Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al leuke kado's gehad?

Op het laatst zal het gezwel namelijk zo groot zijn dat hij niet meer kan eten.. Jezus schrok me echt te pletter!
) Mijn vriendje heeft alles gevoerd en buiten gezet. Was wel lekker om gewoon te blijven liggen

Nu ik weer wat vaer op niveau spring gaat het steeds beter ! 

Biertabje schreef:Fijn dat ze de sloot goed deedik heb gister een leuke avond gehad. springen ging voor geen meter!alleen de sloot deed ze super! voor de rest was ze wat laks en wilde ze hard
daarna nog even gezellig na gezeten! en toen was hetook zomaar weer kwart over elf
oeps, en dan moet je met je trailertje door de middle of nowhere (lees: Greonterp)
hihi, maar ben veilig thuis gekomen.
Ik bedenk me net dat ik dat helemaal niet geoefend heb met Ot

Citaat:heb de French Buffet uit de concorde merrie(van Simon...Gomir) nog even een rondje zien doen, beetje een laat bloeier.

Stomme parkeerschijven ook. 
ik mag hem voortaan gaan rijden en ook wedstrijden doen, en me springzadel passte !
en heb er waarschijnlijk nog 1 bij te rijden van hun, wedstrijdenis nogniet zeker, maar zal zo wel even een verslag maken met foto's
ik ben er ook 3 dagen gebleven
ben echt zo blij
ben benieuwd naar de foto's!
niet te veel kinders nemen hoor 
maar het moet van mezelf!1 het is je basis en ik heb een paard onder me kont die goed KAN lopen

En wij de routeplanner gevolgt stuurt de routerplannner op een gegeven moment ons 2 keer de zelfde kant op waar het industrie terrein was
dus zijn we ipv de 1e afslag op de rontonde de 2e gepakt en dus rechtendoor gereden!
toen ging alles goed, we waren op het juiste pad en had er echt zin in
Toen kwamen we daar aan heel groot, mooi huis, dus wij naar achteren gelopen en toen kwamen we de francien tegen (de beste vriendin van me ma) helemaal blij dat we er waren ! Eerst even een rondleiding gehad over het hele gebeuren daar!
Echt mooi daar alleen moet nog wel veel gedaan worden!
maardat komt nog wel!
Oja kimberley hun dochter had 's midags al de paarden gepoetst, dus hoefde ik dat niet te doen
haha 
want anders ligt het zadel ook maar in de kast en dat is zonde, dus hun zo ja dat is zo
Dus kijken of het paste en het paste
dus ik helemaal blij
Dus opgezadelt en kimberley ging op koos de andere, dus wij naar de buitenbak, en even losgereden! Toen door de polder, lekker gedraaft en gegaloppeert, we waren snel terug, het rondje was ook niet zo groot
Dus toen zeiden ze wil je een sprongetje maken dus ik zei maakt niks uit, dus ging eric de man van francien even een sprongetje maken
een stoel met een plankje op de bakrand
haha! ging super
hij springt echt heel lekker!En meet zelf de afstand in !
dat is echt fijn! Maar nou bleek dat hij ook Z sgw heeft gelopen, dus ik nog blijer en kwam eric mee ja we zullen wel een crossbaantje maken tussen de paden door dan is datook weer aangekleed
dus ik ben echt blij
Toen afgezadelt en hij was echt super braaf je kan alles met hem doen, alleen hij heeft vroeger veel slaag gehad, du shij is een beetje kopschuw maar na gisteren is het veel minder geworden je moet gewoon niet zwaaien met je aremn dan is het goed, en mannen heeft hij het er niet op
Toen gegeten daar en slapen, het was nogal eng
haha het was muis stil en hoor je die paarden stampen
en de vliegen roosteren
agja ik was al om 5 over 5 's ochtends wakker, voind het zo leuk ik werd wakker gehinnekt
haha
echt kei sgattig, dus ik kon niet meer slapen! Dus die dag vroeg geten de paarden gevoert en kimberley had met haar 2 pony's les dus foto's geschoten en luuk daarna gereden en weer eenpaar sprongetjes gemaakt! Super lief, daarna afgespoten vond hij kei lekker
alleen dan komt eric eraan en doet ietsen dan gaat hij ineens met zijn hoofd omhoog echt zielig!
toen gisteren zijn we een hondje gaan halen een amerikaanse bullterier ofzo
in het asiel, hij is echt dominant zeg ik mag niet eens een ander hondje aaien van hem
Oja we hadden ook kims haar broertje nat gemaakt met de brandslang, hij heeft en keet en hij kwam naarbuiten want kim had debrandslang boven op vast gehouden we zaten namelijk boven op en hij kwam na buiten en ik gooide nog een hele emmer water over hem heen, ging hij huilen
haha wij hadden zo;n lol he
maar gisteren dus ik vond het zielig dat koos niet gereden werd, want die dag ervoor zou ze hem ook rijden en is niet gebeurt dus zei ik of koos ook dan beweging moest hebben gisteren, en dat was goied, dus ik gereden, echt een fijn dier die koos!
Dus ik koos opgezadelt en gaan rijden!
super fijn, liep echt goed terwijl ik voor het eerst op hem zat
was wel lang geleden dat ik dressuu had gereden
maar douwe die daar dus les eeft zij tegen francien en eric je moet maxime koos ook laten uitbrengen maar dan in de dressuur!
dat hoorde ik achteraf van ons ma en pa, dus ben echt blij!
Ik ga denk ik zondag daar hee en blijf ik slapen dan kan ik maandags kimberley uitzwaaien die gaat naar frankrijk met haar 2 pony's naar wedstrijd dressuur! Ik zal drek veel foto's plaatsen