Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
. Ik moet alleen vanmiddag om half 3 ergens zijn en tot half 5 met minder validen in het wagentje rijden, dus ook wel leuk en een beetje bijverdienen is nooit erg. 
_Noor schreef:Waren er nog veel nieuwe dingen in Lelystad?.
We hebben lekker een muziekje aan staan, maar het piept er heel irritant toch doorheen. Vooral voor imjn dieren vind ik het erg sneu. Hopelijk is het snel over.
?) Wel zonde dat je daardoor je les moest afbreken, maar wel heel verstandig!

Was een mooi terrein en echt om de hoek, dus wel een wedstrijd om te onthouden
Alleen de ringmeester was echt dramatisch
Die wist niks, hield zich niet bezig met de startvolgorde en riep ook niks om, dus dat was een beetje jammer. Gelukkig was Joost mee, dus toen ik wilde starten kon dat ook

Freggle_Edge schreef:Bianca, ik heb geen idee wat het voor alarm is en kan ook niet lokaliseren waar het vandaan komt, vandaar dat ik de politie heb gebeld. De brandweer kan met zo een vaag bericht ook niet veel. We wachten het maar af. De mensen van wie het alarm is, zitten vast ergens met hun kont in een carvan ofzo, hihi.

Ben ook erg blij dat Joost mee wilde, volgende week mag-ie weer naar Oudkarspel daar is ie 'iets' minder blij mee