Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Maar ze had het al toen ze kwam en toen stond ze gewoon buiten op de wei. Maar zal eens kijken. Misschien dat het er toch iets mee te maken heeft. Ze heeft nu sinds een poosje een deken op dus hoop dat het nu misschien ook wel sneller wegtrekt. viefdepief schreef:En inderdaad zulke dingen voel je gewoon. Op Lipso spring ik nu ook zo in de wei erop als hij helemaal achterin
staat. Been en hop hop hop in galop naar de uitgang. Scheelt mij weer wat lopenIn het begin kwam dat ook
echt niet in me op. Maar op een gegeven moment voel je gewoon dat het goed is en dan kan het ook echt.
Als ik Lady uit het weiland moet halen komt ze echt niet voor mij helemaal naar voren. Dus dat is lopen (meestal helemaal achterin het weiland) en dan hop erop en in een galopje weer naar voren
Deed ik in het begin ook echt niet, ben er zomaar ineens mee begonnen.
Ik had eigenlijk het gevoel dat ik het wel eens vanaf het paard kon proberen, maar toch eerst maar ff 10 minuutjes rondhobbelen en heb het toen heel voorzichtig geprobeerd ... en het lukte! Ben best trots 

Gewoon een vraagje, t viel me gewoon op.

viefdepief schreef:Sorry Rowo.. Je moet het écht niet persoonlijk opvatten hoor
Weet trouwens nog niet wanneer ik het zadel erop ga doen. Maar even met paps overleggen.
Zal wel niet meer zo heel lang duren

... Heel veel succes morgen! 
Wat een stelletje zeikerds! En de helft weet niet eens waar ze het over hebben. 1 iemand reageert met; niet door het lijf of onverantwoord, of meer meegeven of wat dan ook en dan komen 100en met nog zo'n opmerking. Kijk je in het profiel en dan zijn het een stel penny's. Of mensen die ooit 1 paard in hun leven hebben gehad, amper wedstrijden rijden en dan iemand willen vertellen hoe het moet
Nee, dat zijn mensen die willen gewoon ff lekker stangen ten koste van iemand anders

)