[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 18:18

Haha, ik had het eigenlijk wel kunnen verwachten. :D

Over vakanties..
Met mijn ouders ben ik heel Frankrijk, Duitsland en België wel door geweest (met de sleurhut). Zijn zelfs een keer naar (toen nog) Joegoslavië geweest. En een paar keer naar Spanje. Verder ben ik met mijn moeder, schoonzus en een vriendin van mijn moeder nog naar Parijs, Londen en Rome geweest. En in oktober natuurlijk met 2 meiden naar Thailand.
Met Ronald ben ik twee keer wezen kamperen in Frankrijk (eerste keer ging onze camping + alle spullen in vlammen op door bosbranden!!!! Lekkere binnenkomer), we zijn naar Cuba geweest, paar keer naar Barcelona, naar Madrid en naar Milaan. En nog lang niet uitgereisd als het aan mij ligt :D . Vriendje is een beetje workaholic dus die heeft wat aanmoediging nodig ;)

xxitsmexx

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:21

Zo weer bij gelezen. Ik ben al 7 jaar niet op vakantie geweest. Wel 2x op ponykamp (als leiding) en 1x 3 dagen Naar het strand.

Weer thuis. Pff zoeff deed haar naam weer eer aan. Losrijden hard en bokken na 45 min gaf ze zich gelukkig over. In de ring veel met haar hoofd schudden scheef lopen.
Hadden we 159 (die jureert altijd giga laag) en 167 voelde al veel fijner aan maar laatste 3onderdelen ging oliebol.
Meteen door naar bay. Wilde het losrij terrein oplopen en dat vond meneer eng en hoppa omhoog gelukkig had pa hem vast. Daarna ging het steeds beter. Proefjes werd hij jammer genoeg een beetje moe. Had 163 en 170. Galop rechts springt hij steeds om achter en viel zo nu en dan iets naar binnen voor de bak kabouters. Maar ik klaag niet over bay. 1e keer op een groot concours.
(zelfde jurys als bij zoeff)

Nu zo ol klaar maken en dan even in bad. Vroeg naar bed en dan weer met ol op pad.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:32

Zo wat hebben jullie gekletst!

Ik zag dat Sannn een best fijn B-parcours gereden had. Filmpje doet het hier even niet, pc doet moeilijk.

Barbara had een slechte generale, net als ik, dus als het goed is betekend dat dat we allebei morgen de sterren van de hemel rijden :D Toch?

Paarden verkopen heb ik nooit hoeven doen, maar ik ben daar echt veel te sentimenteel voor. Ik kan nu zelfs nog janken om het eerste verzorgponytje van me dat tien jaar terug stierf, of de pony erna die plots zonder mij te vertellen verkocht werd. :') Ik zou verkopen mentaal gewoon niet aankunnen vrees ik.

Itsme heeft wel wat lage punten gehad op haar cc. VOnd je de punten terecht?

Vies heb ik net met pijn en moeite klaargemaakt :( Sjonge jonge, wat een flapdrol soms! De vorige keer was hij mega vervelend met wassen, net of hij nog nooit gewassen was, slaan naar de straal, dansen, hangen enz... Nu was hij braaf genoeg met het wassen, dus dat is mooi gelukt, maar daarna wilde ik de voorpluk vlechten en toen ging het helemaal mis. Vies vond dat hét moment om te klieren en ging dus mega hoog met zijn hoofd, happen naar mijn handen, naar de touwen waaraan hij vast stond en ik werd natuurlijk elke keer boos en dan maakte hij aanstalten om te gaan hangen :roll: Ik heb het dus maar opgegeven en paard staat nu maar ingepakt op stal. ik wilde het niet riskeren dat ik hem morgen opnieuw moet wassen hoor!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:36

Jammer van je punten itsme.
Balen dat vies niet mee wilde werken.

Net even heerlijk liggen slapen, had nl hoofdpijn. Is alleen nog niet over. :\ Had wel super stijlpunten vandaag!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:44

Sann: heeft een fijn B-parcours gereden.
Evie: gaat toch maar op sgw en heeft een ontspannen springles gereden.
Mootje: is aan de schoonmaak.
Noor: mag vanavond verplicht voetbal kijken (met een fles wijn)
Joki: heeft niet zo lekker gereden.
Anne: wilde het niet zo lukken met het klaarmaken van Vies voor het cc van morgen.
itsme: heeft niet hoog gescoord op wedstrijd vandaag, maar was over Bay wel tevreden.
Margriet: heeft hoge stijlpunten gereden.

