[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:14

Ik heb mijn startkaart voor 2012 juist opgezegd trouwens -O-

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:21

Snoek, wat een ontzettende tegenvaller. :(:)
Lau, 4 paarden zou heel gaaf zijn! Ik moet het de komende 2 seizoenen nog met twee doen.

Caap ging goed met lessen na twee weken stappen, alleen linksom in galop wou hij er eerst niet doorheen. Scene mag 18 december zijn debuut maken als dressuurpaard. :P

Net gegeten en ga zo nog even roeien, mama heeft zo'n ding staan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:22

Snoek :(:) Het zit jullie echt niet mee he. :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:24

Roeien is echt super Eef!
Shanouk :(:)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:27

Hè Shanouk, het zit jou echt niet mee!

Jeuj :D heb net een vestje van mama gehad die ze nooit meer aan heeft en waar ik al lang op loop te azen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:28

Net me jurkjes bekeken voor het eventingfeest. Vind dat er niets leuks bij zit terwijl ik er eigenlijk zat heb. :Y)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:35

Snoekiej schreef:
Ik heb mijn startkaart voor 2012 juist opgezegd trouwens -O-

:(:)

Ik ook. Maar bij mij is het niet echt zielig. Laurie gaat lekker door met Giga en daar ga ik gewoon van genieten (en van de buitenritjes).

Texelse: wat akelig van de zieke zus. :(:)

Hoe is het eigenlijk met de kameraad van??? Sorry, ik ben vergeten wiens kameraad ziek was (alvleesklierproblemen), maar ik hoop wel dat het goed met hem gaat!

Nu ga ik snel naar de laatste 15 minuten van Masterchef kijken!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:52

Snoekie :(:) :(:) (2, want die kun je wel gebruiken!!)
Dat was Rowo, van wie een kameraad van haar vriend zo ziek was. Ja, ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik loop/zit me een beetje te vervelen. Moet weer even wennen denk ik, in ons eigen huis, zonder gasten aan de deur. Er is nog meer dan genoeg te doen, maar
ik kan m'n draai nog niet vinden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:16

Texelse, de moestuin wil aandacht, alhoewel het nu wat laat is :)
Lau, lekker fanatiek dus!
Tg heeft er ook zin in....
Margreet :+ autocorrectie van telefoon!
Noor geen tijd om hard te lopen...
Saar, ook nog voetballen er naast :oo
:(:) voor Snoek!
Lielle, wat voor kleurtje zit er nu in je haar?
Eef heeft een leuk vestje van mams gekregen.

Ik heb het 4 uur volgehouden! Ben er achter dat ik alleen een stoomsauna en IR lekker vind! De rest is mij echt te benauwd.... Neusgaten brandden bijna weg... Heerlijk gegeten :) massage was erg pijnlijk, maar mijn schouders hangen weer op de goede hoogte :')

Hele diversiteit aan mensen gezien! Vond het helemaal niet zo eng als ij dacht _O- ik wil nu alleen maar slapen (door de massage).
Denk dat ik het maar vaker ga doen! Om de maand ofzo...

Fijne zaterdag. Ik moet aan het werk!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:20

Zo Noor is net naar de fysio geweest, schouder en rug zaten helemaal vast en zo, dus die is even lekker gekraakt. Beroerder is dat hij toch denkt dat de vinger gebroken is en nu niet recht aan elkaar groeit dus ze moet toch op de foto. Soms heel soms kunnen kinderen maar beter direct luisteren naar mensen die denken dat ze het beter weten. Allemaal een prettig weekend, ik ga nog even de honden uitlaten en dan lekker naar bed. _/-\o_

Mootje: snel weer terug dus en ik dacht meer aan dat schattige glazen huisje van Margriet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:26

Margreet, die met al die spinnetjes!
Balen van Noor haar vinger. Mijn bult is nu pas aan het wegtrekken, terwijl het al zo'n 7 weken terug is dat ik hem heb bezeerd. Was ook bang op iets permanents, maar het lijkt mee te vallen!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:28

Avond!

Snoek, wat ongelovelijk balen zeg.
Fanatieke sporters allemaal hier zeg. Ik heb kilo's teveel en conditie te weinig. Ben nu wat meer aan het fietsen en lopen. Al doe ik ook lopend en staand werk.

