voor Sim. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
Mijn zoon trok vanmorgen netjes een schone boxer aan. Kwam hij er op school achter dat hij de andere was vergeten uit te trekken.
Heb de directeur maar even een mail gestuurd dat we even moeten overleggen dat dit zo niet gaat. Voelt echt als falen, zo k*t. Maar jezelf op een hoop rijden is ook niet de bedoeling. Morgen ben ik vrij, dan eens overdenken hoe nu verder. Regulier niets te vinden, dus ik zal alternatief weer wat gaan zoeken. Eerst morgen naar een crematie, ook lekker gezellig.....moeder van een vriend overleden aan kanker, was pas in de 60...
caro29 schreef:@ Mirthe ik weet nog wel een hele goede instructrice. ik wil niemand anders meer maar daar moet je wel ff voor naar Emmen maar ik ken mensen uit de omgeving Staphorst die ook naar haar gaan.
)
dat is inderdaad niet de bedoeling! Die Joey
Nu ben je echt verslaafd

ik zit nog niet eens op de helft in totaal en ik ben al veel langer lid
. Onderbroekenlol en -drama. Heb geen tips.
.
.
. Verder hou ik helemaal niet van vissen
.
.
voor iedereen die er eentje kan gebruiken.
, wat ik ideaal vind zijn de lycra strings van de Hema, geen naad en dus ook geen doorrijplekken, maar gewone slips zonder gekke stofjes gaan bij mij ook prima
.
)
Oude eigenaresse van Ruby heeft er ook gelest en beviel haar heel goed
En Ruby kent alle kunstjes, maar geen basis
en is addict verklaard haha!
(of gaat het niet over een goudvis
)
voordat ik het weet is het schooljaar voorbij. 
dat is heel veel....... maar ach, als het zo door gaat, halen we het allemaal wel.....