[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:27

zou wel heel fijn zijn idd.
en ben het met je eens dat je bepaalde dingen wel goed aan kunt voelen komen. dat je weet wanneer iets het juiste moment is.

anyway ik ga zo kappen. allemaal veel succes morgen..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:33

Vief: zijn die bultjes allemaal aan een kant?? Ligt ze vaak op die kant toevallig? Anders zou je ook nog kunnen denken aan een allergie voor het strooisel in de stal. Bij een of andere parasiet zou je eerder een iets andere verdeling verwachten Clown.

Er vroeg nog iemand wat over een bultje: het kan een vetbultje zijn. Als je het zeker wilt weten moet je er toch even je eigen DA naar laten kijken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:36

Floor: Ik moet bekennen dat ik geen idee heb op welke kant ze ligt Bloos Maar ze had het al toen ze kwam en toen stond ze gewoon buiten op de wei. Maar zal eens kijken. Misschien dat het er toch iets mee te maken heeft. Ze heeft nu sinds een poosje een deken op dus hoop dat het nu misschien ook wel sneller wegtrekt.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:36

viefdepief schreef:
En inderdaad zulke dingen voel je gewoon. Op Lipso spring ik nu ook zo in de wei erop als hij helemaal achterin
staat. Been en hop hop hop in galop naar de uitgang. Scheelt mij weer wat lopen Knipoog In het begin kwam dat ook
echt niet in me op. Maar op een gegeven moment voel je gewoon dat het goed is en dan kan het ook echt.

Haha, hier nog zo'n luie donder Bloos Als ik Lady uit het weiland moet halen komt ze echt niet voor mij helemaal naar voren. Dus dat is lopen (meestal helemaal achterin het weiland) en dan hop erop en in een galopje weer naar voren Tong uitsteken Deed ik in het begin ook echt niet, ben er zomaar ineens mee begonnen.
Net zo'n gevoelskwestie is het te paard de singel nog ff een gaatje strakker zetten bij een jong paard. Bandit was in het begin zo ritselig met alle bewegingen die ik op hem maakte, toen kon ik niet eens m'n tenen aantikken bijv. Gister was ik net op gestegen en voelde dat de singel eigenlijk een gaatje strakker moest, maar geen zin meer om er weer af te gaan Bloos Ik had eigenlijk het gevoel dat ik het wel eens vanaf het paard kon proberen, maar toch eerst maar ff 10 minuutjes rondhobbelen en heb het toen heel voorzichtig geprobeerd ... en het lukte! Ben best trots Haha!

edit:
@ Floor ... vetbultje zat ik ook aan te denken. We zullen het binnenkort eens aan de DA laten zien, kijken wat die vind Lachen
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 06-10-07 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 21:43

@ vief: t was niet als commentaar bedoeld hoor Lachen Gewoon een vraagje, t viel me gewoon op.

Zelfde als al dat commentaar bij marloes. Iedereen doet het op zijn eigen manier, maar op bokt wordt echt alles afgezeken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:44

Sorry Rowo.. Je moet het écht niet persoonlijk opvatten hoor Ach gut
Weet trouwens nog niet wanneer ik het zadel erop ga doen. Maar even met paps overleggen.
Zal wel niet meer zo heel lang duren Knipoog

LL: Wat goed dat je aan kon singelen zeg Pling
Leuk dat jij ook galoppeert in de wei! Heb ook wel eens met een wortel aan een takje gereden ROFL
Hahaha lol met je knol.. Alleen maar dat serieuze is niks voor mij.. Sommige mensen die alles alleen maar
volgens "de regeltjes" willen doen kan ik ook echt niet begrijpen. Kan me niet voorstellen dat zij net zoveel
plezier in het rijden hebben

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 21:49

viefdepief schreef:
Sorry Rowo.. Je moet het écht niet persoonlijk opvatten hoor Ach gut
Weet trouwens nog niet wanneer ik het zadel erop ga doen. Maar even met paps overleggen.
Zal wel niet meer zo heel lang duren Knipoog

Doe ik ook niet hoor!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door rowo op 06-10-07 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:50

Dan is het goed!! Haha!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:51

ik ben klaar op stal.
Paard heeft vlechten, auto ingepakt.
Dus ik ben er klaar voor morgen!!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:52

Nee idd, altijd dat serieuse gedoe ... regelmatig eens wat lol is hartstikke gezond voor zowel paard als ruiter! Tong uitsteken

edit:
Oeh Dela, was je helemaal vergeten Bloos! ... Heel veel succes morgen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 21:56

Succes morgen Dela!

