Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:We hebben net onze nieuwe tent opgebouwd in de tuin. Hij is groot! Helaas was het al donker toen we klaar waren dus morgen breken we hem pas af.

Scum schreef:Ik heb dat ook gemist Lielle
MJ; moeten we eigenlijk wel een keer doen ja. We willen hem gaan uitproberen in Vrouwenpolder.
en volgens mij kan ik nog wel wat MSN berichten vinden van mezelf (bijna precies 2 jaar oud
)
Arjan en ik gaan dit jaar weer met de tent op vakantie en nemen een mooie grote tent mee met z´n tweeen, heerlijk. Vooral als het slecht weer is heb je in de tent mooi wat ruimte!
Gek he, "vakantie" en geen tijd om te bokken :+
Bedacht me dat ik er toen ook al was, en dat ik een heel deel van de mensen die er nu posten niet ken (vooral de echte jonkies dan). Weet nu ook weer waarom ik toen afhaakte: had weinig gelegenheid om op bokt te komen, en kon het hele topic niet meer volgen. Ben blij dat we toen dit bejaarden-topic op hebben gericht, dit is nog steeds goed bij te houden, en er posten mensen met dezelfde ideeen/interesses (en die het stadium speelgoedpaardjes voorbij zijn
: Ik rij nog steeds in de rondte met Miss Marple, heb laatst de tripalon gereden in Gorssel en wil straks de oefencross in Ede weer eens meerijden om het crossen weer op te pakken.
Nou, ja, dan na mijn vakantie maar weer volledig mee proberen te doen.MissM schreef:Wij hadden tweede paasdag voor het eerst een onderdeel caprilli op de manege tijdens de wedstrijd, dat is leuk! Maar wel vermoeiend zo'n hele proef in verlichte zit! Voor Marple vond ik het een hele nuttige oefening, zo leert ze rustig door het parcours te lopen en goed op mij te letten.