[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:17

Poeh druk zeg Kim. Weet niet of ik het al eerder gevraagd had, maar met welke maatschappij ga je naar Thailand (en costa quanta?)?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:23

@Sussie: Wat een mooi debuut met Weltsieger!!! En fijn dat er bij Pancho ook verbetering zichtbaar is, hopelijk kunnen jullie hem binnenkort weer gaan opbouwen.
@Kim: Thailand komt nu wel snel dichtbij ineens zeker? En om 5 uur je bed uit is inderdaad echt vroeg!
@Caroline: De nieuwe hindernis is uiteindelijk dus toch goedgekeurd door de paarden :D
@Snoekiej: Wat leuk dat je nog kaarten voor Jochem Meijer hebt kunnen scoren!
@Simmie en Lielle: Alvast veel plezier morgen met trainen!
@Noor: Leuke foto's van Lisse.
@Mo: Fijne dagen in de sneeuw!
@PB: En.... een geschikt paard gevonden?? Wat voor veulentje is er eigenlijk geboren? Hengstje of merrietje? En foto's? :D

Ik heb ondertussen een beetje vierkante ogen van de computer. Nog een uurtje en dan ben ik vrij, dus dat scheelt weer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:48

Nog een klein kwartier voor het avondeten. Om 5 uur vertrekt de bus... Ik ben van alle gemakken voorzien (sinds vorige keer met de bus, weet ik nu wat ik mee moet nemen). Tot maandag!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 17:00

Noor: leuke foto;s :D
JN: heeft lekker gereden :D
Carolien: heeft blaren op der handen.. :+ ben idd ook wel benieuwd naar een foto.
Sussie: gefeliciteerd
Kim: heerlijk naar Thailand :D ( jaloers..... :P )

Zo eindelijk tijd voor een verslag :D Druk druk vandaag, en moet zo werken om half 5.

Vanmorgen voor het eerst naar een crossterrein geweest in Roden. Mooi losgereden er tussendoor, vondt ze allemaal wel erg spannend.

1ste boomstam was ook best spannend, en de 2e nieuwe ook, maar daarna sprong ze als of ze het al jaren deed :D
Ik dacht dan ook maar de trackener ( zit een gat onder) en ja hoor die sprong ze zo, ze oversprong zichzelf wel wat, omdat ze in 1 keer doorhad dat er iets onder zat.... Daarna kreeg ik haar er niet meer over, drama!!! We hebben de hoop opgegeven en nog andere sprongetjes genomen, en de waterbak. Helaas deed ze dit ook niet in 1 keer, en ben ik er mee in gelopen, toen was het klaar :D en vondt ze het erg leuk. De bezembak ging echt super :D ze veegde er namelijk keurig doorheen :D

Wil volgende week nog een keer heen, het moet een gewoonte worden. En die trackener dat komt wel goed... die hoef ik voorlopig toch niet :D

Heb 1 foto, want ja die gene die mij hielp, is niet zo;n goeie fotograaf :+

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:58

Leuk dat hij het zo fijn aanpakte Ilse!!
Mo: Veel plezier!
Sussie: Gefelcititeerd met je punten en prijs!

Wij zijn lekker in Hernen geweest. Rob was anderen aan het lesgeven en ik heb in m'n eentje een beetje gespeeld met Trakkie. Hij pakte weer fijn aan, maar Markelo L komt nog wat vroeg ben ik bang. Hij mist dan nog wat vertrouwen.

Ik ben niet meegegaan op springpaarden jacht :P M'n moeder doet dat alleen dan kan ik de rest rijden en mesten. Ben benieuwd of ze wat vinden. Ze gaan wel naar een héle grote stal waar genoeg staat en anders morgen weer.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:19

Goedenavond!
Ik heb Vorstin weer in de buitenbak gereden. Ze was echt druk, niet normaal :+ Lilian kon me alleen maar 5 minuutjes helpen, dus ik moest de rest van de tijd alleen rijden. Dat ging toch wel iets minder als met instructie erbij (opzich wel logisch). Morgen weer een dagje longeren :)

Succes met alle drukte Kim
Mooie foto Ilse! Wat leuk dat Zonanta het zo goed deed!
Leuk dat je weer wat hebt gereden in Hernen PB!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:14

:wave:

Shanouk: Echt super dat het weer zo lekker gaat met Vorstin :)!
Mo: Nog heel veel plezier ook al ben ik bang dat je dit niet meer leest..
Kim: Druk druk druk zeg :(:) Fijn dat je weer lekker bij kunt komen straks :)! Schoenen al ingelopen trouwens ;)?
PB: En? Hebben de Italianen een paard gevonden?
Noor: Leuke foto's :D Ilse ook trouwens!

