!!!
Ben nou wel een beetje jaloers op al die mensen met geschoren paardjes.. Sam begint nu al weer heel erg te verharen.. Vind poetsen best leuk, maar dat geros om al die haren eruit te krijgen vind ik echt niks
ik had vandaag dus de friese.. losrijden was prut hij was heel drammerig.. nou had dus niet echt vertrouwen erin.. en het was onze 4e L wedstrijd dus verwachte er ook niks van.. in het parcours sprong hij wel fijn maar had ik een balkje.. erg jammer maar ik was tevreden
Bt en RK : gefeliciteerd! Allebei een super resultaat !
Vief : vette frontriem , Denk dat het bij Sammie supermooi staat.
Kim : Mooi resultaat vind ik! Van de zomer is het weer jou kans
Ik ben net terug van een vriendin. We gingen gister uit en waren pas om half 6 terug.. Was van plan om me vandaag eens nuttig te maken Weer mislukt dus... Maar ik ga nu even de paardjes rijden, en dan huiswerk