Renkse; haha. gelukkig kun je er zelf nog om lachen. Je kunt trouwens wel snel rijden

BT: vervelend voor je kennisen. Is het een merrie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Schitterend om die knollen ( en ruiters) te zien genieten!
Canter schreef:Tsss, ze hadden op zijn minst een laptopje mee kunnen nemen om ons op de hoogte te houden....
Waarom zenden ze zoiets eigenlijk niet op tv uit? Dan konden we het live volgen. Het zijn toch kampioenschappen?!
RK waar ben je nu?

ze ging een paar keer flink overeind.. mocht niet aan haar bekkie komen..
maar zo was ze de aller eerste wedstrijd ook
in het parcours was ze super. ze sprong zo geweldig en kwam niet in de buurt van het hout. ik was echt super blij dat ik foutloos was... (he wat irri RK...ik wil jou ookin me verslag maar dat doe je maar lekker zelf
) toen was het lang wachten. van de 43 die meededen mochten er 31 een 2e manche rijden... ik was het 1e parcours 2e geworden(zal maar zeggen) je raad natuurlijk al wel wie er 1e stond 
houdt de spanning erin

ik moest als 2e
niet bepaald in me voordeel het was een maffe barrage met1 of 2 krappe wendingen en verder gas
de wendingen zijn voor ons wat moeilijk, maar het gaspendaal is makkelijk te vinden...nu de rem nog 

helemaal top natuurlijk, ik als half Noord Hollander
met de prijsuitreiking ging het er hard aan toe
die man ging fries tegen me praten maar heb hem vriendelijk gevraagd of die het in nederlands wilde doen
hihi toen het volkslied...iedereen meezingen,,haha maar die ken ik helemaal niet

)
Het resultaat van de 1e manche was bepalend voor de startvolgorde van de 2e manche.
Best grappig: een geemigreerde Noordhollandse wordt reservekamioen van Friesland.
(ik heb hier de tijden
)
(heb de laatste tijd veel te weinig serieus gereden dus ben een beetje uit het ritme
)
(laat die profs daar maar mooi rijden, kom ik wel helpen
)