Hier vanmorgen mijn vinger bezeerd aan de deurpost. Heel stuk vel uit mijn vinger. Echt zo'n gat. Bloeden als een rund. Was niet echt prettig werken vanmiddag!

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:43

:wave:

@ snoek: dikke knuffel voor jou :(:) Las dat je nog 4 weken moest stappen? Hoe zijn de vooruitzichten nu?

@ Eef: ben eigenlijk wel weer benieuwd naar foto's van Scene! Je debuut komt vast goed!

@ Jantine: *auw* Wondjes aan je vingers zijn rot, je hebt er altijd last van. Werk je nu als kapster of bij die ruitersporzaak?

@ Margreet: Noor's vinger toch gebroken? Pfff, dat zal ff een tegenvaller zijn....

@ Mootje; is de sauna nou een aanrader volgens jou? Was je trouwens alleen?

T is idd mijn vriends kameraad die zo ziek was. Hij is al weken stabiel, maar gaat niet heel erg vooruit. Heeft afgelopen week weer een zware koortsaanval gehad. Hij bleek een ontsteking te hebben van een drain :x Koorts is nu iig weg en hij mag weer van bed. Lopen gaat niet ivm veel pijn in zijn buikholte doordat daar veel pus en ontlasting zit. Hij is er nog lang niet :n

Ik slaap vannacht weer in Haaksbergen. Morgen mogen de hechtingen bij Zetje eruit. K hoop zo dat ze weer mag stappen en langzaam weer de wei op kan.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:57

Jeetje Mandy, die jongen heeft het zwaar te verduren! Hij is wel echt sterk, dat hij al zolang alles volhoud!

Ik werk nog als kapster, maar wat minder uren. Gaat nu helemaal top!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:08

Margreet en Mootje: waarom hebben jullie het dan over die spinnetjes in mijn glazen huisje? En niet over die overheeeeeeerlijke druiven die daar ook groeien?? En over de moestuin..... tja, wat zal ik zeggen.... 7 november, dus deze week nog, heb ik het laatste maaltje slabonen geplukt. En ze waren nog heerlijk. Maar meiden jullie hebben groot gelijk, er is zat te doen, maar ik krijg de slinger nog niet zo erg. Komt wel weer. Ik heb me in ieder geval verdienstelijk gemaakt met collecteren voor de Alzheimer stichting, compleet met lekke band, in het stikkedonker, 5 km van huis hier in de polder. En nergens heb ik een "nee" gehoord! Lekker sgw-gerelateerd trouwens...

oliebol, die vinger van Noor. Raar hoor, dat breken. Alle keren dat ik onmiddelijk op de foto ging was er niets stuk. En de keren dat ik wel wat gebroken had kwamen we er pas veel later achter (vinger, pols, kuitbeen).
@Rowo, hopelijk gaat dat morgen goed met Zetje!! Succes, ik duim voor je.
@Jantine, kijk naar Noor, bij twijfel: op de foto!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:10

Texelse, ik heb geen foto nodig. Eerder hechtingen, maar dat kon ook niet ivm vel tekort. Er is gewoon een hap uit mijn vinger.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:15

getverderrie Jantine, en zonder mes en vork natuurlijk.... :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:22

Auw Jantine! Ik heb ooit een keer een hele plak hand afgeschaalfd met een kaasschaaf, geen aanrader. := Bleef het bij jou ook maar bloeden? Bij mij ging het door 3 pleisters heen. :P
Noor, balen van de vinger!
Rowo, klinkt niet goed... Gelukkig is hij wel stabiel.

Ik heb net een nieuw fototoestel dus ik zal Scene binnenkort wel eens op de foto zetten. Het is nog steeds een schriel ding maar dat is ook niet zomaar weg.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:25

Goeieavond

@ Kris :o ik heb ze achter de kassa gelegd om ze mee te nemen maar ik kan het nog niet helemaal. :o Tuurlijk wil ik dat ie beter reageert en iets vlugger reageert maar ik heb er nog nooit mee gereden en vraag me af of er niet iets is wat er tussen zit. Hoewel mijn collega zegt dat zo'n grof wiel niet super scherp is.

