Zo gaat hard hier zeg.. Marijke beterschap Jantine heeft een hap uit haar vinger. Mandy hopen dat het goed is met zetje
Srry verder weinig onthouden (lastig op mobiel om een hele bijleesactie te houden)
Ik ga maar eens aan de vlecht/poets. Zo met bay en zoeff op concours. 2e selectie wedstrijd dressuur (sta 14 ofzo van de 30)
Sussie85
Geplaatst: 12-11-11 09:59
Shanouk: wat enorm kl*te zeg! Mandy: succes bij de kliniek! Hopelijk mogen de hechtingen eruit en mag ze op de wei Margriet: gefeliciteerd met de verkoop van W. Enorm jammer voor jou, maar zo te horen gaat hij het op zijn nieuwe plekje ook super hebben. Danielle: mag gaan crossbouwen Marijke: beterschap! Noor: balen dat je vinger mogelijk toch gebroken blijkt te zijn geweest. Mendy: succes op concours!
Ik mag vanmiddag op concours met Weltsieger. Eerst mag hij nog even in de wei, want de wedstrijd is hier om de hoek.
hier even zonder blijleesactie. Heb wel bijgelezen, maar te druk om weer zo'n lap tekst te tikken
Gister een fantastische dressuurles gehad. Kwartje is gevallen bij zowel Obi als bij mij! Linardo liep ook weer onwijs fijn. Eind november komen er Japanners naar hem kijken! Gister ook tijdens the voice in slaap gevallen op de bank en pas rond twee uur wakker geworden. Mezelf toen maar naar bed gesleept. Ik denk dat ik even moest bijtanken! Nu weer naar stal, allebei even aan de pessoa longeren!
caro29
Geplaatst: 12-11-11 10:37
Mogge,
@ Snoek ik heb ook wel eens een startkaart eind van het jaar afgemeld ivm een niet fit paard. Je kan beter afmelden en later weer aanmelden. Dat laatste is 1 druk op de knop en je kan weer starten. @ Margriet dan zal ik hem hier vast wel rond zien springen. Ik ben benieuwd wie er op zit. CC gangers veel succes
Ik moet autokrabben ivm vorst. Wil eigenlijk mijn schimmel gaan scheren maar weet niet of dat nu te koud is. Ga eerst de bruine even doen en rond een uur of 11 beginnen met scheren.
Concert van waylon was leuk, een meisje vroeg haar vriend nog tenhuwelijk op het podium echt gaaf Nu weer hard aan de studie
Sim
Geplaatst: 12-11-11 11:23
Kris schreef:
Eind november komen er Japanners naar hem kijken!
He wat goed! Via die vrouw die laatst is geweest?
Succes voor alle cc gangers! Noor, hoop niet dat je vinger echt gebroken is, maar het zou me niets verbazen.
Leliaardje
Geplaatst: 12-11-11 11:36
Succes op concours voor wie gaat!! En Zetje: zet hem op! Hopelijk alles okay!
Hier lekker rustig dagje. Net beestjes gevoerd, 1 geit met twee dochters toch maar weer naar de andere kudde gebracht. Oorlog ging gewoon niet over in die wei. Nu is het ook weer oorlog, maar deze wei heeft wat meer mogelijkheden om je achter te verschuilen: komen ze elkaar niet aan 1 stuk door tegen. Niemand die een leuke landgeit wil? De 21 die we nu hebben puilen echt de wei uit . Vanmiddag naar de kapper. En verder lekker niets!
Ben ik eindelijk een keer vrij op zaterdag, is er een collega ziek en kan ik alsnog komen opdraven.
Leliaardje
Geplaatst: 12-11-11 12:20
Oh, lekkere afknapper!!!! (maar: beter dan dat je zelf ziek zou zijn!)
Snoekiej
Geplaatst: 12-11-11 12:56
Goeiemorgen, Ik heb alweer uitgeslapen vandaag. Heb gisteren op stal en vandaag thuis een hoop paardenspullen verzameld die ik weg ga doen. Inclusief crossbeschermers etc. Met Vorstin ga ik toch niet meer crossen, en voor ik met een nieuw paard kan gaan crossen zijn we zowiezo toch ook alweer een hele tijd verder.
