Amai Steph, da's wel heftig! Maar als ik het zo lees, wel een juiste beslissing... Ik zou hetzelfde doen alleszins.
Toffe foto, Katharinaa. Kasterlee ook wel een mooie cross meestal, jammer dat er alleen A/B is.
Wow mooie stallen, Antonius. Zoiets willen we ook dus, maar dan met open voorfronten in plaats van gesloten schuifdeuren...
Als ik ga jureren (LRV), staat er bij elk punt een comment, goed of slecht. Heb dan ook wel echt een heel ijverige schrijver mee, das wel nodig
.
Geen ervaring met oefendressuur-wedstrijden. Straf dat er zoveel inschrijvingen voor zijn!
Eenvoudige wissels doet mijn paard redelijk simpel, ze heeft een goede balans dus als ik dat oefen gaat dat redelijk vanzelf (niet perfect natuurlijk, ze is maar 5). Om recht te blijven in galop kan ik je ook aanraden schouder voor achterhand te plaatsen door 'te doen alsof' je buitenstelling wil rijden. Hierdoor breng je de balans van je paard beter in het midden. Dus wel de galopstelling behouden, maar met extra druk op buitenteugel en licht contact op binnenteugel. Ik durf sowieso veel buitenstelling rijden om ze recht te maken, en galop is daarbij geen uitzondering.
Hier ligt mijn paard weer open aan haar singel. Had ze in het begin van de zomer ook, en nu had ik andere singel maar nog steeds
. Geen idee wat ik er tegen kan doen, er komt een schaafwondje op en echt een hele 'bol'. Niet leuk, dus als iemand tips heeft... Is trouwens enkel bij springsingel, leder...