[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:20

:(:) voor Sim.

Sim

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:22

Thanks.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:30

Hij zwemt weer!

Truste dames, Morgen hopelijk een betere dag.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:38

*\o/* Weltrusten!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 23:56

@ Sim bekende spreuk :D en voor de beladen avond :(:)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:09

Hallo allemaal! Ik zit al een tijdje niet meer in het gewone SGW topic maar alleen nog bij de bejaaarden en ik zat me eigenlijk af te vragen of er misschien weer interesse zou zijn in het bestellen van de SGW polo's en vesten. Dit heb ik een aantal jaren geleden ook gedaan en het zijn best fijne spullen, aangezien er best wel een heleboel nieuwe SGW'ers bij zijn gekomen is het misschien wel leuk om weer zoiets te doen.

Zijn er hier geïnteresseerden? Zo ja, dan kunnen we weer een bestelronde op gaan starten :)).

Ik zal even de link naar het oude topic opzoeken, even voor de beeldvorming.

[SGW] SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

En nog even een nieuwe link naar de polo's en fleecevesten.

Polo (goede kwaliteit):
http://www.eurogifts.nl/nl-nl/shop/p/42 ... 0-gm%C2%B2

Dit was het model van de vesten, maar misschien zit er nu wel een mooiere optie bij:

http://www.eurogifts.nl/nl-nl/shop/text ... 0-gm%C2%B2
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 29-02-12 00:20, in het totaal 3 keer bewerkt

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:10

Net even heel wat bij zitten lezen. Wat een hoop ellende zeg! Voor iedereen die het nodig heeft :(:) .
Verder gelachen om de bijzondere stunts die mensen uithalenvmet lensen en tampons. Hie dit in 1 zin past snap ik alleen nog niet erg. :+ Mijn zoon trok vanmorgen netjes een schone boxer aan. Kwam hij er op school achter dat hij de andere was vergeten uit te trekken. :Y)

Ik ga mijn bed opzoeken. Ben nog steeds totaal niet fit. Vermoeidheid was vandaag zo erg dat ik wegtrekkers had achter het stuur, zo eng! auto aan de kant gezet maar ik bleef wazig in mijn hoofd en reed hierdoor nog een spiegel van een geparkeerde auto aan gort. |( Heb de directeur maar even een mail gestuurd dat we even moeten overleggen dat dit zo niet gaat. Voelt echt als falen, zo k*t. Maar jezelf op een hoop rijden is ook niet de bedoeling. Morgen ben ik vrij, dan eens overdenken hoe nu verder. Regulier niets te vinden, dus ik zal alternatief weer wat gaan zoeken. Eerst morgen naar een crematie, ook lekker gezellig.....moeder van een vriend overleden aan kanker, was pas in de 60...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:13

Daar was kris (?) hier toen ook mee bezig, was interesse voor maar het is er nog niet van gekomen.
Dus misschien is het handig om weer een topic te maken. Ik heb in elk geval interesse :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:13

caro29 schreef:
@ Mirthe ik weet nog wel een hele goede instructrice. ik wil niemand anders meer maar daar moet je wel ff voor naar Emmen maar ik ken mensen uit de omgeving Staphorst die ook naar haar gaan.

Emmen wordt me veel te gek helaas. Dan kunnen we net zo snel naar Baers rijden.

Jantine, doorrijden, auw! Ik heb een keer met mijn duffe kop een string aangetrokken tijden het kampioenschap tuigpaarden onder het zadel. Aan het eind van de rubriek was mijn witte broek rood! Verder gelukkig nooit last van

Mo heeft sexy pukkels op haaar kont en je getrouwde man heb ik zelfs gemist. Zoek het nog wel even op, heb toch vakantie!
Autorijlessen.. Ik heb 3 weken om hem te halen vind ik (dan past het precies in mijn werk-vakantie :+ )
Oef FE, rustig aan maar :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:15

Leuk Hypo :j
Gatver Mel :(:) dat is inderdaad niet de bedoeling! Die Joey :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:17

Mo! You addict! 10000 berichten :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:18