Succes wedstrijdgangers Leuk dat Scene zijn dressuurdebuut gaat maken Eef, en succes met werken Toch wel genoten dus Mootje Dat zou wat zijn met die vinger Noor/Margreet! Auw Tientjeh, da's pijnlijk Rowo, het moet over een maand gewoon weer over zijn. Succes op de kliniek Beterschap MM Heleen, ik moet niet stoppen met de wedstrijden, maar voorlopig kan ik zowiezo niet starten, dus kan ik hem net zo goed aanmelden. Op termijn ga ik Vorstin verkopen, dus ik weet niet of ik haar uberhaupt nog ga starten. Succes met scheren Vief! Lekker dat je les goed ging Kris
Joki
Geplaatst: 12-11-11 12:58
Alle cc-gangers succes
Anthea vervelend dat ze niet fijn liep Muizen heb ik ook wel gehad en alleen 's nachts vond ik dat een heel enge gedachte. Vooral omdat je ze door de muren kon horen lopen Margriet fijn dat W de keuring goed doorkwam Caro fijn dat je springles toch wel goed ging en ze goed op het bit reageert Mo is naar de sauna geweest. Fijn dat het je zo goed bevallen is Veel te veel gepraat over sporten daardoor voel ik me heel lui San vertoont dwog (dressuurwedstrijdontwijkend gedrag ) Snoek balen dat je nog langer moet stappen Bianca leuk nieuwe laarzen Evelien fijn zo een krijgertje van je mama Arme Noor MM grof wiel is niet scherp. Ik heb Ferrose er even op gereden om de overgang van met zweep naar zonder zweep in de proef iets beter te laten verlopen. Maar van het gerinkel van de wieltjes wordt ze nu al hyper dus ik rijd haar weer op mijn gewone rechte sporen. En heel veel beterschap Danielle veel pelzier Kris fijn dat je dressuurlessen goed gingen Evony fijn dat het concert leuk was
Ik ga vanmiddag op springwedstrijd. Nu even naar stal om uit te mesten en een borstel over Ferrose te halen
Hmmm das mooi K U T Eef! Moet je normaal elke zaterdag werken?
@ Vief: veel plezier bij GG! En scheer ze!
Concours-gangers succes vandaag en morgen natuurlijk
Ik mag Zetje weer gaan opbouwen Nog niet in de wei, maar van de week al wel onder het zadel. K begin eerst maar eens aan stappen aan de hand en dan maar zien. Wond was mooi dicht alleen een stukje huid was nog wat nattig. Ze zit dus wel weer in een verband, wat er met 3 dagen af mag.
Wat voor blessure staat Vorstin momenteel mee, Snoekiej? Ik vind je hoofdstel misschien wel leuk voor Daimler. Ben wel op zoek naar een fijn hoofdstel in cobmaat.
Fijn dat je weer wat kan doen, Rowo.
floor01
Geplaatst: 12-11-11 15:11
Snoek: balen zeg van Vorstin, hopelijk is ze over 4 weken wel weer rad.. Rowo: goed nieuws zeg, dat is dan snel gegaan . Joki: succes vanmiddag! Margriet: ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is, ook al weet je dat hij een goed plekje krijgt! En alle anderen die wedstrijd hebben ook succes!
Ik heb vanmorgen nog wat filmpjes zitten kijken van de paarden en Elkenrade die in beslag genomen waren. Het was toch erger dan ik adhv foto's verwacht had. Blijkbaar was de dierenbescherming er al eerder bij geweest en vond dat het niet kon. Maar toen vonden ze in beslag name niet nodig. Ik vond best dat ze gewoon een ultimatum hadden mogen stellen, binnen een week da en hoefsmid geweest, stro in stallen, tl in stallen en dan controleren. Maar volgens mij doen ze dat niet in Nederland toch? (Ik weet zeker dat Marieke hier een goed antwoord op heeft ).
