Ik had er vorig jaar in Oostenrijk heel erg last van. Was pas nog op controle geweest en ze hadden wel wat enge dingen ontdekt (WKB enzo). Maar ik kon pas na mijn skivakantie terecht voor een behandeling. Komen we daar, hoog in de bergen in ons chaletje. En 's nachts kiespijn!!!! D*mn! Maar niet aan de kiezen waar iets mee was. Moet dan wel door het hoogteverschil zijn gekomen.
Gelukkig is het de dag daarna weggetrokken. Het rare was nog wel dat ze foto's gemaakt hadden van tevoren en er niks te zien was aan die kies. Maar toen ik na mijn vakantie voor de behandeling terugging heb ik dat gemeld. Uiteindelijk was het zo erg dat ze hem nog niet eens meer konden boren en hij eruit moest.
kan zijn dat er dan lucht in een holte is gekomen, die er in de bergen niet uitkan maar wel uitzet door de lage omgevingsdruk. Met duiken heet dat dacht ik een barotrauma.
Ik ga mn bed even in... Krijg geen antibiotica, maar in ons medicijnkastje vond ik nog meer codeine en dat soort rommel, dus hoest is even weg, maar voel me erg slaperig... Tot later ofzo...
Lekkere tandarts praat, morgen moet ik ook weer. (alleen controle) Vorig jaar heb ik er een verstandskies uit laten boren. Gewoon in een perifeer ziekenhuis, die kaakchirurgen doen het dagelijks tig keer. In een academische tent moet je maar afwachten wie het doet. Liever niet een prof. die het een keer in het jaar nog zelf doet, lijkt mij.
ja misschien moet ik ook maar eens een dun ongebroken trensje proberen...maar dan bus of water? de myler is erg prettig voor omdat het zon enorm dun bitje is.. en als ik links een ophouding maak, voelt ze daar rechts niks van.. maar met een myler kan ik neit springen...misschien een ongebroken trens wel??? bitje wat ik nu gebruik is Heel goed te doen in het pc, maar dressuurmatig vraag ik er niks van, wan dan is het drama en dat gaf met losrijden ook wel eens problemen nu rijd ik haar los met een lang teugeltje
he wat leuk Madelene, doen we zeker! Nickeltje, ik dook heel fanatiek een tijd terug, nu beperkt het zich tot de vakanties, want de zondagen gaan op aan de paarden
Die van mij zijn er allemaal al uit (door de kaakchirurg) want ze lagen verticaal in mijn kaak, duwden mijn andere kiezen van zijn plek en kwamen maar niet door. Op mijn 20e heb ik ze eerst boven en een half jaar later onder beiden weg laten halen. Maar, tis dat het moest anders ha'k het nie gedoan.
Heb net zelf voorgesteld dat in het andere topic alleen nog crosspraat komt, en dan kletspraat hier of in het jongerentopic! Ben benieuwd of het gaat werken!!
Ik denk het niet echt MJ. Zie de reacties maar. Het geeft ook niet, ik denk dat het wel eens goed is om zulke gedachten gewoon eens neer te zetten. Weet iedereen ook gelijk weer hoe er over bepaalde dingen gedacht wordt.
grrr mijn pc doet echt irritant, ben ik fanatiek aan het typen en na een halve zin stopt ie er gewoon mee en scroll ik de pagina af naar beneden...??
Maar goed Sim, ik ben het met je eens en misschien kunnen die msn-taal-gebruikende nieuwkomers die het crossen wel vet cool vinden zelf ook wel een gezellig topic beginnen!
Mijn verstandkiezen zijn er ookuit. Alles was ontstoken, dus moest eerst links boven en onder en 4 weken later rechts. Geen pretje maar achteraf is het me meegevallen. En ik ben echt geen held bij de tandarts!
Laros wordt denk ik ook ooit een crosspaard, hij was al braaf in het bos en vandaag hebben we lekker door de wei gegaloppeerd en zijn we over de nieuwe dam gegaan. Ons weiland is een grote bouwput omdat ze de A2 bij Abcoude gaan verbreden worden er bij ons grote buizen voor de zand aanvoer neergelegd. Gelukkig gaan ze nu alles weer opruimen, alleen nu moeten we over een dam om op achterste deel van het land te komen.