[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:18

Voor de kampioenrijders: Succes! Ga meteen voor jullie duimen!

Renkse; haha. gelukkig kun je er zelf nog om lachen. Je kunt trouwens wel snel rijden

BT: vervelend voor je kennisen. Is het een merrie?

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 21:01

boehoe snif wedstrijd van zondag afgelast wegens rhino in de buurt.
Naja mn generale repetitie vanmiddag met mn eerste l proefje ging wel echt super goed, zo heeft ze nog nooit gelopen! En dat ze protesteert als ze het er niet mee eens is dat kende ik wel van aan de hand (DA of TA die dr niet met gouden handschoentjes behandelden), maar vanmiddag stond ze recht op dr achterbenen met mij erop, ahum. en ik wilde alleen maar dat ze en opzij ging, achterbeen wat meer gebruikte, maar niet over de buitenschouder weg liep. Wist niet dat mn eigen paard zo'n kattekop was hihi. maar zucht wat liep ze lekker (als ze beledigd is gaat ze xtra dr best doen om te laten zien dat het helemaal niet nodig was waarvoor ik dr beledigde)

hopelijk gaan jullie kampioenschappen door, bij ons is het (dressuur) afgezegd!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 21:06

Dressuur gaat hier idd niet door, het springen wel gewoon
Op het antwoordapparaat stonden iig de tijden voor het parcourslopen dus het zal wel goed zitten

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:10

Hoe zou het gaan met BT en RK? Ben nieuwsgierig!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:10

Bah.. wordt gewoon sjagi van dat weer.
Had eik wel zin in een dagje cross.. Ook al had het gegoten Schitterend om die knollen ( en ruiters) te zien genieten!

Nou ja, volgende week dan maar weer..
(maar ja, dan geeft ie winterse buien aan .... )

edit: ja idd canter. Heb voort lamme duimen van het duimen...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:17

Ben echt benieuwd hoe BT en RK het er vanaf brengen!

Ik heb vandaag weer niet gereden, wat een rotweer zeg!

We hebben vanmorgen de demonstratie gehad, was echt heel mooi. Is wel op het journaal van RTV Oost (geweest). Nu maar hopen dat het misschien nog gaat helpen!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:25

Ik ben ook benieuwd naar de uitslag

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:28

hup bt en rk.. rij eens door naar huis en spring achter je pc

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:33

Tsss, ze hadden op zijn minst een laptopje mee kunnen nemen om ons op de hoogte te houden....

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:33

jjah idd

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:51

Nou nog geen nieuws????
Het leuke leerpaard staat inmiddels op stal!
Hij is wel 14 jaar maar nog goed in conditie en een heerlijke knuffel!
Hij is Z springen en M dressuur en erg braaf met buitenritten.Volgens zijn eigenaar kan je er zo mee gaan crossen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:12

Canter schreef:
Tsss, ze hadden op zijn minst een laptopje mee kunnen nemen om ons op de hoogte te houden....

Waarom zenden ze zoiets eigenlijk niet op tv uit? Dan konden we het live volgen. Het zijn toch kampioenschappen?!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:17

haha. Extra nieuwsuitzending op zijn minst!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:36

I'M BACK!!! RK waar ben je nu?

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:40

En??????????????

CD; wordt het niet eens tijd voor Julia om zich hier op Bokt te melden;)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:44

om jullie maar uit jullie leiden te verlossen...hier mijn verslag

het 1e parcours zag er leuk uit, de lijntjes vond ik niet zo...maar achteraf gezien stond alles wel redelijk voorwaarts, het inrijden was echt waardeloos ze ging een paar keer flink overeind.. mocht niet aan haar bekkie komen.. maar zo was ze de aller eerste wedstrijd ook in het parcours was ze super. ze sprong zo geweldig en kwam niet in de buurt van het hout. ik was echt super blij dat ik foutloos was... (he wat irri RK...ik wil jou ookin me verslag maar dat doe je maar lekker zelf ) toen was het lang wachten. van de 43 die meededen mochten er 31 een 2e manche rijden... ik was het 1e parcours 2e geworden(zal maar zeggen) je raad natuurlijk al wel wie er 1e stond

wacht ik ga zo verder... houdt de spanning erin

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:47

Praat eens door joh! Ik heb nog een heleboel te doen, maar kan me natuurlijk niet concentreren zo