Carnaval gister was weer briljant en vanmorgen heerlijk op de fokmerrie gereden. Die begint met stukken echt goed te lopen, instructrice zei dat ze haar nog nooit zo goed had zien lopen (ook niet met andere ruiters ). Helaas had de ruin wat koorts en niet helemaal lekker dus die heb ik een dikke knuffel gegeven en maar laten staan..
AntheaV
Geplaatst: 12-11-11 15:27
Middag!
Rowo: Wat Fijn dat Zetje weer wat mag doen! Snoek: Wat een tegenvaller zeg Hopelijk zijn jullie er hierna ook echt van af voor de rest sluit ik me ook aan bij de bij lees actie van Joki
Oh ja Floor, 11-11 was het he. Lekker op tijd weer carnavallen. Zit je bij een vereniging? En ik vind ook dat ze soms veel eerder in moeten grijpen bij zulke paarden. Op het moment dat ze ze in beslag nemen is het al veel te ernstig vaak
@ Snoekiej: een sportcarriere zit er helemaal niet meer in?
Zetje was net echt NIET braaf. Ze was stuiterfris aan het touw, dat was ze nog niet eerder. Ze schrok en ging direct 2x stijl omhoog en sloeg met der voorbenen en toen liep ze dus los. Heeft ze nog nooit gedaan. Tijd dat die weer los mag en mag rennen...
Ze stijgert NOOIT... ze wou later ook nog een keer bokken aan het touw, maar dat ging net goed. Schrok er dus wel ff van... voortaan maar aan de longeerlijn , kan ik wat meer afstand bewaren
caro29
Geplaatst: 12-11-11 15:34
Ik ben weer klaar met scheren maar dat was niet goed voor mijn humeur. Ondanks verdoving was het 1e stuk scheren weer een drama en toen ging mijn scheerapparaat ook nog kapot. Vierkant blokje brak door midden waardoor mijn messen van het apparaat vlogen. Dus ook 1 mes kapot. Laat toevallig divoza het op voorraad hebben. Paard maar afgemaakt met opscheermachine. Ziet er niet uit maar met een week zie je dat niet meer. Bruine merrie is sinds vandaag officieel met pensioen...
@ Rowo zetje was blij. Voelt zich duidelijk prima
Edit: voor de noordelingen: er komen wekelijkse springwedstrijden op woensdagavond in de sunrise stables te Assen. 1e keer wordt wrs 30-11-11. Mooie locatie en hele grote hal
daNiielle_
Geplaatst: 12-11-11 15:41
Mandy, ja van de winterswijkse ruiterclub. Daar zit ik niet bij maar wij mogen wel mee doen. Super dat je weer wat mag doen met Zetje, zo te lezen was ze er ook erg blij mee. Zie wat CC-gangers voorbij komen, allemaal heel veel succes Sarah super dat je het leuk gehad hebt bij Waylon! Bij zo'n groot publiek ten huwelijk gevraagt worden, het zal je maar gebeuren. Caro pff daar heb je dan veel werk aan gehad, wat balen zeg!
Vanochtend de cross gebouwd, er staan echt een paar mooie sprongen in! Twijfel nog of ik over de sloot ga. Er staat een schuine stijl overheen, maar beide paarden kennen nog geen slootjes. Er is wel een alternatief, maar die is bijna weer te simpel. Straks nog even terug om gezamenlijk het parcours te lopen, met een ervaren eventer die ons daarbij helpt.
Slecht voor de zenuwen trouwens, alles staat nu klaar voor M/Z paarden. Dan lijken de hindernissen een stuk enger. Perfect moet morgen in de L en Tessa klasse 50 cm.
floor01
Geplaatst: 12-11-11 15:46
Rowo: nee, geen lid. De opening wordt altijd op het Vrijthof in Maastricht gevierd met zo'n 20.000 idioten die carnaval niet kunnen missen, dan krijg je dus dit idee:
En Zetje voelt zich weer prima zo te lezen! Caro: zonde van je humeur, maar het scheren is in ieder geval gelukt! En waarom is je merrie met pensioen, leeftijd?