Gister hele leuke avond in Rotterdam gehad met een constitutieborrel van vriendje. Vanmiddag nog even snel voordat ik weer in de trein naar Enschede sprong bij de Primark wat leuks geshopt en thuis ook lekker in de buitenbak gereden met Woll :) Zaterdag trouwens verhuizen naar de nieuwe stal :):)

Nu nog even een uur hard aan de studie en dan op naar het terras :Y)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:57

Vief: Ja de schoenen heb ik ingelopen haha ;). Veel plezier op het terras straks :D!

Noor: We vliegen met SAS.

Ilse: Dat gaat helemaal goed komen met je paardje en de cross hindernissen ;).

Vanmiddag even met het schimmeltje gesprongen. Ging erg fijn. Hij pakt het allemaal fijn op. Zal even weer een filmpje maken binnenkort :).

Ik duik mijn bed maar weer in :evaw:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:42

Goede avond!!

Snoek zag het staan wou ook graag maar ja helaaaaas was ik werken had het gezegt had ik geld over gemaakt!!! :D
Ilse komt helemaal goed met jou en je paard leuk man!!! :D
Kim lekker gereden!! nog even en dan zit je in het warme thailand!

Zo heb heerlijk gereden was bloed heet in de binnenbak (wou eigenlijk buiten maar het goooot van de regen :o )

Ga nu richting bed :wave:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:44

Avond :wave:

@ Caroline: Leuk dat je eigen hindernis af is :D .
@ Sussie: gefeliciteerd met je punten!
@ Mo: Veel plezier!
@ LZ: Gave foto, komt vast allemaal wel goed met die trakhener, als hij verder zo braaf is.
@ Pb: Ga je wel nog naar Markelo, of sla je over?
@ Snoekiej: Vorstin was lekker druk dus , het gaat inderdaad altijd net minder lekker zonder instructie erbij.
@ Vief: Spannend, ene nieuwe stal, veel plezier op het terras.
@ Kim: Fijn dat Bobo het zo goed doet met springen :) .

Vandaag lekker gesprongen met Bam, hij trok overal lekker op aan, zoms zelfs iets te veel }> .
Op de oxer heeft Bam mij me even laten schrikken, we kregen telkens de afstand niet fijn, dus probeerde ik de bocht anders te rijden, gaat hij ineens een galopsprong te vroeg af waardoor ik zo ongeveer gelanceerd werd :+ , maar we lieten wel de balk van 1.10 erop liggen, dus kom maar op met die brede crosshindernissen :Y) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:45

Lekker evie! had je les?

Snoek wat koste de kaarten dan? zag net op de site dat alles al uit verkocht was :=

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:47

Avond!

Zie heerlijke verslagen van trainen langskomen en foto´s! Heb ook weer zin om te trainen. Wil eigenlijk dinsdag ergens heen, dus als er nog iemand mee wil?

Ik heb trouwens model gezeten voor mijn bazin vandaag voor extensions. Vind het resultaat echt super.

Hierbij foto´s. Kleur van mijn haar lijkt wel erg flets zo. Maar het is donkerbruin.

VOOR:
Afbeelding

En met extensions
Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:48

Jep, ik had les :) .

Fijn dat het rijden lekker ging Corien.

