pietpiraat schreef:Dinette??
wat is haar achternaam?
Neuteboom! Ik had haar dit jaar voor de walles, was een stuk beter als vorig jaar!

Over FF heb ik geloof ik wel eens gezien op startlijst ofzo, of je hebt het op bokt verteld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pietpiraat schreef:Dinette??
wat is haar achternaam?
BrittJl0ver schreef:pietpiraat schreef:Dinette??
wat is haar achternaam?
Neuteboom! Ik had haar dit jaar voor de walles, was een stuk beter als vorig jaar!en Annemarieke had ik dit jaar ook, die gaf ook wel goed les!
Over FF heb ik geloof ik wel eens gezien op startlijst ofzo, of je hebt het op bokt verteldweet ik niet meer..
miss_jumpy schreef:K.l.o.t.e. RT, ik heb dit ook meegemaakt, de eerste paarden die je nu gaat kijken vind je niks... maar het slijt wel weer!
Ik ben ook ooit 2x op kamp geweest in ermelo, maar zou echt geen namen meer weten! Ik ben twee keer geweest. Een keer werd ik te hoog ingedeeld, veel geleerd met dressuur. Een keer werd ik te laag ingedeeld, was niet veel.
Leuke foto's allemaal, ik vind er geen rare tussen zitten hoor!
Slim Bento, even rare sprongen oefenen, in lisse hebben ze meestal wel wat rare hindernissen, het zijn daar niet alleen boomstammen!