Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Geen idee wat ik er tegen kan doen, er komt een schaafwondje op en echt een hele 'bol'. Niet leuk, dus als iemand tips heeft... Is trouwens enkel bij springsingel, leder... 

Eigenlijk zo eenvoudig (enkel zwart-blauw) maar straalt rust uit, en toch is het opvallend! Veel geluk gehad op de waterbak inderdaad, alles ok met zijn rechtervoorbeen? Pees zal daar toch even goed gerekt hebben.
Ga er een ander kraagje, ofwel een soort koord laten opzetten, een kleurtje op de zakken en misschien achteraan extra knoopje thv de splitten. In de kerstvakantie gaan we eens iets uitkiezen!
Al meer dan 6,5 maand geleden en 't is nog altijd niet in orde pfff... Maar 'k ben blij dat 'k weer kan rijden! En onlangs nog voor het eerst gewoon gereden met de stijgbeugels op springlengte en 't ging goed!
Mss binnenkort weer een sprongetje pakken.
Die schuur met stallen lijkt me inderdaad super handig. Zijn de stallen standaardmaat of heb je ze ruimer genomen?
Geduld is een schone zaak, al begrijp ik je kriebels wel volledig.
maar die is al volzet de 6e december en van 3 januari gaat het ook niet lang duren.
maar dan zou ik terug heel kleinschalig wat kunnen lesgeven, samen wat wedstrijden plannen, elkaar helpen als groom enzo...
ik zou mij niet kunnen houden om eens te proberen!
'k Wil eerste keer springen eerst samen met mijn lesgever doen. Want 'k heb schrik dat hij weer op de stop gaat (heeft ie vroeger echt veel gedaan), en moest ie weer lelijke manieren hebben, kan mijn lesgever erop kruipen.
ma 'k verlang wel al ze!
Paardrijden lukt beter of stappen, ik mank nog heel duidelijk, maar te paard zie je dat niet.
Enkel dat 'k mijn hakken niet diep kan uitdrukken.
En 'k snap dat ze, is leuker om zo iemand te hebben waarmee je op wedstrijd kan gaan, samen trainen, ...
Zou ook iets voor mij zijn hehe.
Chique ruimte wel voor de paarden, al vind ik zo'n ruime stallen wel veel beter dan de standaard 3x3 ivm vastliggen bij rollen enzo. 't Scheelt alleen dat daar een hoop meer stro en dergelijke in gaan. Voordeel is misschien wel, als uw witte gaat liggen, dat dat eerder naast dan in een drol gaat zijn
). Al is het misschien nu maar een balkje op de grond? In stap
nee, bij mij zou het echt te zwaar kriebelen om toch niet te proberen... Zat 3 weken na mijn bevalling ook al op het paard, ging ze alleen wat uitstappen, maar ze stond zo slecht gereden dat ik ze 3 kwartier heb losgereden. Klein beetje spierpijn dag nadien
Maar het kriebelt idd wel heel hard!
Maar 'k ga wachten tot de les.
Zo snel mogelijk regelen dus hé haha
Terugnemen mocht beter. Op de gehele oefening heb ik een 4 met de opmerking "onstuimig door K". Klopt. Maar is die 4 dan op dat onstuimige door de hoek, of ook op de middengalop en dus het verruimen zelf?
Filmpje van je proef? Volgende keer andere jury, en andere punten.
My goood 'k ga 't mega spannend vinden.
Zal wss zondag zijn met dat lesgever de zaterdag naar het azelhof gaat gaan.