Paarden verkopen doen wij haast nooit. In principe blijven ze hier tot hun dood. En op vakantie gaan doe ik ook haast nooit. Ik ben niet zo'n vakantieganger. Heb het thuis bij mooi weer ook prima naar mijn zin.

Pa heeft vandaag met Weltsieger cc gehad. Ging redelijk. Eerste proef was hij er niet helemaal lekker doorheen: 175 punten. Tweede proef ging stukken beter en echt goede onderdelen: 179 punten. Ik had het verschil groter verwacht.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:44

Uhm. Ja waren geen windeltje waard.voor beide de eerste buiten behoorljk groot concours. En totaal pas hun 3e wedstrijd. Achja volgende keer beters. Over 2week mogen ze weer mee

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 18:48

Vind ik wel altijd een beetje zuur, Sussie: 179 punten :+
Mendy: goede oefening geweest dus :)

Jer liep gister trouwens weer geweldig, weer bijna Jerilas ;) Vandaag niet gereden, had ik de puf even niet voor. Morgen weer een dag.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:55

Noor: we kwamen vandaag toch niet voor de winstpunten, maar voor een opvoedkundig rondje. En dat is wel gelukt volgens mij.
Wel fijn dat Jer zo lekker liep gisteren! Jer vind het vast niet erg om een dagje rust te hebben vandaag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:06

@ snoekiej gefeliciteerd met je topdag
@ Mootje leuk dat Corion een jachtpaard wordt
@ vief de NS word je nooit vrolijk van. Ga zelden met de trein maar als ik ga is het altijd bingo :(
@ Noor Kj ziet er leuk uit <3
@ itsme jammer van je punten

Over paarden verkopen: als ik eenmaal de beslissing heb genomen is het goed. Weer met iets nieuws beginnen is ook leuk.
Mijn drachtige merrie is de hele dag al onrustig. Krabben, steeds liggen, zweterig, hinikken, dunnere mest enz. Ben bang dat zij zich niet aan onze afspraak gaat houden maar aan de andere kant laat maar komen :D
Over vakanties: ik hou van op vakantie gaan. Wil nog zoveel.....
Cross Westerbork is leuk! Alles is klaar en hopelijk houd merrielief zich schoon en gedraagt zij zich morgen. Wil geen verrassingen :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:16

179 pt is inderdaad weer zo'n zuur aantal

Caro, zou toch wel lekker zijn als het veulen komt?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:30

Goede middag les dat julie het over vakanties hebben ik ben in tenerife gweest 13 dagen vond het geweldig mooi maar was ook blij dat ik weer thuis was (oke kwam door ex-vriendje)

Noor mooie foto's lekkere dingen heb je! :D
Eef super dat hij over de BORSTKASJES liep :D
Lau das niet leuk idd, maar ja geld is geld ;)

Even een EGO POST

Mijn Jackilas liep top wat kleine foutjes van mij 190-2 omdat ik een voltjetje reed := toch nog 2 winst dus nog 16 en we mogen een hoedje :o

Morgen gaat ik lekker naar het strand en meneer gaat daarna lekker op het land :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:31

itsme balen dat je punten niet zo hoog waren maar ja als het het ook niet waard was, is het makkelijker te accepteren.
Vies vond vlechten absoluut niet nodig. Wat ben ik blij dat die van mij dat nu braaf kan, heeft ook wel even geduurd en nog steeds doe ik eerst de vlechtjes waar ik van Ferrose het meeste geduld bij nodig heb.
Sussie's vader had 179, echt zo een *piep* aantal punten
Gefeliciteerd Corien

Mijn tactiek voor morgen is doen alsof ik het mooi vind. Zoals mijn moeder het zo mooi zei: jij bent de enige die voelt dat ze er een enorme bek opzet, dus doe alsof je nergens last van hebt en dan zien ze het waarschijnlijk niet. Voor het plaatje is het namelijk wel prima maar doordat Ferrose last heeft van haar tanden voelt het gewoon echt niet fijn en dan ga ik daarover lopen klieren. Dus morgen maar niet klieren en gewoon doen alsof ik altijd zo geweldig rijd :+

Ik heb net getest maar mijn blauwe cap is niet zo mooi bij mijn jasje maar het moet maar voor 1 keertje

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:34

Caro dat is ook zo. Nu ik weet dat W weg gaat deze zomer vind ik het ook wel goed en heb zin om met C te beginnen met wedstrijdjes!

