[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:33

@ Gerdine heel veel sterkte met het verlies van je pony
@ Bianca jammer dat je moest stoppen tijdens de training. Hopelijk valt het mee.

Gisteren tijdens het jureren aan 1 kant verbrand. "s middags lui in de tuin gelegen en gisteravond een bbq gehad bij een vriendin. Wilde vroeg opstaan maar ben 2 uur later wakker geworden dan waar mijn wekker op was afgesteld.
Ik ga nu even huisje schoonmaken en dan weer lui doen in de tuin

Iedereen veel plezier en succes vandaag op CC

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:37

Iedereen succes op de cross en CC!

Eef mooie punten zeg! gefeliciteerd!

Lau, erg mooie foto! Zag op FB van een ander meisje al een foto voorbij komen, rijd blijkbaar dus ook M. Die wil 1* gaan starten geloof ik (had het over een FEI paspoort :+ )

Mensen met familieverplichtingen.. ik ga vanavond bij schoonouders BBQ-en, alleen is schoonpaps er niet en zijn oma komt, de oma die niet zo vrinedelijk is tegen mij, dus ik heb er zin in, ahum :'). Ik moet alleen vanmiddag om half 3 ergens zijn en tot half 5 met minder validen in het wagentje rijden, dus ook wel leuk en een beetje bijverdienen is nooit erg.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:42

Goedemorgen!

Wat een naar verhaal van Vrouwenpolder, brrr ;(
Lau: Leuke foto
Evelien: Mooie punten! Gefeliciteerd
Joki: Hoe is het met Ferrose haar manen?
Bianca: Hopelijk valt het mee met je paardje
iedereen succes met cc en/of verplichtingen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:06

Even twee foto's van gister spammen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:43

Die onderste foto, hihi, alsof paard wil zeggen: wie heeft dit bedacht met dit weer! :+

Ik ben om, niets dressuurprikken vandaag, gewoon lekker met Beli mee naar het strand vanavond! *\o/*

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:12

Evelien nette fotos
veel familieverplichtingen vandaag voor iedereen
Fe en beli veel plezier op het strand

Manen zijn er aan gebleven maar staart heeft ze wel geschuurd dus vannacht weer onder een dekentje

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:19

Lekker FE!
Gerdine, nogmaals veel sterkte.
Bianca, vervelend zeg. Hoop dat het allemaal meevalt!
Eef, lekker warme foto's :D

Waren er nog veel nieuwe dingen in Lelystad?

Ben een beetje thuis aan het rommelen, vriendje heeft voetbaltoernooi. Vanmiddag/vanavond op verjaardag bij schoonzusje.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:30

_Noor schreef:
Waren er nog veel nieuwe dingen in Lelystad?.

In het achterste weiland achter die molenwieken zijn idd nieuwe dingen bij gekomen en de hagen met coffins ervoor waren ook heel gaaf !! maar ik ben er een jaar niet geweest, dus voor mij waren er zowieso veel nieuwe dingen, ook bij de waterbak die boot had ik nog niet in het echt bewonderd en ook daar stonden allerlei boompjes en in uitjes ed. Bij de lage waterbak zag ik ook een flink puntje op de hoek staan.

xxitsmexx @ veel plezier bij Rob, tis idd warm weer om te trainen.... ;)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:53

Mooi is dat om te lezen. Weer of geen weer, sgw-ers trainen gewoon door!

Wij kwamen gisteren thuis van een bbq-feestje en we hoorden een alarm, heel irritant geluid. Maar heel eerlijk, na aardig wat liters Hertog Jan heb ik daar vannacht totaal geen last van gehad. Vanmorgen hoorde we het nog, dus politie even gebeld. We hadden gerust vannacht mogen bellen was het advies ivm eventuele koolmonoxide-melder, kan natuurlijk erg gevaarlijk zijn. Nou, mocht er iets echt mis zijn is het leed toch al geschied zullen ze wel gedacht hebben, want de politie is nu nog niet geweest. }:0 We hebben lekker een muziekje aan staan, maar het piept er heel irritant toch doorheen. Vooral voor imjn dieren vind ik het erg sneu. Hopelijk is het snel over.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 12:53

Bianca: Hoe is het nu met je paard? (weet niet wat zijn roepnaam is :D?) Wel zonde dat je daardoor je les moest afbreken, maar wel heel verstandig!
MisterT: Leuke plannen! Fijn weekend :D
Mendy: Succes met deze temperatuur!! :z
Laura: Mooie foto van jou en Maat :)
Eef: Zie er netjes uit hoor :j