@danielle, het is nogal een werk om dat op touw te zetten, kan me best voorstellen dat het is doodgebloed. Maar als er animo is dan wil ik het wel weer doen hoor, heb zelf ook wel weer zin in een frisse nieuwe polo ;)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:18

Gefeliciteerd Mootje :') Nu ben je echt verslaafd _O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:19

Ojee, en hk telt niet eens mee toch?
Edit :+ 21093

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:20

Klopt, incl HK=
Er voldeden 21092 resultaten aan de zoekterm
Laatst bijgewerkt door mistid op 29-02-12 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:20

TG ohh wat poedersuiker zeg!!! Heel veel sterkte eb gezondheid. Gewenst. Zal voor je vossie duimen.
Roos beterschap
Lau heeft een slippertje gemaakt :-P
Jeroen sterkte met je gemeente drama
texelse hoopelijk knap je snel op.
Noor balen van je sollici.
Annetje Sterkte met vies.
Suikemeisje beeterschap.
Oep tampon troubles en doorrij problemen....
Fe gecondoleerd en doe een beetje voorzichtig<3

Vandaag 3 lammetjes op de wereld geholpen<3<3
Red heeft zijn ijzer afgetrapt en de moeder vaneen vriendnnetje heefteen aanrijdein met eeb vracht auto gehad... Auto kort maar lijkt verder tot nu toe mee te vallen

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:21

Haha, nee indd, je hebt nog nuttig gepost ook :') ik zit nog niet eens op de helft in totaal en ik ben al veel langer lid :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:23

Vind het altijd wel leuk om in normale topics te reageren. Zit veel op htt en fk O:)
Ik ken mensen die langer lid zijn met 25 nuttige posts :=

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:28

Dat was even leuk bijlezen :D . Onderbroekenlol en -drama. Heb geen tips.
Die high five was ook leuk om te lezen _-:( .
Sim :(:) .
Sannn heeft lekker gelest.
Noor, is dat 1 van de vissen? Heb je ze in een ronde kom? Dat is heel zielig hoor %) . Verder hou ik helemaal niet van vissen :o .

Weinig nuttigs hiero. Heb hele avond CSI (geloof ik) gekeken. Echt hoog niveau =:) .
Trusten maar! :z

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 01:56

Ik lees een hoop ongeluk en misère, een :(:) voor iedereen die er eentje kan gebruiken.
Ook een hoop onderbroeken-lol en -leed idd zoals Leli het mooi verwoord :D , wat ik ideaal vind zijn de lycra strings van de Hema, geen naad en dus ook geen doorrijplekken, maar gewone slips zonder gekke stofjes gaan bij mij ook prima :) .
(oh en meiden, ga dus echt nooit "ff snel" rijden terijl je een string met kant aan hebt, ik kon een week lang op de blaren zitten, letterlijk :Y) )

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 07:28

knuffel voor Sim :(:)
Sann klinkt goed! Wou eerst ook graag bij Johan gaan lessen maar niet meer over gehad met vaders, maar weer eens doen :+ Oude eigenaresse van Ruby heeft er ook gelest en beviel haar heel goed :D En Ruby kent alle kunstjes, maar geen basis :')
Mootje: billen scrub ;) en is addict verklaard haha!
Noor: je weet dat er een heel topic loopt over het verzorgen van een goudvis hier op bokt hea :Y) (of gaat het niet over een goudvis :o? )
Eef: heb ik nooit last van gehad? Gelukkig eigenlijk maar haha.

Ik ga me zo omkleden en onderweg naar stage, vandaag een uurtje later beginnen dan gister en maandag *\o/*

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:09

ik zit al bijna een half uur in de trein.
Heb op zich wel zin in vandaag maar heb dus hele tijd het idee dat ik moet plassen.. Best vervelend als dat niet kan in de trein.

