Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal er af en toe ook wel even een paarden foto tussendoor gooien 
heb alles gelezen maar niet geraegeerd beetje too much ..
wel een simmie die een heelrijke buitenrit heeft gemaakt en werkt, PB haar paarden drukte..
Mootje met een geweldige capfoto, Billy nog steeds een dikke knuffel
......en alle andere bokkers een schouderklopje...
en het alarm wat nu al twee diensten snachts afgaat op de kazerne is dan ook niet echt bevordelijk.

Dikke knuffel voor jou. Kun je nog een beetje afleiding vinden?
Ik hoorde het net van mijn schone zusje
Ik heb straks een afspraak in de stad waar vriendje aan het werk is, dus als er dan nog niks is doorgekomen, rij ik wel even langs: Hee s*kkel, je moet je broer bellen NU! 
En veel sterkte voor paps vandaag
Hopelijk valt het hem niet te zwaar....
Op foto's van jou ziet het er ook niet naar uit dat je veel lichter moet worden.... wel goed op jezelf passen hoor
En Toby/paarden spam is altijd leuk

Ze hebben dus nu 2 dagen niks op gehad. Maar vannacht wel weer... Ik ben niet van het wisselen, maar dit weer maakt het haast onmogelijk

Succes met tekenen!

De rest is nog mooi dun in het haar, maar de dekens liggen er dan ook al een paar weken op. Deze dagen zijn idd wel verwarrend, ik heb de dekens nog op gelaten, maar als het weer zo warm wordt krijgens ze overdag de vliegendeken weer op en snachts deze. Hebben jullie ook zo veel last van muggen? Hier worden de paarden helemaal gek als ze bloot buiten lopen

), maar het heeft toch niet mogen baten.

Het kost mij 40 euro, een spuit tranquigel en een vrije middag