[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:08

Goeiemiddag!
Heb echt heerlijk geshopt :D Heb 6 t-shirts, jurkje, blouse, riem, zonnebril, 3 paar schoenen, veel bh's, een tas en nog meer gekocht, en het kostte in totaal maar 86 euro :D Vorstin gaat over het algemeen de laatste dagen wel goed, ze heeft iig nog geen slechte dag gehad.

Gaaf stuk Lielle!
Veel plezier met springen Benthe
Goed bezig Karen

daNiielle_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:51

Dat is inderdaad veel voor weinig geld. :j

Mijn ouders zouden vandaag vanaf Barcelona terugvliegen. Mijn neef gaat trouwen op Terschelling morgen!
En dan vliegen ze zaterdag met mijn vriend en mij mee terug naar Spanje.
Was alleen een klein probleempje....file.... ze hadden de vlucht bijna gemist.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:58

Floor, dat lijkt mij inderdaad redelijk :O
Snoek, dat heb je goed geshopt! Ga je nog naar t strand?
Dsnielle, gelukkig hebben ze de vlucht nog gehaald!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:59

Dat doe je goed Snoek!
Mootje, nee, heb nog niets van mijn sollicitatie gehoord helaas, maar de sluitingstermijn is pas 1 augustus. En een ontvangstbevestiging krijg je 9 van de 10 keer niet meer.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:03

Hoi hoi

Ik ga er van uit dat als ze de pees via een echo hebben bekeken dat die oke is. Been was namelijk niet dik er zat alleen een bultje. Maar op die plek zat ook geen pees. Ik ga me niet helemaal opfokken en denken dat het iets is met de pees. Stap nu 2 weken onder het zadel en bouw het langzaam op. Mocht het dan weer dik worden ga ik opnieuw naar de praktijk.

Ik heb vandaag echt heerlijk gewerkt, had echt super lieve klanten en kreeg vandaag echt hele lieve complimentjes. Zo leuk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:08

Sorry Marijke, het is niet bedoeld om je op te fokken. Y;(
Wilde alleen met je meedenken omdat het toch wel gek is dat Zeus been blijft reageren. Ik hoop van harte dat het vanaf nu gewoon bergop gaat met hem.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:12

Dat vind ik ook super lief Sim!!! Dat zeker maar you know me, ik wordt gek als er wat met Zeus is. Ga het liefst morgen direct naar de kliniek maar ik ''moet'' eerst die 2 weken stappen uitproberen van mezelf.

Heb het hier boven misschien wel wat kattig neer gezet maar ik vind het juist erg lief hoe jullie mee denken :)

Y;(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:27

Nee hoor, het kwam niet kattig over, maar ik wilde toch even uitleggen dat het alleen maar proberen mee te denken is. Enne, ik snap je helemaal hoor wat Zeus betreft; wat dat betreft ben ik precies hetzelfde als jou en sta het liefst gister nog op de stoep van de kliniek. Maar goed, we snappen elkaar weer. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:33

Ik ging ook altijd het liefst meteen naar de kliniek :j Laatste keer 'mocht' dat niet van vriendin: 'Ga eerst maar een week stappen' en paard liep na twee dagen al weer helemaal rad :=

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:50

Avond!!

Drukke dag gehad vandaag! Eerst vanochtend heerlijk dressuur gereden. Ging top, maar rechtdoor galloperen over de A-C lijn was wel even raar :P Na paar x liep hij netjes rechtuit!
Daarna gauw wat gegeten en toen kranten gelopen. Toen nog aan me skates zitten sleutelen en toen was ik zo slim om met een mes in me vinger te snijden. Dus nu een snee :P
Daarna was het alweer bijna etenstijd, en dan straks weer naar stal, stallen uitmesten en de paarden binnen zetten. Dan nog gauw douche en me bed weer opzoeken!

TG: Wel appart, maar wel handig!
Leuke stukjes op het internet dames!!!
Snoek: Zo veel voor zo weinig!! Goed gescoord dus! En fijn dat Vorstin laatste dagen goed gaat!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:07

Gelukkig. Geert zei wel dat ik kortaf was als er iets met Zeus is dus was bang dat het hier ook zo over kwam. Ik heb hem net nog weer gekoeld en het was echt weer stukken dunner. Wel nog steeds ietsjes warm. Straks nog keer kleien en koelen.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:17

we hebben een baby muis in een doos zitten hier. En ik voer hem nu kaas :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:19

Lau lekker ochtendje dus! ;)
Eef bij de kruidvat? dan haal ik er morgen ook 1 :)
MM :(:)

Ik heb net ff lekker gereden, zo maar eens douche en richting zonnebank :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:20

@ snoekiej dat is nog eens leuk shoppen! Fijn dat het met vorstin goed gaat.
@ Lielle stoer je eigen sponsorpagina!
@ MM hopelijk blijft zeus zijn been nu goed!

