Haha gezellige bende daar floor. Vrijdag sliep ik in Deurne, om 8 uur kwamen de mensen al aan met hun toeters en lawaai. Op station ook allemaal verkleede mensen, en vooral ook bezopen mensen!!
sanurie
Geplaatst: 12-11-11 16:24
Middag!
TG was gister vrij Gadver Margreet, ik heb het niet zo met muizen in huis Annetje was vergeten dat carnaval was Leuk om crosse nog terug te kunnen zien Itsme Magriet Mooi keuringsraport, leuk dat de jongen zo enthousiast is maar wel niet zo leuk voor jou. Jeetje Evelien, dat is wel erg triets zeg Dus hard aan de bak! Het zit ook niet mee Snoek Vief en TG hebben weer de startkaart geactiveerd Balen dat Noor haar vinger misschien toch is gebroken Dat klinkt niet fijn Tientjeh!! Marijke is ziek Mooi dat zo fijn ging Kris op de dressuurwedstrijd Evelien: Wat klote zeg!! Dat is mooi Rowo Daniëlle: Waar is die cross???
Gister wat een klote dag op school, om half 9 beginnen tot 12 uur, toen naar sportschool om gillende kindjes les te geven waar je hele erge koppijn van krijgt. En dan nog weer naar school om het laatst uur tot half 5 bij te wonen. Daarna coupons op de bus, paardje klaar gemaakt voor vandaag. En toen nog naar vrienden geweest. Lag om 3 uur in me bed en vanochtend om 7 uur al weer uit Broertje heeft wedstrijd gehad met onze draak vandaag. Ging egt weer sneu gewoon. Daarna zelf maar even op gestapt en daarna was hij wel braaf. Straks weer aan de longe en morgen mag ik met onze draak het gaan proberen. Het begin van een lange weg naar een dressuurpaard.
Snoekiej
Geplaatst: 12-11-11 16:25
Goeiemiddag, Leuk bericht hebben we hier boven mij staan Ik heb weer gewandeld, en ga nu richting werk.
@ Heleen, ze is sinds de Enjoy the Ride in Ermelo kreupel. Op foto's & echo is niks te zien. Het is wss een microscheurtje. Laat maar weten als je het hoofdstel wilt hebben. @ Floor, lekker dat je weer fijn hebt gereden @ Rowo, een sportcarriere zit er nog wel in, zowel als Vorstin als voor mij, alleen niet meer samen. Vorstin is trouwens ook megafris steeds met lopen, terwijl die normaal ook superbraaf is. Wss gewoon door al het stilstaan. @ Caro, lijkt me ook een rotwerk, dat scheren. Waarom is je merrie met pensioen?
caro29
Geplaatst: 12-11-11 16:40
Scheren vind ik bij deze niks aan. Als ik zelf geen apparaat had liet ik het lekker doen. Nu vind ik het zonde van het geld. Ben er wel achter gekomen dat mijn schimmel niet handig ligt. Ben een mooie doorligplek tegen gekomen op een elleboog dus die gaat tijdelijk een ring om haar hoef krijgen 's nachts als ik die kan vinden
mistid
Geplaatst: 12-11-11 16:59
Morgen
Margriet, fijn dat W zo goed ontvangen werd! Woow Danielle, hoge cijfers! Shanouk tegenvaller he! Mandy, goed nieuws Floor, das een leuk compliment! Caro, wat balen van het scheren! Wbt wedstrijd in de Sunrise stables, eindelijk! Had het al verwacht. Dichterbij dan Exloo en Emmen. Woensdagavond werk ik altijd, maar dan kan ik vast wel eens ruilen met een vriendin die elke dinsdag werkt.