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:55

naja spanning...gewoon ander stukje(dit omdatme laptop niet meewerkt)
de 2e manche startte ik dus als enalaatste... erg spannend allemaal. Muis sprong braaf, maar we zaten niet meer zo in ons ritme, maar toch bleef ze van het hout. uiteindelijk weer foutloos

toen de barrage(9 mensen)...pfff ik was aan het eind van mijn latijn ik moest als 2e niet bepaald in me voordeel het was een maffe barrage met1 of 2 krappe wendingen en verder gas de wendingen zijn voor ons wat moeilijk, maar het gaspendaal is makkelijk te vinden...nu de rem nog
maar ze liep super, foutloos...uiteindelijk reed bijna iedereen super netjes foutloos en had ik een 2e tijd
dus reserve kampioen van Friesland helemaal top natuurlijk, ik als half Noord Hollander met de prijsuitreiking ging het er hard aan toe die man ging fries tegen me praten maar heb hem vriendelijk gevraagd of die het in nederlands wilde doen hihi toen het volkslied...iedereen meezingen,,haha maar die ken ik helemaal niet

echt super tof... RK baalde even dat ik nu weer onder het crossen uitkom(hihi), want dat weekend is ook Putten...sorry RK... de cross komt misschien nog wel eens...

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:58

Heej daar ben ik eindelijk dan ook...
was nog ff gezellig en dan nog n stukkie naar huis rijden. (BT is altijd eerst thuis )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 01:08

Wauw! Super BT
Dat is nog eens een meevaller, was het iig niet voor niets dat je toch nog mocht starten
Mag je door naar Ermelo?

En nu wil ik natuurlijk ook weten hoe RK verder gegaan is!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 01:10

Nou hier dan mijn verslag.
1e manche was Pheminka lekker voorwaarts, ketste goed van de grond, fijn gereden en foutloos... en toen (nog wel) de snelste tijd Het resultaat van de 1e manche was bepalend voor de startvolgorde van de 2e manche.

Iedereen met minder dan 11 strafpunten mocht door naar de 2e manche. Dat waren er 31! We mochten lekker als laatste starten. Kwam eerst niet helemaal lekker voor de eerste paar hindernissen, daarna ging het super. Weer foutloos. dus barrage.

Zoals BT al vertelde waren we met 9 in de barrage. Lekker spannend. Pheminka wendde lekker snel en toen een hele lange lijn nar een dubbel, die ging ook OK en daarna vergat ik ff 2 galopppassen na te denken, waardoor we iets te laat de bocht omgingen... laatste stuk het gas er vol op. Deze keer was BT sneller!!!! En was de 6e prijs voor ons.

Ja zwammers, BT reed echt goed hoor! Volgens mij wordt Muis een echt crosspaard Best grappig: een geemigreerde Noordhollandse wordt reservekamioen van Friesland.
Ik stuur je het Fries volkslied nog wel ff op

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 01:19

haha ja goed plan RK!!! maar jij ook super gereden, de tijd lagen zo verschrikkelijk dit bij elkaar!! (ik heb hier de tijden )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 01:20

Kan ze vast oefenen voor de outdoorkampioenschappen

Netjes hoor!
En 6de is ook super RK! Ik moet het zondag nog maar zien te doen (heb de laatste tijd veel te weinig serieus gereden dus ben een beetje uit het ritme )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 01:22

gaan met die banaan Gomir... net als wij

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 01:24

Ik zie wel waar het schip strandt, zolang ik maar niet bij de beste 2 zit en naar Ermelo toe moet (laat die profs daar maar mooi rijden, kom ik wel helpen )

Mag jij naar Ermelo BT?