@ Margriet fijn dat W helemaal goed was :) Jammer dat je ouders er dan zo over denken. Maar misschien is het anders als je er mee op bent gegroeid. :)

@ snoek wat onwijs balen zeg! :(:)

Ik heb echt een rot nacht gehad. Eerst had ik het zo koud dat ik niet kon slapen , toen kreeg ik door de kou last van mn rug, heb ik zo'n kersenpittenzak opgehaald en mn flanellen pyama aangetrokken, daarna in slaap gevallen om na een tijdje kotsmisselijk wakker te worden. Ben naar de wc gelopen en daar in slaap gevallen met mn kop in de wasbak, tot Geert me wakker maakte omdat ie dacht wat ik daar toch zo lang deed was mijn pyama klam van het zweet en mn kop zo wit als een vaatdoek. Vandaag van 10-21 gewerkt en morgen nog van 10-17. Maar assistent bedrijfsleider heeft me al laten weten mij niet te willen zien als ik ziek ben ^) (einde klaagmodus)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:30

Oh bah, akelige verhalen hier.
Marijke: dat klinkt wel super akelig als je zo beroerd op de WC in slaap valt :(:) .
Noor: balen van je vinger.
Tientjeh: ook een akelige vinger :(:) .
Rowo: dat klinkt nog heel beroerd zeg. Hopelijk klautert hij er bovenop!

Giga liep erg lekker vanavond. Zondag mag ze weer mee het bos in.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:35

Dat artikel in de P&S was wel interesant idd.
Shanouk balen zeg!
Ow dat zou wel heeeel balen zijn van Noor haar vinger!
Jantine auw klinkt niet echt fijn.
Marijke ja idd, ik wil het liefst ook gwoon een paard van mijzelf. Dat zit er nu alleen nog niet in. Aangezien we elk jaar wel een stuk of 3 veulens krijgen, moeten er ook eens wat verkocht worden. Nee is niet anders denk ik, dit went niet, is trouwens na mijn pony ook pas het eerste paard waar ik het zo moeilijk mee heb.Beterschap iig, klinkt niet fijn.

Zo weer uitgewerkt. W is iig veel dichter bij de mensen uit Drenthe gekomen. Heb net ook mijn startkaart met hem afgemeld. -O-

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:02

Tijd niet gereageerd hier, maar wil nu toch even reageren.

Snoekiej, wat ontzettend jammer voor je dat je nu met de wedstrijden moet gaan stoppen. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor je is, sterkte!

Margriet, ik schrok ervan toen ik op facebook zag dat je topper verkocht is. Wat jammer, jullie waren zó fijn bezig! Jij ook sterkte!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:23

Wat een vervelend nieuws lees ik van sommigen. :(:)
Morgen duimen voor Zetje dat ze snel weer van stal mag. :)
Texelse fijn een weekend zonder verplichtingen. Komt volgens mij niet zoveel voor bij jou!
En voor Marijke beterschap gewenst! :(:)

Had nog even de paarden gelongeerd. Ze zijn allebei echt super fit!!
Staleigenaar is al dikke vrienden met Tessa, en ze gedragen zich goed als ik er niet ben.
Altijd fijn om te horen. :)

Morgen helpen met de cross bouwen, 9 uur al aanwezig zijn :z

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 09:21

Goeiemorgen :wave:

@ Danielle: veel plezier. Is dit weekend de onderlinge cross van jullie?

@ Margriet: Drenthe is nog wel redelijk dichtbij toch? Kun je hem nog een keer opzoeken!

@ Marijke: doe je wel rustig aan. Ziek werken is ook niet wat. Hopelijk voel je je vandaag beter.

@ Jantine: oh dacht dat je met het 'kapperen' gestopt was? Ik droom weer dingen die er niet zijn :+

Ik zit nog aan de koffie. Paarden zijn lekker aan het eten. Zo met Zetje richting kliniek :\

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 09:36

Morgen :wave:

Mandy: Veel succes bij de kliniek! Hoop op goed nieuws voor Zetje!
Margriet: Verstandig dat je meegegaan bent :) Hoop dat W het daar heel erg naar zijn zin gaat krijgen!
Shanouk: Vervelend allemaal.. Kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt..
Danielle: Is al weer bijna aan het crossbouwen
Lelieaardje's Giga was braaf gister :)
En Marijke had ik al even gesproken toen ik in de Divoza was, vannacht een betere nacht gehad? :(:)

Ik ga zo naar GG :) en daarna Wolles scheren. Ik ben benieuwd...