Over vakanties..
Met mijn ouders ben ik heel Frankrijk, Duitsland en België wel door geweest (met de sleurhut). Zijn zelfs een keer naar (toen nog) Joegoslavië geweest. En een paar keer naar Spanje. Verder ben ik met mijn moeder, schoonzus en een vriendin van mijn moeder nog naar Parijs, Londen en Rome geweest. En in oktober natuurlijk met 2 meiden naar Thailand.
Met Ronald ben ik twee keer wezen kamperen in Frankrijk (eerste keer ging onze camping + alle spullen in vlammen op door bosbranden!!!! Lekkere binnenkomer), we zijn naar Cuba geweest, paar keer naar Barcelona, naar Madrid en naar Milaan. En nog lang niet uitgereisd als het aan mij ligt
. Vriendje is een beetje workaholic dus die heeft wat aanmoediging nodig
Ik zou verkopen mentaal gewoon niet aankunnen vrees ik.
Sjonge jonge, wat een flapdrol soms! De vorige keer was hij mega vervelend met wassen, net of hij nog nooit gewassen was, slaan naar de straal, dansen, hangen enz... Nu was hij braaf genoeg met het wassen, dus dat is mooi gelukt, maar daarna wilde ik de voorpluk vlechten en toen ging het helemaal mis. Vies vond dat hét moment om te klieren en ging dus mega hoog met zijn hoofd, happen naar mijn handen, naar de touwen waaraan hij vast stond en ik werd natuurlijk elke keer boos en dan maakte hij aanstalten om te gaan hangen
Ik heb het dus maar opgegeven en paard staat nu maar ingepakt op stal. ik wilde het niet riskeren dat ik hem morgen opnieuw moet wassen hoor!
Had wel super stijlpunten vandaag!

toch nog 2 winst dus nog 16 en we mogen een hoedje
ben weer even boven water na een paar drukke weken en een prima training vandaag in BN
Het wordt Flamenco de Semilly
. Net op tijd af kunnen stappen, even aan de hand gestapt en weer opgestapt, dat ging prima. Totdat ik weer wou gaan rijden, toen was het weer feest. Weer net op tijd af kunnen stappen, maar toen was ik er ook klaar mee. Ben terug gelopen, had geen zin in een stuiterfestijn in het bos en een herhaling van mijn gebroken sleutelbeen in september
. Hopelijk is hij morgen weer wat relaxter
.