Zal morgen even een pb op stellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou ook niet weten hoe die van mij erop reageren.

Een Fries is ool leuk, mits ze wat kunnen lopen.
Kheb gelukkig maar 1 startkaart.....
reed weer 6 galopsprongen ipv 5...het goede tempo hebben we nog niet gevonden dus....maar ja komt vanzelf, stomme is dat ik het wel het gevoel heb dat het hard gaat maar in werkelijkheid is dat dus niet zo. Later gingen de lijntjes wel heel goed, ik moet het zelf wat meer los gaan laten blijkbaar. Bull en ik hebben nog een beetje discussie over de controle....
hij word dan veel te ijverig en dan ga ik terugrijden.....
daar gaat het dan fout.......stomme ik....
FEI zendt alleen zaterdagmiddag uit!
Zo weer boekjes lezen, sheets doornemen, etc..
Om 11.30 uur weer 3 uurtjes poetsen en dan gelijk Woll even rijden.
) dus er maar weer af gegaan en haar 50 meter aan de hand meegenomen. Eenmaal echt in het bos vond ze het weer super leuk. Oortjes erop en ze had er echt zin in. Hartstikke braaf ook het stukje dat ik langs de N-weg moest.. Blijft maf dat ze dan zo stom doet.. Maar goed, maar weer wat regelmaat in aanbrengen, dat helpt altijd wel
Mootje schreef:Gaan we dan in de eerste week van Februari, als Lau vakantie heeft?
Zonder mij te vragen????????? Ik wil óók! Ik heb geen strandpartner meer met al die geblesseerde paarden bij ons op stal...

Ik vind deze (heb alleen foto gezien) wel ietsjepietsjepietsjepietje eleganter.
Na ruim een uur rijden ben ik gestopt, maar volgens mij had ie nog wel een uur gekund! Nudine heeft lekker buiten gespeeld tijdens het rijden, had verder weinig tijd meer voor haar
. Vandaag gaat ze met de rest mee naar buiten, hopelijk gedraagt ze zich een beetje. Vanavond ga ik namelijk bij een vriendin eten.
.
.
Kan jij ook vrij nemen? Ik kan trouwens niet op maandag, want dan moet ik ORUN rijden bij EB haar moeder!