Corien nette punten! Gefeliciteerd.
Joki idd altijd blijven lachen! ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:36

@ Margriet ik vind jouw C heel knap!
@ corieen nette punten. Start je al M2 dan? Ik ga in juli wrs pas weer M2 starten. Vind de proeven voor de komende 3 maanden niks aan.
@ gr roos ja veulen mag natuurlijk komen maar morgen heb ik cross. Gelukkig werk/studeer ik maandag thuis dus dat scheelt weer

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:37

Zusje was gewoon 2e in Westerbork! Ze gaan echt lekker. Markelo waren ze ook al 1ste!

Corien, nette punten!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:39

Caro nee ik start nu 'pas M1' dit was me de wedstrijd :o
Ja vind de proeven ook niet echt spannend :=

Tien lekker man!! beter als een 4 de plek ;)

sussie ik vind 179 echt misselijk :=

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:50

jantine. dat is weer super voor haar.

achja.. alle proefjes konden beter. zoeff was wat druk met hoofd heen en weer en heel heet en bay was beetje moe. Jury van 2e proefje zei zo hoe je de middendraf gereden hebt zo actief van onder moet hij de hele proef door blijven. okay gaan we proberen volgende keer :D

mijn nieuwe camera is vandaag binnen gekomen :D eens kijken of ik er al iets mee kan. heel klein inniminnie dingetje

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:52

:wave: ben weer even boven water na een paar drukke weken en een prima training vandaag in BN :j

Corien, gefeliciteerd met je wp'en en Tientjeh met de tweede plek van Uk en zusje.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:19

@ corienn omdat je zei nog 16 en dan een hoedje. Vandaar mijn vraag

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:24

lielle.. mooi dat de training goed ging..
leuk een camera kopen zit er alleen een gebruiksaanwijzing in het engels bij.. (ben ik echt zo goed in) haha
maar ben al wel eindje op weg

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:27

Wauw Jantine wat een mooi resultaat! Je zusje gaat echt top.
Gefeliciteerd Corien, wat een net debuut!
Balen Mendy dat je zo weinig punten had. Veel plezier met je camera.
Net nog even bij Andor geweest, zijn zulke lieve mensen dat je altijd te lang blijft hangen. Geert is nu aan het vlechten en zo nog effe de auto in pakken en dan doen wij ook niets meer.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:30

Laatst bijgewerkt door EvelienH op 16-04-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:31

kga lekker optijd naar bed. hopelijk doet pa dat ook vind wel sneu hele weekend weg.
anders moet ik maar een stukje terug rijden kan pa de ogen even dicht doen.

camera ligt nu aan de lader. van de week maar eens proberen of die het goed doet.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:32

Corien: gefeliciteerd met je winstpunten!
Itsme: jammer van je punten, maar nog genoeg ruimte voor verbetering als ik het zo hoor :).
Tientjeh: proficiat voor je zusje en zelf nog beterschap.
Margriet: staat W al te koop of mag je eerst je geplande wedstrijden nog uitrijden?
Joki: lachen als een boer met kiespijn :D.
Annetje: ik hoop van harte dat Vies zich schoon houdt, als je datzelfde riedeltje morgen weer moet afwerken ben je wel even bezig..
Sann: ziet er uit als een net parcours!

Ik heb vandaag weer met Gonzales gereden. Hij was twee weken niet gereden en ik was al op het ergste voorbereid.. In principe ging hij best braaf, ook in de bak, alhoewel hij meer zin had om te kloten dan om te luisteren. Maar toen kwamen er twee paarden aan in galop en die reden door de bak weer verder door het bos. Toen flipte the poown |o . Net op tijd af kunnen stappen, even aan de hand gestapt en weer opgestapt, dat ging prima. Totdat ik weer wou gaan rijden, toen was het weer feest. Weer net op tijd af kunnen stappen, maar toen was ik er ook klaar mee. Ben terug gelopen, had geen zin in een stuiterfestijn in het bos en een herhaling van mijn gebroken sleutelbeen in september >;). Hopelijk is hij morgen weer wat relaxter :7 .
Laatst bijgewerkt door floor01 op 16-04-11 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 20:37

floor wat irritant dat je niet gewoon hebt kunnen rijden. hoop voor je dat hij morgen beter is.
evelien leuke filmpies