Morgen kan ik uitslapen :D voordat ik het weet is het schooljaar voorbij.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:16

leuk verhaal over die tampons! Dat heb ik dus nog nooit gehad eigenlijk.
Tientjeh, ik zou wat uitproberen met je ondergoed en je rijbroek. Ik kan bv geen springles rijden met twee van mijn broeken, terwijl de andere wel goed gaan. Mijn rijbroek moet zo katoen mogelijk zijn en strak aansluiten. De broeken waarvan het kruis afzakt schuiven denk ik teveel en dan gaat ook alles kapot. Naadloos ondergoed dat perfect past is natuurlijk ook een must. Ik rijd me in de zomer met spring/crossles toch wel vaak door, ik zweet te veel en dat gaat lekker lopen broeien en schuren vrees ik.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 08:42

zo meteen weer een aantal bladzijdes lezen
wat over tampons (nog nooit iets aparts mee gehad)
doorrijden, pukkels, liezen die beurs zijn

gister was het werk weer heel rustig echt zo raar dat verschil.
paardjes lopen al weer een poos buiten. Nu weer richting werk tot 7u vanavond les dus laat thuis.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:46

Sim: beladen avond??? indien nodig: :(:) :(:)
@Noor: oeps voor Victor...
@Mistid: het kan razendsnel gaan met het rijbewijs. Zelf stam ik nog uit de tijd dat je theorie en pratijkexamen op 1 dag deed. Aanvragen duurde een half jaar. In die tijd ging het net wat beter me de economie in NL en wilden opeens alle huismoeders ook hun rijbewijs halen. Daarvoor reden eigenlijk alleen nog maar mannen. Zelf had ik het met 18 lessen, 1x praktijk en 2x theorie-examen, dat ik na 4 weken over mocht doen. Onze "middelste" kon het helemaal snel. Die werd 25 november 18, werd 1 december aan haar knie ge-opereerd, liep 6 december met de krukken onder haar arm het pad op en neer om te oefenen, had 13 december haar 1e rijles en reed 23 december in haar autootje legaal de weg op. Nou moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat wij de meiden het rijbewijs kado gedaan hebben. Tenminste: de rijlessen t/m 1x afrijden. Dus de financiën waren voor hun geen belemmering om snel te beginnen. En wij hebben vanaf dag 1 dat de oudste haar rijbewijs had gezorgd voor een "oefenautootje". Begonnen met een Alto van 16 jaar oud, daarna een Panda van ongeveer dezelfde leeftijd, die werd weer opgevolgd door een knappe radio-cd-speler met een Renault 5 erom heen, en daarna hebben we een goeie Suzuki Vitara gekocht. Zodoende konden ze meteen kilometers maken, en een beetje oefenen. Voor langere trajecten aan de vaste wal namen ze onze gewone auto mee.
@Mootje: :oo *\o/* _/-\o_ dat is heel veel....... maar ach, als het zo door gaat, halen we het allemaal wel..... :D
@Beli: wat leuk, geboorteassistente bij de schapen. Lammetjes zijn zooooo leuk, en hier op het schapeneiland krioelt het er in het voorjaar van, maar ik vraag me altijd af hoe het toch mogelijk is dat zo'n leuk lammetje in zo'n korte tijd veranderd in zo'n "stom" schaap.....
@Leliaardje: een ronde kom is pas zielig als je zegt dat er iets lekkers in de hoek ligt....... :D :o
@suikermeisje: laat de boel even controleren, want er gaat iets niet goed bij/met je. Doen hoor!!

Zo ben weer bij!
Er is al geinventariseerd wie wat wil vwb de shirtjes, vesten etc. Maar ik weet niet meer zo uit mijn hoofd wie dat gedaan heeft. Vroeg me van de week juist af hoe het er mee stond......

Goedemorgen allen!! Ik ga zo op pad voor een nieuw dagje zh. Blegghh, weinig zin in, maar weinig keus. Tussen 11.00 en 12.45 niets te doen, dus maar eens kijken of ik iets kan verzinnen voor dat eventjes.

Verder zijn we er uit met de wormenkuren, dus de dametjes mogen vanavond weer smullen. Hopelijk is dat afdoende.
Fijne dag allemaal, en voor wie het nodig heeft.... :(:)