Ik ben net op buitenrit met Beau geweest, en heb meteen maar even een app uitgeprobeerd. Kan je bijhouden hoe hard je rijdt, hoelang je over een km doet, kaartje bijhouden, afstand, gem snelheid. Heel leuk om te zien en volgens mij kan je daar best doelgericht mee gaan trainen. Hier het linkje, dan kunnen jullie het ook bekijken http://www.runtastic.com/nl/gebruikers/ ... es/6639139 als je geregistreerd en ingelogd op de site bent kun je ook het kaartje zien, als losse bezoeker niet (ik heb iig nog niet uitgevonden hoe dat moet)
caro29
Geplaatst: 12-11-11 17:15
@ Mistid ik zag het op FB. Ze willen ook al jaren een SGW 3* of zo organiseren en een oefenterrein neerzetten. Laten zij eerst maar eens wat normale cc organiseren. Ik heb endomodo op mijn BB. Dat is hetzelfde.
Gelukkig heb ik een schimmel dus zie je de lelijke plekken al snel niet meer..voordeeltje van een schimmel Gaat er nog iemand naar de sallandse ruiterdagen in december? Ik heb mij net opgegeven en hopelijk sta ik nu een keer niet op de wachtlijst. Ik start maandag of woensdag. Geen idee hoe groot het is en hoe men bouwt. Is gelijk met Indoor Veendam.
Lekker, woensdagavond springen. Komt al meer, en ik vind het niet zo gek. Hier vandaan is het uiteraard weer niet te doen, maar de springstallen gaan nu eerder door de week, en laten dan zondags nog wel eens een wedstrijdje schieten.
Hier kun je elke dinsdag al springen en elke donderdag. Nu ook woensdags. Ik zie hier genoeg ruiters die dinsdag en donderdag starten plus het weekend dus ik denk dat die ook de woensdag meenemen. Ik ga als de tijd een beetje handig is zeker daar een keer rijden. Topbodem en super accomodatie. Alleen een beetje erg koud in de winter..
Las dat Rowo onder het zadel weer mag opbouwen!! Snoek haar startkaart heeft opgezegd Verder over paarden scheren... Ik liet het doen: zij had goede apparatuur, had superstrak binnen een uur een paard van 1.75 helemaal kaal en was net geprijsd. Daar ga ik zelf niet voor aanklooien
Vandaag van 9 tot 3 gewerkt. Daarna even snel naar het winkelcentrum voor 4 vergrotingen van vakantiefoto's, bloemen voor op tafel en vakantiegidsen voor Rome & cuba! Morgen nog 4 nieuwe fotolijsten, want ik ben zat van de oude na 3 jaar!
Daarna ga ik weer op mijn handen zitten
daNiielle_
Geplaatst: 12-11-11 18:08
Sanurie, in winterswijk is de cross. Balen van je broertje, past de pony wel bij hem? Zo'n app is handig! Ik gebruikte een tijdje Endomondo.
Bah ben zenuwachtig. Het stomme is dat er 1 sprong staat die we al 10x gedaan hebben, en juist daar twijfel ik over. Bij de sloot ga ik toch voor het alternatief..
Sannnn
Geplaatst: 12-11-11 18:36
Wat fijn dat je weer mag opbouwen Rowo! Snoek, het zit jullie echt niet mee. Hopelijk valt het mee met je vinger Noor! Voelt je hele rug/ nek die gekraakt is beurs aan nu? Komt goed morgen Danielle, succes!
Vandaag 1e selectie gehad voor de Gelderse. Begon niet heel fijn in het parcours, maar doordat het 2 fasen was moest ik nu in 1 stuk door en ging het na 7/ 8 hindernissen echt lekker. Kon hem goed plaatsen en alles. Was echt tevreden, enkel zitten de changementen er nog niet op. Dus moest 3 keer terug naar draf. Dacht daarom dat ik niet zulke hoge stijlpunten zou hebben. Ben ik uiteindelijk 2e geworden vd 100 ongeveer met 53.5 stijlpunten en nog paar dikke complimenten gekregen ook. Goed tevreden dus!
AntheaV
Geplaatst: 12-11-11 18:42
Netjes Sann! Gefeliciteerd. Misschien dat de jury dit wel kon waarderen ipv in contra door te galopperen
Sannn, juist daarom heb je hoge stijlpunten Super van what en jou!!!
