Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er goed uit!

) En fijn dat je zo lekker hebt kunnen trainen met de paarden, foto's zien er ook erg goed uit!
Kan me voorstellen dat je daardoor ff flink van slag bent!! Sterkte voor jullie!
En ik heb eind april examen voor de cursus, dus hoef niet zo lang meer.
Uiteindelijk denk ik wel een uur aan de telefoon gezeten, maar toen kon ik wel de boel afsluiten. Nu dus maar lekker
)
even snel een berichtje van mij.
.
. Ben ook niet echt fit. Hele week al erge hoofdpijn. Blegh..
.
.
gelukkig is het probleem wel opgelost. 1 versnelling is niet leuk maar ik vertrouw haar daar wel volledig in. Dit paard hoef je niet plaatsend te rijden. Gaat rustig megagroot. Mijn andere paard trouwens ook. Zijn beide geen stoppers alleen nemen zij beide nog weleens initiatief wanneer ik dat niet wil. Zou er niet tegen kunnen om een paard te hebben die je perfect moet plaatsen op de sprong omdat hij anders zou stoppen.
Als je daar dan ook nog eens niet op kunt vertrouwen dan ben ik er helemaal gauw klaar mee
Succes met je hindernis!
Hij gaat nu een brief maken met zijn bevindingen en daarmee moet ik weer terug naar de chirurg, hopelijk kunnen ze er dan wat mee en mijn hand dan toch weer een stuk beweeglijker krijgen/maken.
Morgen even testen
Wat een zaaaaalig weer!! Kon om drie uur echt niet meer slapen
.
en dan lekker richting Wolin!!