Ik ben net terug van een rondje springen in Schijndel. Ze was met losrijden echt heel sterk, maar in het parcours ging het ondanks een iets wat hoog basisritme wel fijn. Foutloos rondje met 2 7'ens en een 8 voor stijl :) Was een mooi terrein en echt om de hoek, dus wel een wedstrijd om te onthouden :) Alleen de ringmeester was echt dramatisch := Die wist niks, hield zich niet bezig met de startvolgorde en riep ook niks om, dus dat was een beetje jammer. Gelukkig was Joost mee, dus toen ik wilde starten kon dat ook :+

Ga van de week wel eens kijken voor een ander bit, ben daar eigenlijk niet zo van, maar het zou fijn zijn als ze iets minder sterk zou zijn..

Afbeelding
tankertje <3 :+

Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:54

Dan kun je beter de brandweer bellen bij vermoeden van CO, want daar kan de politie niets aan doen.

Vief @ ik ga vanavond naar stal en dan kan ik even zien of het alleen de schrammen zijn die haar pijn deden of dat ze toch even een kneuzing heeft opgelopen. Dan kan ik haar op het harde even laten lopen. Ze is niet kreupel, maar ook een kneuzing kan even pijn doen natuurlijk. Mooie actiefoto's. !!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:58

Gaaf Vief!! Vooral die eerste foto!
FE: hopelijk is het alarm er inmiddels af.
Wij gaan morgenochtend ook naar Rob. Eens kijken of de trakehner dip over is. Op het moment is ze voornamlijk buikgroei-training aan het doen :Y) . Ze staan amper in de wei, maar ze blijft dikker worden -O- .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:04

Helaas lelie, ik zit nog steeds in het gepiep.
Bianca, ik heb geen idee wat het voor alarm is en kan ook niet lokaliseren waar het vandaan komt, vandaar dat ik de politie heb gebeld. De brandweer kan met zo een vaag bericht ook niet veel. We wachten het maar af. De mensen van wie het alarm is, zitten vast ergens met hun kont in een carvan ofzo, hihi.

Mooie foto's Vief!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:10

Freggle_Edge schreef:
Bianca, ik heb geen idee wat het voor alarm is en kan ook niet lokaliseren waar het vandaan komt, vandaar dat ik de politie heb gebeld. De brandweer kan met zo een vaag bericht ook niet veel. We wachten het maar af. De mensen van wie het alarm is, zitten vast ergens met hun kont in een carvan ofzo, hihi.

of ze zijn thuis ?? en lagen te slapen vanaf het moment dat de melder afging, als ze het niet horen dan is CO heel gevaarlijk en dodelijk. Ik persoonlijk zou op onderzoek afgaan om te localiseren waar het geluid vanadaan komt, welke woning ?? en dan naar binnen kijken of je vreemde dingen ziet: zoals staat de auto er nog of iets dergelijks, hoe zien de ramen eruit ?? mensen die bewusteloos zijn van CO kunnen alleen gered worden door "onderzoeks nieuwsgierigheid" van buren of door toeval.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:18

Mee eens Bianca. Vannacht kwamen we aangeschoten thuis en dachten dat het een autoalarm was. Vriendlief heeft de hond uit gelaten en is gaan kijken of die kon vinden waar het vandaan kwam, maar nee. Vanmorgen toen we het nog hoorde op onderzoe uit en ook een buurman was al aan het zoeken, maar we weten echt niet waar het vandaan komt.
politie is nu aan het zoeken, lopen hier in de poort en ze kunnen het ook niet vinden, schiet niet op dus. Agent vertelde wel dat er al heel veel telefoontjes zijn binnen gekomen en heel veel mensen hebben al lopen zoeken. 'T is dus geen laksigheid van de buurt, maar we kunnen het gewoon niet vinden.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:21

hellow

@ Texelse helaas kan ik het op dit moment niet buiten aan de lijn hangen... dan valt het namelijk behoorlijk op wat het geslacht is door alle kleurtjes omdat de hele camping vol staat :+
@ Henny walchelijk zeg van je collega, hopelijk gaat het goed met der
@ Lau balen dat de bodem weer zo knetterhard was. En wat sneu voor de pony! Mooie foto van Maat!
@ Sim fijn dat je zo lekker getraind hebt!!!
@ slaapkop-leli lekker toch zo effe bijtanken!!!
@ Danielle fijn dat het zo lekker ging!!!
@ Gerdine wat onwijs rot voor je zeg. Heel heel veel sterkte meid.
@ Jantine ook niet hoog gejureerd dan, 3e met 185...Jammer van de andere proef.
@ Lielle weer veilig thuis
@ Bianca oeps beentjes vergeten, hopelijk is ze snel weer fit.
@ Evelien mooie punten!!! Mooie foto's! Vind vooral die 1e mooi.
@ Mendy veel plezier met Bay vandaag!!
@ Vief mooie punten en stoere foto's! Fijn dat er dan iemand met je mee is zodat je kunt starten als je klaar bent.