Sussie85
Geplaatst: 12-11-11 18:52
Mandy: wat fijn dat je mag gaan opbouwen onder het zadel! Danielle: veel succes morgen! Sannnn: wat goed!!! Gefeliciteerd met je nette tweede prijs! Mootje: is op zoek naar fotolijsten. Caro: dat is inderdaad het voordeel van een schimmel. Maar op mijn vos zijn alle scheerstrepen ook al weg een week na het scheren. Floor: leuk zo'n compliment! Kris: fijn dat je dressuurwedstrijd zo lekker ging! Evelien: balen dat je toch moest werken vandaag. Sanurie: succes morgen!
Vanmiddag dressuurwedstrijd gehad met Weltsieger (L1) en het ging wel lekker. Tweede proef werd hij wat moe. Eerste proef was ik vierde (vd 32) en de tweede proef 12de. Weer twee winstpunten erbij.
Leliaardje
Geplaatst: 12-11-11 18:57
Mooie resultaten dames!!!
Onze overbuurman is alweer aan het maaien/kuilen .
NOORD-SLEEN – Allrouder Sarah de Recht bewees met Ruby Red Lady in Noord-Sleen ook in de dressuur te kunnen uitblinken. Met 185 punten was ze de sterkste in de tweede proef voor de M1/M2 in Noord-Sleen op 9 oktober. In de spannende aankomst werd Trudeke van Noord tweede met 184 punten voor haar Moravita's Wishing Well en met 183 punten was Iris Meijering-Mandemaker derde met Whisper. Winkel en Van Noord hadden met 180 punten de tweede plaats gedeeld in de eerste proef. Daar ging de winst met 181 punten naar Ellen Dijenborgh met haar Zoran.
gaat echt lekker zo de laatste tijd haha
Mootje
Geplaatst: 12-11-11 19:03
Lelieaardje, hier lagen vrijdag al weer omwikkelde balen in de weilanden.... Netjes gereden, Sussie!
bianca1980
Geplaatst: 12-11-11 19:05
Ik ben ook bij de selectie geweest in Nijkerk, helaas 1 balk, maar wel heel fijn gevoel, dus de kop van het L springen is er nu af. daarna nog even hardgelopen en nu even snel omkleden want heb straks reunie van mijn oude basisschool, leuk om iedereen weer te zien na 18 jaar .....
fijne avond allemaal.....
Sannnn
Geplaatst: 12-11-11 19:08
Leuk die stukjes Sarah!! Super van je 2 wp Sussie en gefeliciteerd met je prijs. Bull deed het super Bianca, hij is echt stukken vooruit gegaan. Balkje was beetje pech, komt volgende keer wel goed.
Ik had gisteren mijn jurkjes gepast voor het eventingfeest, om te kijken welke ik aan zou doen. Passen ze ineens niet meer goed.. Snapte er niets van. Stap ik net op de weegschaal, weeg ik ineens 4.5 kg minder. Dat ze dan niet meer passen snap ik wel.. Wel baalen, gaat er op de verkeerde plek af.
mistid
Geplaatst: 12-11-11 19:13
Volgens mij moet m'n pa er niet aan denken om nu nog weer te gaan maaien! Hij is net weer wat bijgekomen van de mais (we hebben een loonbedrijf, pap heeft een hakselaar en heeft voor nogal wat mensen de mais gehakseld). Gelukkig hebben wij hooi genoeg, maar ik kan me ook voorstellen dat als je niet genoeg hebt, je je kansen grijpt.
Sann, wat goed van je selectie! Top Bianca, jammer van je balkje! Super Sussie!! Saar, leuk stukje!
Ik ben aan het wachten op de droger, ga vanavond op stap maar heb natuurlijk alle leuke kleren alweer aangehad. Zo mijn zusje ff naar opa en oma brengen en dan ga ik gelijk door naar de vriendin waarmee ik ga stappen.
Dat wel beetje. Vaders moet wel geopereerd worden, maar gelukkig niet voor hetgeen waar ze voor vreesden. Maar denk dat het ook komt doordat ik wat meer ben gaan sporten. Wel een excuus om deze week toch nog even naar de stad te gaan voor jurkje.