[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:52

Ja heb zelf wedstrijd anders had ik je graag geholpen!

Merrie stond net gewoon te eten, moest nog wel injecties hebben voor de baarmoeder en nog 5 dagen temperaturen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:52

Wat sneu voor de merrie en voor jullie TG.
10tje, ook hier een Orun diploma, maar helaas geen tijd zondag.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:53

Sim, zijn die wedstrijden in Soest op woensdagen een aanrader? En de dressuur daar?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:54

Sterkte TG. Dat zijn nooit leuke dingen. Je verheugd je er zo op.
(toch wel raar heb de afgelopen 3 weken al van 5 mensen gehoord met een verworpen veulen)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 23:01

Lotte: gezellig met je mams :D
Tientjeh: bloed afnemen is idd wel makkelijker.
Pb: stoere foto;s :D ziet er goed uit!
Carolien: whaha een scheur rondje!
Snoekiej: fijn dat Vorstin zo lekker ging :D
Mirthe: succes met je toetsen!
tg: wat sneu
Tientjeh: helaas hier ook geen Orun diploma

Ben weer uitgewerkt, het was erg druk. Daarna nog even gezellig met een collega gekletst. Nu zo lekker op bed, en morgen ochtend maar even trainen en smiddags werken.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:07

PB,Je topic is trouwens super stoer met Amati!
Karen, enorm balen is dat! je hoort het inderdaad wel veel. Tot hoe lang had ze nog moeten dragen dan?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:10

Tot eind juni dus ze zat nu op 8 maanden, misschien rhino of was het veulen zelf niet goed.

PB: Amati is echt een gaaf paard!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:26

@ teegee. Mijn merrie heeft op 7-3 het veulen verworpen terwijl zij pas in juli uitgerekend was. Hier in de buurt worden ook veel veulens verworpen of dood geboren. Denk zelf ook Rhino. Mijn merrie voelt zich weer prima en gaat in april weer bij de hengst. Zij kon niet gelijk omdat zij was dichtgezet en wat uitgescheurd was. Moest eerst even helen.
Is erg balen maar ben wel van mening dat het niet zonder goede reden gebeurt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:30

Deze is ook iets uitgescheurd, misschien moet ze nog dichtgezet worden. Even afwachten. Misschien gaat ze nu wel eerst de sport in ipv weer dekken.

Ja echt balen maar toch iets minder zuur dan een dood of niet goed veulen straks in juli.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:11

Ik heb hier een veulen! Net geboren en 30cm hoog.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:19

@PB: Gefeliciteerd met jullie veulen! (hondje :P ) En fijn dat je zo lekker hebt kunnen trainen met de paarden, foto's zien er ook erg goed uit!
@TG: :(:) Kan me voorstellen dat je daardoor ff flink van slag bent!! Sterkte voor jullie!
@Tientjeh: Balen dat je Uk zijn urine nog niet hebt kunnen opvangen, hopelijk krijg je na het bloedonderzoek snel de uitslag! En je hebt een pb ;)
@Mistid: Alvast succes met je toetsweek en hopelijk vinden jullie snel een nieuwe baas voor Kino en Ultra ;)
@Snoekiej: Fijn dat Vorstin weer lekker ging vandaag!
@Corien: Spannend je L-debuut in het springen ;) En ik heb eind april examen voor de cursus, dus hoef niet zo lang meer.
@Caroline: Balen dat de merrie maar 1 versnelling had, hopelijk is ze met pessoabitje beter te rijden! Ik ken het gevoel van geen/weinig controle ook maar al te goed :P

Ik was vanavond wel erg laat terug van het werk, had een computerstoring en 'natuurlijk' werd ik eerst een half uur in de wacht gezet toen ik de ICT afdeling belde :( Uiteindelijk denk ik wel een uur aan de telefoon gezeten, maar toen kon ik wel de boel afsluiten. Nu dus maar lekker :Z

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 00:49

@ Corien: Leuk dat je L gaat springen! Wassenaar is fijn rijden, ga daar zelf ook graag heen maar helaas kan ik elke keer dat daar wedstrijd is niet (zit al t/m juni volgepland met sgw's crosstrainingen of een weekendje weg ofzo :+ )
@ Mistid: Zo jij bent er druk mee, heb je ook al nieuwe pony's op het oog of in training voor als die anderen verkocht worden?
@ Noor: spannend zo'n drachtige merrie, ik heb je stukje nog gelezen en was erg leuk, ging inderdaad overal over behalve dressuur :Y)
@ vief: jij hebt het lekker druk zo te lezen.
@ Tg: heel Vervelend :(:)
@ Pb: gefeliciteerd met je veulen, is het een hengstje of een merrie?
@ JN: balen zeg!

Heb vandaag Bam lekker opgepakt na zijn vrije dagje, lekker lang en laag begonnen, en toen ik hem op het eind wat meer oppakte kon ik daar de vruchten van plukken, zo simpel en actief liet hij zich rijden :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 02:27

Nightshift no.2!! 8-)

Dit keer is het iets beter te behappen, was gister net een gekkenhuis.. en wij zaten op het hoofdkantoor :') ..

@TG: Ach... -O- Wat triest... Gelukkig is de merrie verder in orde.
@PB: Ieniemienie!! :D .. Veel geluk met het kleine ding ;) .. Hengstje.. merrie? Naam? *D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 07:07

:wave: even snel een berichtje van mij.

Druk weekje, laatste week praktijk. Maar wel elke dag 5 uur mijn bedje uit :=.
Vandaag kon ik gelukkig met iemand mee rijden dus hoefde ik 'pas' half 6 mijn bed uit. Verder als ik thuis kom om 4 uur rij ik 2 paarden (1 voor het eten en 1 na het eten) en dan duik ik zo'n beetje mijn bed in :=. Ben ook niet echt fit. Hele week al erge hoofdpijn. Blegh..