Ik heb heerlijk weekend tot dinsdag! Ga morgen lessen en zondag is er feest in het centrum met bandjes enzo. Verder niks gepland :D
Mijn veulen is een echte bikkel. Hij is niet kreupel alleen stijf en gedraagt zich gewoon. Hij zit wel aan de wond te likken dus fingers crossed dat alle hechtingen erin blijven. Hij knipperde niet eens met zijn ogen toen we heb moesten spuiten. Stoere Gio. Als mensen interesse hebben in de voor het hechten en na het hechten foto's laat het maar weten. Plaats het niet zo maar omdat het een grote wond is. Dan stuur ik het morgen wel even per pb want de camera ligt nog op stal.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:21

Caro fijn dat je veulen zo bikkel is!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:35

Ik ben helemaal blij met de KNHS :j Ik had vrijdag dispensatie aangevraagd om M te mogen starten (sta op L+9 en had in Ermelo mijn laatste punt willen rijden) en had meteen 's middags al de toezegging per email binnen en nu ook officieel op papier.

Caro, wat een bikkelveulen heb jij zeg!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:38

Wow Lielle! Dat is snel :)
Je sponsorpagina heeft je een hoop nieuwe FB vrienden opgeleverd, zag ik!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:41

@ Lielle dat is erg vlot van de knhs. Als ze nu ook eens wat vlotter worden met de standen bijwerken. Ze lopen ruim een maand achter. Moet nog 2 wp van duitsland erbij hebben van mei! en Maarsbergen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:08

ik heb maarsbergen er wel al bij

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:26

Super van je dispensatie Lielle! Maar dat had ik al gezegd. Je sponsorpagina is ook heel erg leuk!

Bij mij is MB inmiddels ook bijgeschreven.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:30

Op de site staat bijgewerkt tot 22 juni. Wat irritant..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:37

Jeetje Snoek, mag je mij wel eens leren hoe je zo shopt. :D
Duimen dat de wond het houdt dan Caro!
Fijn Lielle dat je dispensatie gekregen hebt. :)
Bij mij is MB ook afgeschreven. :j

Net heerlijk dressuur les gehad. Nog nooit zo fijn dressuur gereden met What, gaat nu echt beetje komen. Heb zijn trucjes nu steeds meer door. Ook nog even voor uberstreichen gevraagd en geoefend. Dus dat moet nu ook goedkomen in Brugge. :) Heb alleen wel mijn knieholten open gereden met die nieuwe laarzen. :+

edit: [VN] Verslag van het internationale studentenconcours De Mortel Je staat op de voorpagina Vief!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:25

Top dat je les zo goed ging!
Ik heb het strijk- en vouwwerk weet achter de rug... Daarna mijn kledingkast heringedeeld! Ik moet binnenkort echt shoppen voor broeken, want in mijn twee spijkerbroeken vallen gaten, heb ik vorige week al een broek weggegooid waar ik uitgescheurd was en mijn twee linnen broeken kan ik na 2 uur uittrekken zonder de knoop open te doen := broeken passen wordt ik altijd chagerijnig van!
En ik heb mijn paps gebeld :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:17

Hallo :)

Marijke :(:) wat vervelend van Zeus!
Caro, het zit jou ook echt niet mee! Arme Gio :(:)
Karen, daar heb ik af en toe ook last van! Vooral omdat Beau nu ook mijn enige paard is en ik de Vos thuis zelden train, is dat echt lastig om niet te veel van ze te vragen!
Marijke, wat leuk voor zulke mensen dat ze dat kunnen meemaken!
Dienke & Lielle & Vief, wat leuk zo in het nieuws!
Lekker geshopt Shanouk!

Ik heb vandaag gewerkt en het was leuk :D . Leuk personeel (het deel dat ik nog niet kende ook) en een hele leuke sfeer.
Gisteravond was ik in Norg, feest vieren op het tuigpaardenconcours. Stond al een mooi poosje in de biertent toen ze me kwamen halen, ik moest mee op de oogstwagen in klederdracht omdat degene die het zou doen niet meer durfde. Dat was echt heel leuk! Was de laatste rubriek en deelnemers mogen na afloop feest vieren in de VIP, nou dat heb ik geweten. De bierglazen waren wat groter dan ik dacht :o
Zal eens op zoek naar foto's!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:42

Ben weer terug van het strand, was echt genieten!
Vorstin vond het eerst wel heuul spannend (wat nou crosspaard) en plakte helemaal achter het paard van mijn vriendin aan. Daarna werd ze weer haar stoere zelf en wilde ze alleen maar hard! We zijn ontspannen van Wassenaar naar Scheveningen gereden, en toen terug gegaloppeerd. Het strand was mooi hard, er waren geen mensen, heerlijk! Vorstin was wel heel erg aan het pullen, maar vanaf halverwege stopte ze daarmee. Echt heerlijk zo in verlichte zit je paard onder je door voelen galopperen!

Ben benieuwd Sim! Hoop dat het wat geworden is!
Lekker gereden Corien?
Gelukkig gaat het 'redelijk' met Gio Caro
Dat is goed geregeld met de KNHS Lielle! Met welke is dat?
San, gewoon naar de Primark gaan :D Daar is alles goedkoop en wel redelijke kwaliteit! Super van je dressuren!
Goed bezig geweest Mootje!
Myca, Jer kan de piaffe al, heb ik meerdere malen gezien :D Maar grappig filmpje!
Fijn dat je werk bevalt Mirthe!