Soms wordt ik echt dooooood moe van bokt Dromen Wat een stelletje zeikerds! En de helft weet niet eens waar ze het over hebben. 1 iemand reageert met; niet door het lijf of onverantwoord, of meer meegeven of wat dan ook en dan komen 100en met nog zo'n opmerking. Kijk je in het profiel en dan zijn het een stel penny's. Of mensen die ooit 1 paard in hun leven hebben gehad, amper wedstrijden rijden en dan iemand willen vertellen hoe het moet ROFL

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:15

Moe ja ... om van te lachen ook Rolleyes
Je zou toch denken dat als 1 iemand nou commentaar geeft over bijv. het niet meegeven, dat als er dan mss een stuk of 5 dat dan ook zeggen .. de ts genoeg bevestiging heeft dat het een potentieel verbeterpunt is. Maar zoals bijv. in het topic van Marloes gebeurd wordt er eeuwig op doorgezeurd en worden er allerhande nieuwe dingen bijgehaald ... 't lijkt soms net een soap Clown Nee, dat zijn mensen die willen gewoon ff lekker stangen ten koste van iemand anders
M'n vingers kriebelen ongelooflijk, maar ik begin er toch maar niet aan om in zulke topics te reageren. Het heeft toch geen enkele nut, want die mensen met het grootste commentaar (en hoogste woord) kun je toch niet overhalen en willen niet overgehaald worden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 22:18

WILLEN NIET! Zien alleen hun eigen manier en dat is uiteraard de BESTE van de heeele wereld. Zoals marloes het doet is nog niks.. ze zouden eens moeten weten hoe het er op handelsstallen ed aan toe gaat.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:34

Willen niet .. dat zeg ik Knipoog
Hoeft niet beslist te betekenen dat bijv. mijn manier(mijn mening) het beste is ... Er is geen 'beste' manier, ieder z'n eigen. Dat moet iedereen van elkaar respecteren & accepteren en er niet eindeloos over doorzeuren. Punt.
Je moet alleen foto's op HAW zetten als je tegen kritiek/commentaar kunt, want er bestaat een grote kans dat je dat krijgt .. wordt er dan vaak gezegd. Dat is waar ... maar is dat eigenlijk ook niet heel erg triest?
Volgens mij is HAW bedoelt voor mensen die graag hun vorderingen met hun viervoeters willen laten zien en opbouwende kritiek willen. En als mensen de zojuist geciteerde zin als rechtvaardiging gebruiken om maar eindeloos commentaar te geven, dan slaat dat totaal de plank mis waarvoor HAW bedoelt is!
Wordt er gezeurd dat een ts zich verdedigd (overigens helemaal niet op de verkeerde wijze), dan heb je ineens iets te verbergen of ben je ongeloofwaardig oid. Als iemand commentaar krijgt is het een normale reactie van de mens om jezelf te verdedigen, zo zit een mens nou eenmaal in elkaar.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 22:37

Wat mij ook opvalt is dat als bijvoorbeeld een Shanna16, Kathleen_vW, GinnyBanshee of meer van die lui zo'n topic zouden plaatsen is het allemaal wel goed. DAt zijn de zogenaamde bekende en 'populaire' bokkers. Plaatsen die een topic dan druipt het kwijl er vanaf...

Ben het verder helemaal met je eens hoor LL!!!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:37

fantastisch gezegd Lappie ook hier geldt
HOERA VOOR DE SGW MUTSEN!!! Go jij! Go jij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 22:38

Marloes.. dat is gewoon bokt. Dat had martine toen ook met breezer. Meine Liebe,die krijg mie ook commentaar en ze hadden geen flauw idee waar ze over praatten. Wordt je gewoon moe van!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:40

Tsja ik moet er ook nog wel om lachen, maar ik kan er gewoon niet tegen dat die mensen niet luisteren naar wat ik (wij) te zeggen hebben. En dan kan IK niet tegen krtiek?? het moet niet gekker worden..
De mensen die me kennen weten wel beter

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:42

Haha, wat een frustraties vanavond toch Tong uitsteken

Maar idd Rowo, dat eerste was mij ook al opgevallen! Compleet ander sfeertje in zo'n topic en dan denk ik ... waarom nou?
Naja, das de reden dat ik me er niet meer mee bemoei in HAW topics Bloos
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 06-10-07 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 22:42

Jij rijd blijkbaar je paard kapot... Nou als dat zo is dan hadden die paarden als Pino en Schimmie het niet zover geschopt toch, op deze leeftijd?

edit: toch ff gereageerd, kon het niet laten. Ze denken echt dat je een banketstaaf verhaal op hangt!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:46

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:47

Tsja ze moesten eens weten..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:51

Doei!

Weer thuis.
Ff kort verslag, morgen meer. Wil graag slapen Schijnheilig

Dressuur 188, ze was super kijkerig, moest naast een bosje met hindernissen dressuur rijden... Zonde, maargoed.

Springen foutloos, en cross weigering op t water, zoals bijna iedereen Nagelbijten / Gniffelen

Niet binnen de tijd, wel superfijn gereden en uiteindelijk 6e! Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:54

Jammer van je weigering op het water Hilde, maar toch heel netjes! Lachen

Loes: super, gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Vief: balen van dat ene puntje, maar die winstpunten komen nu vast ook snel!

ik ga zo nog maar even de vaatwasser uitruimen en dan maar eens slapen, morgen weer vroeg op (om 7 uur weer even de honden doen naar buiten etc, ben op m'n werk, in een heeel versierd huis trouwens *LOL*)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 22:55

Super Hilde!!!!! Gefeliciteerd! Hoe was de cross? Mijn pa zei van de week dat hij best eens een weekend naar texel wil en dat ik daar dan concours heb. Nou dat laat ik me maar 1x zeggen Haha!