Ik heb vanmorgen vroeg de paarden gevoerd en ben weer terug gegaan naar bed, gisteravond feestje van mijn mams gehad, die is 50 geworden en het was half 2 voor we in bed lagen. Werd vanmorgen om 12.00 wakker gemaakt door Geert. Nu lekker niet zo veel vandaag

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:56

Hoop feestjes, geslaagde ritten, fijne cc en mooie foto's!! en alarm herrie
Wij hadden gister hier fijne luilakkers pffff de hele nacht toeters en herrie.
Nu ff relaxen en zin in vanavond heerlijk over t strand.
Morgen voor t eerst in tijden weer een parcoursje, hopelijk gaat dat in die hitte.
Ik werd nu al niet lekker in de zon ...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 14:08

Beli: Balen van je nachtrust! Mag je een beetje op tijd starten? Want ik vond het vandaag eigenlijk prima te doen zo eind vd ochtend. Staat nog best een lekker windje :)
Marijke: Fijn dat het zo'n geslaagd feest was en heerlijk dat je zo lang hebt geslapen :) Ben ook erg blij dat Joost mee wilde, volgende week mag-ie weer naar Oudkarspel daar is ie 'iets' minder blij mee :=
FE: Ben benieuwd of ze het nog gaan vinden!
Lelie: Succes alvast voor bij Rob/de trakehner ;)

Ga zo nog even met vriendje een stukje fietsen en halverwege Woll nog even binnen zetten. Ze wilden haar groep net binnen gaan doen toen wij terug kwamen. Beetje sneu voor Wolles die nog niet buiten was geweest, dus nu zelf binnenhaal-dienst :Y)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:12

Vief: niet echt 12.30 parcours verkennen voor oefen... en om 14.00 voor B...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:20

@ Vief mooie foto's en gefeliciteerd met je wp
@ Eef mooi beeld zo op de foto

Pfff mijn leven wordt echt saai zo zonder paarden te kunnen trainen. Zit er aan te denken om een paard te zoeken om een tijdje uit te brengen op CC. Ben al 8 maanden niet op CC geweest.
Ga zo maar naar stal en beide dames rondslingeren en afspuiten.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:24

Vief mooie foto's en nette stijlpunten

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:46

Gave foto's allemaal zeg!
GerdiNe heel véél sterkte!!!!

Verslagje van vandaag!

Jeetje wat erg zeg... Heel veel sterkte!!!

Ik ben op de terugweg!

Vond het een leuke cross met hoop nieuwe dingen voor ons! Helaas geen winst!
Dressuur ging echt super fijn! Iedereen zei het maar hele strenge jury! 184!
Hoogste in de ring had 191!

Springen ging flut! 2 balken! Inspringen ging wel fijn! Merk echt darhij te makkelijk word zo laag!

Cross begon klote.... 2 weigeringen 1 en 2! Voelde 2 echt niet aankomen!
Daarna knoppie om en trok hij geweldig aan! Toen na de paddenstoelen... Dacht het stiekem met lopen al en ja hoor... Kwamen recht voor het schavot uit en die spronghij dus!!!
Dejavu van Princenhage! :D
Maar daarna weer geweldig aantrekken en gas erop!
Waarschijnlijk een waarschuwing van de knhs te pakken maar wilde de 1ste X echr ff uitrijden!

Hoe ging het bij jou Lau??

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 16:03

Mooie foto's eef en Vief!!

Ik ging voor starten in drie onderdelen en heb heerlijk foutloos gecrosst!! Hij pakte echt super gaaf aan en heel veel complimenten gehad over hem.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 16:06

HH, waarom zou je een waarschuwing krijgen? Je had toch 2 weigeringen, dus geen probleem lijkt mij. Of sprong je een verkeerde hindernis met dat schavot?

Hier nog altijd in het gepiep, irritant zeg! Politie is vertrokken. Ondanks dat ze vele telefoontjes hebben gehad, laten ze het er blijkbaar bij zitten. -O-

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 16:14

Netjes lau