TG: Aah jeetje :(:).
PB: Stoere cross foto's! en gefeliciteerd met jullie veulen :).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 08:55

Goede morgen!

TG balen zeg van dat veulen :(
PB jij gefeliciteerd! foto ;)
Noor ik ga 17 april ;)
Kim druk dus!

Ga zo maar richting werk :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 09:11

Goedemorgen,

TG: wat ontzettend K*T! Dat is ook echt mijn angst voor mijn merrie. Hoop dat alles goed gaat met je merrie.
PB: gefeliciteerd! Foto foto! ;)
Kim: dat is inderdaad een zwaar rooster, kan me voorstellen dat je niet fit bent. Ik was allang ter aarde gestort :) }:0

Werk-ze en studeer-ze allemaal.
:wave:

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 10:17

PB: gefeliciteerd :D
KIm: :(:) niks aan zo;n zware week
Corien: werkse

Goedemorgen,

Ik zal zo richting stal, en vanmiddag aan het werk.
En de zon schijnt hier al :D <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 10:58

@pb leuk zo'n kleintje
@ JN Leuk zo'n storing :( gelukkig is het probleem wel opgelost. 1 versnelling is niet leuk maar ik vertrouw haar daar wel volledig in. Dit paard hoef je niet plaatsend te rijden. Gaat rustig megagroot. Mijn andere paard trouwens ook. Zijn beide geen stoppers alleen nemen zij beide nog weleens initiatief wanneer ik dat niet wil. Zou er niet tegen kunnen om een paard te hebben die je perfect moet plaatsen op de sprong omdat hij anders zou stoppen.
@ kim behoorlijk pittig dus. Scheelt dat het de laatste week is.
@ evie fijn dat Bam zo lekker liep.

Ik ga even naar de stal. Paarden hebben vrije dag en ik mijn hindernis afmaken :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 11:37

Goeiemorgen!
@Lotte: Hopelijk is deze nachtdienst rustiger verlopen als je 1e! Slaap lekker in ieder geval nu!
@Kim: Dat is inderdaad een behoorlijk heftig weekje zeg! En dan ook nog niet helemaal fit... Hopelijk knap je snel weer op!
@Evie: Fijn dat Bam zo lekker liep!
@Caroline: Het scheelt dan wel weer dat ze altijd af gaat ;) Als je daar dan ook nog eens niet op kunt vertrouwen dan ben ik er helemaal gauw klaar mee ;) Succes met je hindernis!
@Corien: Werkse vandaag!
@LZ: Veel plezier op stal en alvast werkse voor vanmiddag!

Ik ben vanmorgen al vroeg naar de fysio geweest, maar er zit nog steeds maar weinig vooruitgang in ;( Hij gaat nu een brief maken met zijn bevindingen en daarmee moet ik weer terug naar de chirurg, hopelijk kunnen ze er dan wat mee en mijn hand dan toch weer een stuk beweeglijker krijgen/maken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:03

@ jn kunnen het ziekenhuis niet nog een foto of zo maken of een scan. Er zou toch iets niet goed zitten als je er nu nog last van heb.
Nadeel van het vroeg afgaan is dat de mensen aan de kant nog weleens verschrikt reageren. Gelukkig is het nog nooit fout gegaan. Maar dubbels in 1 die op 2 staan is niet handig. Zeker niet als we straks M willen starten.

Mijn hindernis is klaar. Mijn pa keek al weer bedenkelijk. Maar toen hij hoorde dat het een budgethindernis was ( 1 paal gekocht en dat kostte 6 euro en de rest was eigenlijk afval uit mijn eigen tuin. De border) ging hij zelfs even helpen. Stukje afzagen en mij een fatsoenlijke hamer aangeven :D Morgen even testen

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:22

Ik kon behoorlijk bijlezen!

Mistid, Succes met leren. Waarom worden de pony's verkocht? Ga je verder met de paarden?
PB, Gaaf dat Amati het zo leuk aanpakte en fijn dat je geen last had van je knie. Ik mag 24 april voor het eerst aantreden!
TG, Balen van de merrie... Heb je inmiddels al (betaalbare) stalling gevonden?
EB heeft lekker gereden
JN, Wat een gedoe met je hand.. Je blijft tobben! Hopelijk kunnen ze toch noor de oorzaak vinden (en het verhelpen)

Vanavond weer springen met mijn paard. Morgenavond voor drie dagen richting de sneeuw.. Paard krijgt een welverdiende min-vakantie!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:56

Middag :wave:
Ik ga zo even voor school bezig en dan de paardjes rijden. Ze zijn nu lekker aan het klieren buiten :D

Mo: veel plezier alvast!
TG: Jeetje wat balen zeg van dat veulen :(:)
Kim: Gelukkig is dit je laatste weekje
PB: Gefeliciteerd :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:40

:wave: Wat een zaaaaalig weer!! Kon om drie uur echt niet meer slapen := .

Even in het zonnetje 'ontbijten' ;) en dan lekker richting Wolin!!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:51

Hier was het vandaag ook lekker weer, hele zachte temperatuur maar helaas het zonnetje weinig gezien!
JN, balen dat het niet vooruit gaat met je pols/hand.
Anthea, ik zit zondag idd bij je in het groepje met de training! Als het goed gaat zondag, dan doe ik in Roden niet meer mee denk ik, dat is toch al bekend terrein voor mij.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 19:07

Ik ga zondag rond half 12/12.00 trainen in Teesinkbos Boekelo. Nog mensen die zin hebben om te trainen?
Ik ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd. Wordt voor de merrie en mijzelf de 1e sprongen sinds Barchem.

@ tientjuh dinsdag lukte mij niet