hier hebben ze alletwee een regendekentje opliggen nu,
volgende week gaan we ze waarschijnlijk scheren, en dan leggen we er nog een deken meer bij op!
@ Loes; Heb je een nieuw paard?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoop maar dat deze wel gaan passen

me vriendin doet nu rechten 4

. Ze liepen wel fijn
. Morgen worden ze beide gelongeerd omdat ik een nachtje in leeuwarden blijf. We hebben tot kwart over 5 les (pas vanas 2 uur hoor
), en dan eten we daarwat en daarna verjaardag en nog de stad in. Dus wel zo fijn dat ik daar kan blijven. 

Op een stijltje van 40 cm sprong ze alsof er 1.20m stond. Wat een gevoel! Ze moet alleen meer leren met rust te springen en te letten op alle hindernissen in het lijntje en niet alleen de laatste 

) maar mn moeder heeft er 2 dus staat er altijd wel één die ik mee kan nemen.
Viel erg goed mee. 

Heb haar even lekker geborsteld en der staart uitgeplozen (ze heeft altijd al kleine krulletjes en nu helemaal waardoor hij echt enorm was na het uitpluizen
). Ook lekker een regendeken op gedaan, paste ze gelukkig nog (net
) in!
Even lekker knuffelen is ook fijn!
Nu nog even de laatste dingetjes in huis opruimen, want mijn ouders komen vannacht terug van vakantie.
. Wat een ***weer.. heb Wootje even buiten gestapt, het zag er al dreigend uit, maar ik had gehoopt dat het pas los zou komen als ik op stal terug was.. Niet dus
. Begon enorm te onweren ook, terwijl ik langs de weilanden stapte, dus we zijn gauw terug gestapt. Wootje loopt niet heel erg lekker, ze is afgelopen maandag ook weer zo enorm uit haar dak gegaan op het supernatte land
, dus ik denk dat ze een slippertje heeft gemaakt
, ze loopt niet echt kreupel, tempo blijft er goed in en die oren blijven maar rechtop, maar ik hoor het in haar stap en ik voel beetje een verdikking, niet heel erg, maar toch genoeg dat het anders voelt als anders. Ze staat nu toch weer op stal, dus kan het mooi even tot rust komen
. Ik heb madame enorm dik opgestrooid
, schrok er zelf van toen ik langs liep, maar gauw de boxdeur dicht gedaan
..
, tutten met je paard is inderdaad ook gezellig!!