Tientjeh: ik vind het leuk staan, maar het lijkt net of die extensions een tint donkerder zijn dan je eigen haar, of komt dat door het licht op de foto?
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 25-03-10 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:49

Zo, da's mooi gelukt Tientje!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:52

Overigens heb ik mijn roeping ook gemist :P
http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6EKYVLH.jpg

Sim, ik moet er nog wel even aan wennen, maar ben er wel blij mee! mijn staartje wat ik nog kon was al heilig. Maar nu kan ik met gemak weer een knot.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:54

Evie, dat lijkt zo vanwege het licht. Mijn eigen haar komt er vanaf de ronding op het achterhoofd ( dus daar waar je de bobbel voelt op je achterhoofd) helemaal niet meer doorheen. Heb van mezelf echt een heel dun bosje. dus eigenlijk bijna alles wat je ziet ik extension. Met de onderlaag wel donker, maar highlights erdoor.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:00

Tientje leuk hoor!! Ik hou van lang haar :D

Evie aha lekker :)

Hoejoeeee me beugel mag er as dinsdag uit *\o/*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:06

Gefeliciteerd, geloof me dat het heerlijk voelt weer zo'n mond zonder metaal, en je loopt waarschijnlijk heel de dag zo: :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:11

Haha ja en *D

Ik ga op bed :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:29

Avond!
Tientjeh: mooi geworden zeg!
Evie: mooi dat het springen goed ging.

Huis viel behoorlijk tegen. Moet meer aan gebeuren dan we verwachten hadden én de Tokkies wonen ernaast (inclusief hangbuikzwijn in de tuin) >;). Jammer, we kijken maar weer verder.
Morgenochtend met Jer naar het Dijkgatbos, even kijken hoe de boel er daar bij ligt...

Truste!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:35

Corien, ik las het pas een half uurtje van tevoren, dus ik wist het ook pas heel laat. Je mocht maar 2 kaarten per persoon kopen, dus ik had zowiezo niets kunnen regelen. Lekker zo zweten in de sauna :D En fijn dat je beugel er bijna uit mag :D
Spannend dat Woll bijna gaat verhuizen Vief!
Slaap lekker Kim :P
Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt Evie!
Wow, je haar is echt leuk zo Tientjeh :D
Jammer dat het huis tegenviel Noor. Veel plezier morgen in het Dijkgatbos!

Net twee uurtjes The Mentalist gekeken. I <3 die serie. Vanaf volgende week ook weer nieuwe afleveringen van House, wordt ook weer geweldig als ik de reclame zo zag :D Mijn donderdagavond is altijd goedgevuld :Y)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:16

Was the mentalist goed? Heb het gemist. Heb net kunstschaatsen WK gekeken. Vind ik echt de mooiste sport die er is.

Corien: Mooi geen beugel meer. Is echt een verademing.
Noor balen dat he thuis zo tegenviel.
Tientje: Vind het een mooie kleur! Vind het je beter staan dan dat hele blonde.
Evie: Mooidat je een fijn gevoel kreeg met springen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:19

@LZ: Fijn dat Zonante het zo lekker oppakte! En de trakhener komt ook vanzelf wel goed!
@Kim: Schimmeltje pakt het zo te lezen ook lekker op he??
@Vief: Geloof dat ik ff gemist heb dat Woll gaat verhuizen :o Waar gaan jullie nu heen dan? Wel fijn dat het zo snel kan!
@Tientjeh: Ziet er wel erg mooi uit je haar zeg! Je ziet gewoon geen verschil met je eigen haar!
@Noor: Balen dat het huis tegen viel, maar er staan er vast genoeg te koop ;)
@Evie: Fijn dat Bam je zo redde met het springen.
@PB: Weer lekker kunnen trainen dus?

Ik ben vanavond naar de dressuurles op de vereniging geweest met Jipje. Volgens mij had hij wat spierpijn van gisteren in het begin, maar daarna ging hij lekker aan het werk.
En vanmiddag eindelijk uitslag van mijn theorie examen gekregen van de Orun en ik ben geslaagd *\o/* *\o/*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:23

The Mentalist was echt weer goed ja :D
Gefeliciteerd Benthe *\o/* *\o/*

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 08:42

Tientjeh: leuk je haar zo :D
JN: gefeliciteerd!!!

Goedemorgen,

Ik zal zo richting werk, ze verwachten vandaag ook buien hoorde ik alweer.... dat is wel weer wat minder. Vondt het weer wel fijn afgelopen dagen :D